Ik kwam in Almere al jaren bij deze brillenwinkel na mindere ervaringen bij de grote brillen-clubs. Na verhuizing van de Eyecare winkel naar Zeist ben ik vanwege de goede service gewoon naar Zeist gegaan. Voor mij als beroepschauffeur is het van het grootste belang dat ik voor onderweg altijd goed zicht hou. Ik ga voor de service en de kwaliteit van de mannen uit Zeist.

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? Nope.

Super aardige mensen

Ben heel goed geholpen, prima advies. Als klant voelde ik me veilig. Alleen mijn brillen vallen helaas iets tegen. Met mijn oude bril zag ik gewoon beter. Het kan zijn dat ik de laatste tijd iets te veel achter de pc heb gezeten en mijn ogen moe zijn. Dat hoop ik dus maar.

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? geen

top winkel

weer prima geholpen door de medewerkers van eyecare te zeist doen net dat ene stapje meer

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.

Vakkundig en behulpzaam geholpen bij het kopen van een nieuwe bril

Omdat mijn vorige bril kapot was gegaan, heeft EyeCare mij extra snel geholpen. Op zaterdag een eerste selectie van monturen gemaakt, op dinsdagochtend de definitieve keuze gemaakt en aan het einde van die dinsdag had ik mijn nieuwe bril op.

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!