Filters

10

Tevreden over afhandeling klacht.

Kort geleden voelde ik mij totaal NIET begrepen door een collega H. Ik heb via de formele weg geklaagd hierover. Vandaag heb ik een mooie bos bloemen van jullie ontvangen en is de kwestie verder heel netjes afgewikkeld. Ik zie dit niet als een overwinning, maar als een goede manier waarop zaken die de klant mogelijk als een benadeling of onheuse behandeling ervaren, op te lossen. Chappeau. Ik ben trots om klant van jullie bedrijf te zijn. Zal deze ervaring in een uitermate positieve contex door communiceren met mijn familie, kennissen en vrienden. De vriendelijke groeten. Nogmaals dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid medewerk(st)er N.v.t.
  • Professionaliteit van de oogmeting N.v.t.
  • De winkel in het algemeen N.v.t.
  • Het assortiment N.v.t.
  • De manier waarop u bent geholpen N.v.t.
  • De aankoop die u heeft gedaan N.v.t.
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare N.v.t.
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.
10

Geweldige goede service

Kom.ik in de winkel in zeist pootje kapot ik zeg ben niet zo tevreden mrt die bril Zegt Hans zoek maar een nieuwe helemaal voor niks Dat is nou een goeie service heel erg bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekend

Ik kwam in Almere al jaren bij deze brillenwinkel na mindere ervaringen bij de grote brillen-clubs. Na verhuizing van de Eyecare winkel naar Zeist ben ik vanwege de goede service gewoon naar Zeist gegaan. Voor mij als beroepschauffeur is het van het grootste belang dat ik voor onderweg altijd goed zicht hou. Ik ga voor de service en de kwaliteit van de mannen uit Zeist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? Nope.
8

Super aardige mensen

Ben heel goed geholpen, prima advies. Als klant voelde ik me veilig. Alleen mijn brillen vallen helaas iets tegen. Met mijn oude bril zag ik gewoon beter. Het kan zijn dat ik de laatste tijd iets te veel achter de pc heb gezeten en mijn ogen moe zijn. Dat hoop ik dus maar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? geen
10

top winkel

weer prima geholpen door de medewerkers van eyecare te zeist doen net dat ene stapje meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.
10

Vakkundig en behulpzaam geholpen bij het kopen van een nieuwe bril

Omdat mijn vorige bril kapot was gegaan, heeft EyeCare mij extra snel geholpen. Op zaterdag een eerste selectie van monturen gemaakt, op dinsdagochtend de definitieve keuze gemaakt en aan het einde van die dinsdag had ik mijn nieuwe bril op.

  • Aanbevelen? Ja

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd