Hi Robertjan, We vinden het jammer om te horen dat je niet had gewild dat je proefabonnement zou overgaan naar een betaald abonnement en dat dit toch is gebeurd. Je had dit op ieder moment zelf stop kunnen zetten, zoals ook aan je gecommuniceerd wordt bij het aangaan van dit proefabonnement. Het mailtje waar je aan refereert is juist bedoeld om je eraan te herinneren dat er een betaling zal plaatsvinden, zodat je nog tijd hebt om het abonnement zelf stop te zetten. Mocht je dat per ongeluk te laat doen, dan kun je ons ook altijd even mailen. We staan met de klantenservice altijd voor je klaar en we hadden je graag geholpen om je abonnement met terugwerkende kracht te annuleren en het bedrag aan je terug te betalen. Het is jammer dat je ons niet de kans hebt gegeven om dit voor je recht te zetten. Wellicht dat je dan een andere ervaring met Soofos zou hebben gehad. We wensen je in ieder geval een hele fijne dag en mochten we nog iets voor je kunnen doen, horen we dat uiteraard graag! Groetjes, Team Soofos
Beste D., Dankjewel voor je review! Jammer om te horen dat je de cursus als lastig hebt ervaren. Ik vermoed dat je niet hebt gezien dat je de video’s langzamer kunt afspelen, dit had wellicht voor een andere ervaring kunnen zorgen. De instructeur heeft de cursus trouwens nét ge-update en heeft een les toegevoegd met uitleg over de afspeelsnelheid van de video’s. Desalniettemin is het inderdaad een zware cursus en is het leren van de gebarentaal lastig. Ik zal je overige feedback aan de instructeur doorgeven. We zijn blij dat je verder wel tevreden bent dat de cursus een goede inleiding in de Nederlandse Gebarentaal is en hopen dat je bij andere cursussen op ons platform een betere ervaring zult hebben. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag! Je kunt ons altijd bereiken via [email protected]. Groetjes, Team Soofos
Beste Dave, Dankjewel voor je review en feedback. Jammer om te horen dat je lang op antwoord moest wachten. De instructeurs doen hun best om zo snel mogelijk te reageren, maar helaas lukt dit niet altijd. De resolutie van de instructievideo's kun je zelf aanpassen, maar hangt ook af van je internetverbinding. Dit doe je via het tandwieltje rechts onderin de video. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan even contact op met onze support via [email protected]. We zijn blij dat je verder wel tevreden bent over de goede uitleg en hopen dat je bij andere cursussen een betere ervaring zult hebben. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag! Groetjes, Team Soofos
Hommelbrink 6 8051PV Hattem
Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.