leuke cursus, goede ondersteuning bij probleem met certificaat

De gimp-cursus was heel leuk: je hoort dan toch een gestructureerde uitleg van het programma dat maakt dat je er vlotter mee op gang komt. Helaas had ik een probleem met het certificaat - maar na enige mailwisseling werd dat opgelost: "er stond een vinkje verkeerd"

Een prettige leerervaring en fijne leeromgeving!

Het was even zoeken en een struggle in het begin. Vooral omdat ik me had verkeken op het feit dat als je een cursus Grafische Vormgeving volgt, daar ook kennis van een tekenprogramma bijhoort. Dit werd door Soofos goedgemaakt door ook daarin te voorzien (in mijn geval Affinty Designer 2). Ik heb de docent Belinda als kundig en prettig ervaren. Ze denkt goed mee en geeft fijne feedback en goeie tips. Ik ben Soofos dankbaar dat de mogelijkheid bestond tot uitstel van afronding ivm mijn revalidatie. Dat haalde een hoop stress bij mij weg.

Goed opgelost probleem

Ik had iets verkeerd gedaan bij de aankoop van een cursus. Deze is toen omgeruild met een tegoed voor een andere cursus. Ben blij.

Ik heb heel veel kennis opgedaan en ben heel erg goed begeleid door de cursus leider. Ik heb geleerd hoe ik mijn eigen brand kan op zetten inclusief logo's huisstijl en nog veel meer. Ik ga nu mijn kennis inzetten om producten te maken met adobe illustrator.

Soofos is een fijn platform om onze cursus te delen met zwangeren en ouders!

Soofos is een fijne omgeving om in te werken. Het voelt persoonlijk doordat de lijntjes kort zijn. Er wordt altijd snel gebeld of gemaild als er vragen zijn. We worden overal goed in ondersteund. Een goed platform dus voor onze cursus 'Zwangerscap, babytijd & ouderschap'!

Alleen maar positief!

Ik kan alleen maar positief zijn over Soofos. Ik heb mijn online cursus Gezichtsfitness geplaatst op dit fijne platform. Je wordt aan alle kanten geholpen en overal is al over nagedacht.

Ik werd goed geholpen bedankt.

Ik las over deze cursus in mijn mail en ik had gelijk gereageerd, want zo kan ik mijn camera leren kennen. Ik ben heel blij met deze mail.

Het beste cursusplatform van Nederland

Een enorme veelzijdigheid aan cursussen. Ook ideaal om zelf makkelijk een cursus aan te bieden.

Super! Nice course for starters with Blender and 3D animation.

I'm a complete newbie to 3D animation. I wanted to start from learning some basic skills. I chose the basic Blender course at Soofos.nl. The duration of the course is 6 months, all the material is presented in a very detailed and accessible way in short lessons, as well as in practical tasks after them. Also, during this time, the course teacher makes live sessions where various issues and topics related to the course are discussed. In the course group you can always ask any question online, or ask for help if something doesn’t work out. The course is online, but you are always in contact with the group and the teacher if you need it. People who work there are really nice. A wonderful course teacher Martijn who explained everything so clearly and gave a lot of helpful information for further learning of animation. As well as a support employee Lonne, who answered all my questions in detail when I was registering for the course. Thank you very much!

Goede duidelijk opbouw in de lessen. Ik heb deze cursus met veel plezier gevolgd!

Ik was een absolute beginner in Blender. Ik had al een After Effects cursus van Martijn gevolgd, dus kende zijn manier van uitleg al beter. De opbouw van de cursus heeft een heel duidelijke structuur en de instructeur loodst je door alle mogelijkheden van het programma heen. Met een groot eigen traject laat hij aan het eind veel van de elementen die je in de cursus leert, terugkomen. Zo wordt het heel duidelijk hoe je het programma zou kunnen gebruiken. Martijn geeft op een plezierige laagdrempelige manier les. Blender is een mooie app, waarvoor je geen duur abonnement hoeft af te sluiten. Een echte aanrader voor mensen die meer met 3d willen leren werken.

Leren met een mooi eindresultaat

Veel geleerd en gedurende de cursus heb ik naar een mooi product kunnen toewerken voor een opdrachtgever van mij.

Goede communicatie, informatief, duidelijk

De cursus die ik volgde was goed van opzet, super duidelijk en neemt je echt mee aan de hand.

Fijne toegankelijke cursussen

Ik heb nu twee cursussen bij Soofos gedaan. Heel praktisch in elkaar gezet en toegankelijk. Het gaf mij net de tools die ik meteen kon toepassen. Ook zeer fijn dat je online kunt inloggen, waar je ook bent en de les verder kunt volgen. Last but not least, ze zijn betaalbaar.

Goede cursus met prima begeleiding

Voor mijn hobby stamboomonderzoek wil ik een cursus maken die het mensen mogelijk maakt om online een gedegen cursus te volgen. De tools en handvaten heb ik geleerd via Soofos. Het gaf me de antwoorden die ik zocht. Helemaal fijn was het ook dat de instructeur Lonne me hier en daar goed op weg geholpen heeft. Helemaal blij mee! Een aanrader voor iedereen die zelf een online cursus wil maken.

Prettig leren met deskundige begeleiding en feedback.

Mijn ervaring met het studeren via Soofos is dat ik het een prettige, handige werkbare online leeromgeving vind en de leerstof is deskundig, up-to-date en praktisch toepasbaar. De vriendelijke begeleiding is makkelijk bereikbaar en denkt met me mee.

Top training over Blender

Ik volgde een training Blender. Ik ben blij verrast met alle mogelijkheden die dit programma biedt. De training is uitgebreid en knipt alles op in korte stukjes, waardoor je het beter kunt volgen.

Een zeer uitgebreide en gevarieerde cursus, waarvan ik ontzettend veel heb geleerd.

Ik wist vooraf nog niks van online cursussen maken. Nu, aan het eind van deze online cursus, over online cursussen maken, heb ik zelf een online cursus gemaakt. Ik ben er super trots op en de verkoop gaat onwijs goed! Heel gaaf om via deze manier ouders te kunnen bereiken en ze ook echt verder te kunnen helpen! Groet, Margriet Verdegaal parentsletstalk.aboutsex Online cursus: De EHBSO De online cursus voor ouders van basisschool kinderen over de seksuele ontwikkeling bij basisschool kinderen.

Enthousiaste Cursus-gevers

Via wat surfen op de site van Soofos terechtgekomen. En een cursus gedaan. Prima ervaring, gedreven, enthousiaste mensen zeer fanatiek op hun eigen vakgebied

uitmuntend

Zeer klant vriendelijk Maken waar dat ze beloven Prima after sale dienstverlening Sympathieke, vriendelijke, meedenkende medewerkers

Zeer compleet traject met alle facetten rondom webdesign

Het traject web-designer vond ik verrassend compleet. Niet zomaar een cursus wordpress maar ook alle andere facetten eromheen. Ik heb er veel van opgestoken. Een puntje van kritiek is dat enkele lessen van het wordpress deel niet helemaal in de juiste volgorde leken te staan en en dat sommige lessen nog een beeld geven van een verouderde wordpress versie. Maar met zoveel updates in wordpress en plugins zal dat moeilijk te voorkomen zijn denk ik. Maar vragen rondom e.e.a. loste Matthijs altijd snel op. Adobe CD was een verrassende software voor mij. Wel onduidelijk bij het aangaan van de cursus was dat je o.a. Adobe CD en Illustrator nodig hebt voor het volgen van de cursus. Het kan natuurlijk met proefversies maar die duren maar een week. Maar al met al een mooi volledig traject waar ik veel van geleerd heb!

Een online traject waar ik niet van had verwacht daar zoveel van te leren!

Absoluut een cursus waar ik veel van heb geleerd door het vooral te doen. Ik had niet verwacht er zoveel uit te halen. Er zat ontzettend veel tijd in omdat ik tijdens het traject ook kennis moest krijgen over meerdere onderwerpen of programma's. Hier werd ik tijdens het traject in doorverwezen en kon ik gratis volgen via Soofos. Voor mij mag er dieper ingegaan worden in welk programma je de cursus kan maken en hoe je de montages erin kan verwerken. Het traject hielp mij enorm bij het structuur krijgen van de inhoud die ik aan wil bieden. De feedback van de instructeurs was duidelijk en heeft mij goed op weg geholpen. Een aanrader!

Problemen met inloggen prima opgelost

Mijn problemen met inloggen zijn prima opgelost. Werd snel en doelgericht geholpen door de medewerker van de helpdesk.

Slecht werkende app en veel te dure cursus

Ik moest iedere keer meerdere keren opnieuw inloggen om verder te komen in het cursus programma. Heel onhandig. De gevolgde dwarsfluit cursus was ondermaats en veel te duur voor het gebodene

Hi Peter, Dank voor je reactie en beoordeling. Helaas was er inderdaad op het moment dat je bezig was in de App een storing. Daardoor moest er vaker ingelogd worden dan de bedoeling is. Dat is als het goed is met de updates van de App verholpen weer, en zou dus niet meer moeten voor komen. De dwarsfluit cursus gaan we verder op induiken, en kijken wat daar aan de hand is. We zullen met de instructeur in contact gaan om te kijken hoe en waar de cursus verbetering nodig heeft. Stuur gerust je inhoudelijke feedback over de cursus naar ons toe via [email protected], dan kunnen we dit meenemen richting de instructeur!

Voor ieder wat wils!

Soofos biedt een enorm scala aan cursussen aan, de ene nog uitgebreider dan de andere. Dus waar je dan ook graag wat meer over wilt weten, zoek en gij zult vinden! Of het nou een cursus is over fotografie, Microsoft Excel, de Adobe programma's, WordPress of misschien wel een cursus yoga of mindfulness, Soofos heeft het allemaal. Het enige nadeel is dan eigenlijk dat ik veel te weinig tijd heb om me in al die cursussen te kunnen verdiepen! Maar daar kan Soofos niets aan doen. :)

Geweldig leuk en leerzaam

Leuke cursus waar je leert een reisblog/verhaal te maken door zaken in je op te nemen, te ordenen en later op papier te zetten.

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.