Positief verrast

Ik was een aantal cursussen kwijt en heb ze dankzij de inzet van de service desk weer terug

Duidelijke instructievideo's en een prima klantenservice

Ik had de verkeerde cursus gekocht en na een mailtje van mij naar de klantenservice werd dit binnen enkele dagen rechtgezet. Goede service dus.

Super fijn. En geweldige site.

Het is een hele fijne site on lid van te zijn. Daarnaast is de service super en wat ik heel erg waardeer is dat ze ook netjes op tijd aangeven wanneer je abonnement verloopt en niet stiekem in ene geld af schrijven. Klantenservice is erg vriendelijk. Ik wou dat alle sites zo zijn.

Ideaal om snel thuis te raken

Veelzijdig aanbod, ideaal om snel thuis te raken in een onderwerp waarover je snel wat meer wil weten. Daarna kun je zelf gericht op zoek naar verdieping. Niet elke cursus is even sterk, maar dat kun je ook niet verwachten. Gemiddeld voldoet Soofos uitstekend.

Altijd voor iedere cursus en lessen mooie uitleg en voorbeelden

Leuk om te doen en om te leren. Jammer dat de instructeurs geen NL versie van Photoshop gebruiken. Echt om aan te raden

snelle service

Inmiddels vier muziekcursussen aangeschaft. Deze zijn onderling verschillend, maar zitten allen goed in elkaar. Er zit een duidelijke opbouw in iedere cursus. Neem er de tijd voor om rustig te oefenen! Het is niet voor niets een cursus… Oefening baart kunst. De helpdesk is top! Een dikke 10. Een snelle en duidelijke respons.

Ontzettend breed aanbod!

Het leukste aan Soofos vind ik dat er zo veel verschillende cursussen te volgen zijn. Tof om te zien dat ieder zijn eigen expertise heeft en die kennis wil delen. En heel fijn dat het op je eigen tempo kan natuurlijk! Het jaarabonnement is zeker het geld waard.

naar

Na het nemen van een proef abonnement volgt er een mailtje dat je over een paar dagen een soofos plus abonnement krijgt als je dat zelf niet stop zet. Na een paar dagen wordt er dan 19 euro van je rekening afgeschreven. Agresieve boeven praktijken zijn dit.

Hi Robertjan, We vinden het jammer om te horen dat je niet had gewild dat je proefabonnement zou overgaan naar een betaald abonnement en dat dit toch is gebeurd. Je had dit op ieder moment zelf stop kunnen zetten, zoals ook aan je gecommuniceerd wordt bij het aangaan van dit proefabonnement. Het mailtje waar je aan refereert is juist bedoeld om je eraan te herinneren dat er een betaling zal plaatsvinden, zodat je nog tijd hebt om het abonnement zelf stop te zetten. Mocht je dat per ongeluk te laat doen, dan kun je ons ook altijd even mailen. We staan met de klantenservice altijd voor je klaar en we hadden je graag geholpen om je abonnement met terugwerkende kracht te annuleren en het bedrag aan je terug te betalen. Het is jammer dat je ons niet de kans hebt gegeven om dit voor je recht te zetten. Wellicht dat je dan een andere ervaring met Soofos zou hebben gehad. We wensen je in ieder geval een hele fijne dag en mochten we nog iets voor je kunnen doen, horen we dat uiteraard graag! Groetjes, Team Soofos

Interessante cursus

De cursus vond ik interessant en een fijne inleiding in de ngt. Echter had ik moeite met de snelheid van de stof. De video’s gingen snel en ik kon vaak de toetsen niet maken omdat ik het niet begreep. Ik had graag stuk voor stuk gebaren willen leren in plaats van meteen zinnen leren. Daarbij had ik ook graag filmpjes met een gebaar per keer willen krijgen.

Beste D., Dankjewel voor je review! Jammer om te horen dat je de cursus als lastig hebt ervaren. Ik vermoed dat je niet hebt gezien dat je de video’s langzamer kunt afspelen, dit had wellicht voor een andere ervaring kunnen zorgen. De instructeur heeft de cursus trouwens nét ge-update en heeft een les toegevoegd met uitleg over de afspeelsnelheid van de video’s. Desalniettemin is het inderdaad een zware cursus en is het leren van de gebarentaal lastig. Ik zal je overige feedback aan de instructeur doorgeven. We zijn blij dat je verder wel tevreden bent dat de cursus een goede inleiding in de Nederlandse Gebarentaal is en hopen dat je bij andere cursussen op ons platform een betere ervaring zult hebben. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag! Je kunt ons altijd bereiken via [email protected]. Groetjes, Team Soofos

fantastisch

Het is mijn eerste ervaring met Soofos. Ik hed ongeveer 25 jaar geleden een cursus photoshop gevolgd. Het programma is ondertussen grondig veranderd en wou dus eens mijn kennis aanscherpen. Deze cursus is gewoon fantastisch! Ontzettend blij dat ik hierop ingeschreven heb! groetjes Geert

Groot aanbod

Groot en divers aanbod. Veel cursussen hebben een fantastische prijs/kwaliteit, maar er zit ook gerommel in de marge tussen. Nog iets kritischer toetsen en Soofos kan iets moois worden.

Snelle en adequate oplossing voor 'n probleem met inloggen

Ik wil , na een lange pauze, weer één van de cursussen op pakken. Helaas, ik ben mijn wachtwoord vergeten en mijn oude e-mail adres is vervallen/ kan ik niet meer bereiken. Op mijn verzoek om mijn nieuwe e-mail adres te koppelen aan mijn cursussen zodat ik mijn wachtwoord opnieuw kan instellen, werd snel en adequaat gereageerd. Ik ben inmiddels weer druk bezig mijn vaardigheden uit te breiden en te verbeteren. Hans

Super leuk!

Het is super leuk om je gedachten eens te verzetten en tegelijk iets bij te leren! Gebruiksvriendelijk platform en mooi cursusaanbod. Ik zal nog een paar cursussen volgen :)

Redelijk goed

Alles word goed uitgelegd , en stap voor stap word je er doorheen meegenomen. Het al begrijpen van bepaalde benamingen is wel een must vind ikzelf . Voor een echte beginner mist het nog wel wat info . Wat ik het vervelendst vind is dat de resolutie van het instructie film materiaal zeer laag is , op mijn pc kan ik de visuele handelingen daarom niet echt volgen , jammer. Op de antwoorden betreffende de vragen die je stelt moet je heel erg lang wachten

Beste Dave, Dankjewel voor je review en feedback. Jammer om te horen dat je lang op antwoord moest wachten. De instructeurs doen hun best om zo snel mogelijk te reageren, maar helaas lukt dit niet altijd. De resolutie van de instructievideo's kun je zelf aanpassen, maar hangt ook af van je internetverbinding. Dit doe je via het tandwieltje rechts onderin de video. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan even contact op met onze support via [email protected]. We zijn blij dat je verder wel tevreden bent over de goede uitleg en hopen dat je bij andere cursussen een betere ervaring zult hebben. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag! Groetjes, Team Soofos

Sofoos goed en goedkoop met fijne cursussen

Ik had een probleem met mijn account. Dat is naar alle tevredenheid opgelost. Goede snelle service.

Mijn leergierigheid heeft een beloning gekregen... Wat een prachtige site.

De cursussen zij leerzaam en praktisch

Beste Anton, mijn complimenten voor al de leerzame cursussen op het Soofos platform. Soofos bied heel wat mogelijkheden om je kennis te verrijken. Het platform is overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk. De lessen zijn helder en duidelijk, maar vooral met veel waardevolle tips en adviezen. Kortom, prachtig ga zo door!

Zeeeeeeeeeer tevreden!

Een prettige en duidelijke manier om je kennis uit te breiden / aan te leren. Zeeeeeer tevreden!

Voortaan boek ik alleen nog maar een cursus via deze site!

Ik begin al wat ouder te worden, dus ik probeer een beetje bij de tijd te blijven en in mezelf te investeren. In het verleden heb ik wel een aantal cursussen gevolgd om mijn vaardigheden up to date te houden. Nou heb ik daar wat wisselende ervaringen mee. Soms heb ik het gevoel dat ik wat heb opgestoken, maar daar tel je wel een klein fortuin voor neer. De goedkopere cursussen kosten natuurlijk minder, maar daar leer je ook niet zoveel van. Tot een tijdje geleden zocht ik zomaar wat uit, maar onlangs ben ik gewezen op Soofos. Hier vond ik een ruim aanbod aan verschillende cursussen, maar kon ik ook goed de vergelijking zien tussen verschillende cursussen. Nu kan ik beter afwegen welke cursus ik wil volgen en heb ik zo meer waar voor mijn geld. Voortaan boek ik alleen nog maar een cursus via deze site. Echt een aanrader en zeer tevreden!

Boven verwachting verrast

De cursus Grafisch ontwerpen verrast mij qua inhoud en opzet. Didactisch goed opgebouwd, heldere uitleg, mooie korte bondige filmpjes, inspirerende opdrachten die binnen een duidelijk kader je stimuleren alle mogelijkheden te onderzoeken. Ik word blij als ik de cursus volg, er gaat een wereld voor me open en soms daagt even het treurige besef dat dit werkveld goed bij me had gepast, maar dat de leeftijd een volledige omslag belemmert. De reden waarom ik de cursus volg: ik wil mijn kennis over vormgeving en effect vergroten t.b.v. het e-leaning lesmateriaal dat ik al enkele jaren ontwikkel. Geen softwarecursus, maar kennis aan de basis vergroten over kleur, vorm, opmaak, letters, kijken, uitwerking en daar creatiever mee omgaan. De cursus sluit volledig aan bij mijn behoefte. Niet dat alles nieuw is, maar het krijgt wel een verdieping die ik in cursussen over e-learning ontwikkelen niet heb aangetroffen (logisch). In het begin moest ik even wennen aan de spreeksnelheid, ik had persoonlijk iets meer behoefte aan ‘indalen’ op het moment zelf, maar toen ik daar eenmaal aan gewend was kon ik geen kritiekpunt vinden. Hooguit een tip: één filmpje wijden aan de hulpmiddelen voor deze cursus: creative cloud en welke open source alternatieven er zijn voor de opdrachten. Juist ook omdat wellicht meer mensen deze cursus volgen ter verbreding en verdieping van hun perspectief en niet om daadwerkelijk grafisch ontwerper te worden en (alvast) een duur abonnement op creative cloud willen nemen. Bernice Wessel, adviseur leren & ontwikkelen & ict

Prima service!

Na het aangeven van mijn probleem met inloggen, ontzettend snel en klantvriendelijk geholpen. Heel netjes!

Geweldig platform voor online cursussen

Ik maak reeds verschillende jaren gebruik van Soofos. Je kunt kiezen uit vele online cursussen in verschillende vakgebieden. Zo is er o.a. een ruime keuze in grafische vormgeving cursussen, maar ook in online marketing zijn er vele mogelijkheden. De cursussen zijn duidelijk opgesteld en voor een zeer mooie prijs kun je een jaar lang gebruikmaken van alle cursussen.

Gewoon gemakkelijk

Dit is gewoon er makkelijk je kan in je eigen tempo de cursus volgen en eventueel een certificaat halen

Zeer leerzaam, goede uitleg, en niet te duur top.

Super snelle oplossing van mijn probleem

Door onbekende oorzaak heb ik een verkeerd product ontvangen. Dit is meteen na bewijs van aankoop opgelost. Super snel en zonder moeite.

Hommelbrink 6 8051PV Hattem

+3120 2044503

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.