Een zeer positieve ervaring, zie aanvulling in volgende vak.

Ik voel me welkom in de winkel. Ik ben geholpen door deskundige mensen die de tijd voor me namen en eerlijk advies hebben gegeven. De service na aankoop) is uitstekend. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? X

Zeer goed!

Ik wordt al jaren prima geholpen, ik voel me daar gewoon thuis... ze vertrouwd.

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Contactlenscontrole
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.

Goede service en zeer klantvriendelijk

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Contactlenscontrole

vakkundig personeel

Prima service, snelle afhandeling ivm kapotte vorige bril.de nieuwe glazen waren er binnen 3 dagen

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.

Super goede service en advies. Kundig personeel

Ik kom inmiddels al meer dan 25 jaar bij Ed Kriek Optiek Aalsmeer en iedere keer voel ik mij weer welkom en ik weet dat ik op het gebied van mijn ogen op de juiste plek ben daar. Goede service, maar vooral ook vakkundig en vriendelijk personeel. Ze denken graag met je mee.

De service is altijd goed en correct en de medewerkers professioneel en vriendelijk

Helemaal super top service fijn personeel wordt ik blij van !!

Klant is koning

Het kan allemaal vast goedkoper, maar ik ervaar de persoonlijke, vakkundige service als zeer prettig. Als het om mijn ogen gaat neem ik liever geen risico's!

Uitstekende Servische

Snel en doortastend geholpen.

Met geduld vakkundig geholpen

Er is mij uitgebreid de mogelijkheid geboden om op allerlei manieren met lenzen te lezen en veraf te kijken. Steeds mocht ik opnieuw proberen. Ook nieuwe bril gekocht die zeer goed bevalt. Niet goedkoop maar goede service zoals ik al 42 jaar gewend ben, vanaf mijn eerste bril. Vriendelijke medewerkers waarvan ik er een paar al heel lang ken, Sander en Jeroen

Vakkundig. Goede uitleg. Plezierig

Als boven

Al 45 kom ik hier en ik zie geen enkele reden om van winkel te veranderen.

Op en top service en kwaliteit!

Prima geholpen

Nemen de tijd voor je heel belangrijk.

goede en snelle controle bij klachten

Fijn dat ik bij klachten direct serieus werd genomen en er gelijk een afspraak geregeld werd met een optometrist. Prima service.

prima service

persoonlijke aandacht en voldoende tijd voor informatie en overleg en advies.

Een geweldige ervaring.

Omdat ik haast had vanwege een aanvraag van mijn rijbewijs werd ik door zeer vriendelijk personeel zeer vakkundig geholpen en had ik in twee dagen een nieuwe bril. Nou had ik in het verleden al goede ervaringen met de firma Kriek.

Attent en professioneel!

Altijd weer met een goed gevoel en zicht , de deur uit.

Vakkundige en zeer vriendelijk

Een hele fijne winkel met zeer vakkundig personeel die de tijd voor je nemen. Of het nou voor het uitzoeken van een nieuwe bril is, advies over lenzen of de controle, altijd piekfijn in orde.

Geweldige mensen en service!

Voor mijn bril en mijn lenzen ben ik geweldig geholpen, en na de aanschaf is de aftersales en de service na aankoop nog steeds geweldig!

Jarenlang goede ervaring !

Goede service & producten. Altijd behulpzaam en vriendelijk personeel.

Uitstekend advies erg vriendelijk

Heel goed

Gewoon goed.

Vakkundig en zeer vriendelijk

Heel vriendelijk en geduldig. Deskundig en niet opdringerig. Heel positieve ervaring.

Prima en degelijke kwalitatieve aanpak

Correcte ontvangst, grondige deskundige metingen en uitstekend eindresultaat.

Zeer klantgericht en buitengewoon deskundig

Draag al 54 jaar een bril en de laatste 35 jaar in combinatie met lenzen. Per toeval 2 jaar terug bij Ed Kriek terecht gekomen en ben daar erg blij mee. Ed en zijn gehele team (Liedewij, Anton etc) doet het uitstekend. Van meten tot adviseren tot stellen van de bril.

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!