Super support van Lonne

Super support van Lonne, luisterd direct en handeld naar eer en geweten, dus super top.

Leuk om in deze tijd nog iets gratis te krijgen.

Leuk gratis hobbiën.

Sommige cursussen zijn geweldig!

Op de eerste plaats geweldig om een Nederlandstalig platform voor cursussen te hebben. Het is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Helaas laat de kwaliteit van sommige cursussen nog te wensen over. Dat gezegd hebben ik heb enorm genoten van filosofie en Islam en EFT en veel geleerd van diverse tekencursussen!

Het “voordeel” van corona

Doordat ik meer thuis was, besloot ik mij wat bij te scholen. Rustig aan beginnen: cursus excel.. Wat spannend zeg.... zo’n examen. Maar heerlijk als blijkt dat je maar èèn foutje hebt gemaakt.... Op naar de volgende!

Super fijne cursussen

Ik heb al een aantal cursussen gevolgd. Er wordt online goed uitleg gegeven. De cursussen zijn allemaal heel betaalbaar en niet aan een periode gebonden. Je kunt er dus altijd bij komen en dat vind ik persoonlijk geweldig, want ik ben niet de persoon om er elke dag een uurtje voor te gaan zitten. Ik kan geen minpunten vinden.

Wat een fijne manier om nieuwe kennis op te doen!

Ik heb nu al twee cursussen gevolgd vanuit mijn Soofos Plus abonnement en ben echt heel erg tevreden. De kwaliteit van de cursussen ligt erg hoog. Daarbij vind ik het ook een fijn systeem om mee te werken. Ik zit er nu zelfs over na te denken om een eigen cursus te maken.

Uitgebreid aanbod en specifiek genoeg voor mij.

Vaardigheden die ik wil ontwikkelen kan ik mee aan de slag op Soofos. Laagdrempelig en effectief.

Uren zoeken op Google zijn verleden tijd...

Uren heb ik gezocht op Google om een mailfunnel te maken. Tot ik Soofos tegen kwam. In 1 klik vond ik waar ik op zoek naar was. Een gemakkelijk platform en voor elk wat wils.

positief en makkelijk

a

Ontzettend fijn

Vragen en opmerkingen worden zeer snel opgepakt. Communicatie is vriendelijk en professioneel. Ik ben zeer tevreden met Soofos

Heel tof!

De site is heel toegankelijk en gebruikersvriendelijk. Ik heb nu al een aantal cursussen gevolgd en kan het iedereen aanraden!

Uitstekend klantenservice (Rick), heel behulpzaam en meedenkend.

Een fantastische leer ervaring

Door online te leren, kan ik mijn kennis vergroten op mijn eigen tempo. Een super gemakkelijke applicatie die mij onwijs aanspreekt!

Geweldig platform

Ik heb nu al 3 cursussen gevolgd die ik op Soofos heb gevonden, en ze waren stuk voor stuk helemaal top!!!! Kan het aan iedereen aanraden, want wie wil nu niet voor zo’n prijs iets nieuws leren? Duidelijke uitleg en handige video’s/audio. Voor ieder wat wils. Had één klein probleem met het afspelen van een video (lag uiteindelijk aan mijn eigen laptop) en werd snel en fijn geholpen door Lonne van de klantenservice. Geweldig!

Mooi platform!

Ik heb nu verschillende cursussen gevolgd. De site is duidelijk en overzichtelijk. De videos zijn mooi en helder. Daardoor is de cursus goed te volgen. Ook als ik vragen heb ik krijg ik snel en goed antwoord. Super geholpen door Lonne!

Goed aanbod met uitstekende hulp als het niet lukt

Ben erg tevreden met de service en kwaliteit van de cursussen. Verrassend hoeveel er online te leren is!

Alle cursussen die ik wil bij elkaar

Lage maandelijkse kosten voor een gigantische berg goede cursussen. Is het bedrag dubbel en dwars waard!

Blij met m'n nieuwe cursus Photoshop

Ik heb ondertussen al veel geleerd van mijn nieuwe cursus Photoshop. De instructeur verteld rustig en helder, ben dr erg blij mee. Ook werkt Soofos makkelijk, ga zeker een abonnement nemen binnenkort!

Zeer leerzaam en waardevol

Soofos heeft mijn vaardigheden en skills naar een hoger en professioneler level getild. Iets wat ik altijd kan blijven gebruiken en mij veel extra kennis heeft gegenereerd. Ook nog leuk om te doen, ik kan een cursus op Soofos aan iedereen aanraden. Doendoendoen!!

Heerlijk soepel platform!

Twee jaar geleden heb ik Soofos ontdekt en sindsdien ben ik groot fan. Ik ben direct voor het plus pakket gegaan zodat ik altijd en overal toegang heb tot het cursusmateriaal. Wat mij vooral aanspreekt is het enorme aanbod en diversiteit aan cursussen, zo heb ik een paar lesjes 'gitaar spelen' gevolgd maar heb ik ook aan mijn Photoshop skills gewerkt. Het is net waar ik zin in heb en waar mijn behoefte ligt. Wanneer ik iets nieuws wil leren of een bepaalde skill wil verbeteren ga ik eerst altijd even naar Soofos om te checken of er een cursus is. Vaak is het raak en kan ik direct aan de slag. Dikke aanrader dus!

Top cursus en goed geholpen door klantenservice

Goede cursus en goed geholpen

Super fijn systeem om nieuwe dingen te leren

Makkelijk om je weg te vinden in Soofos: cursus was snel gevonden en het volgen en je voortgang zien loopt hartstikke soepel. Ook prima op tablet te doen!

Ik ben fan!

Je kunt het zo gek nog niet bedenken of er is een cursus over gemaakt. Voor maar 99,- per jaar kun je via Soofos Plus onbeperkt cursussen volgen. Je krijgt echt waar voor je geld want de kwaliteit van de cursussen ligt erg hoog!

super!!

Leuke, interessante cursussen en zeer goede begeleiding en service. In de coronatijd ben ik begonnen om wat bij te leren, maar zeker weten dat ik het ook in de ná coronatijd door blijf zetten. Er zijn nog zo veel leuke cursussen!! Een echte aanrader voor iedereen!!

Alles kan!

In elke nieuwe situatie kan ik Soofos gebruiken om me weer meer te leren; of het nou is om mijn grafische skills op te krikken, of om meer te leren over hoe ik moet solliciteren. Alles is mogelijk, alles is goede kwaliteit en ik ben van plan nog veel meer te gaan ontdekken!

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.