Uitstekende kwaliteit en prettige persoonlijke service

Fijne en prettige persoonlijke service door professionele medewerksters, goede kwaliteit van materiaal en hulp

goede service. Prima klant contact. Ruime keuze.

Klantvriendelijke service

Er werd ruim de tijd genomen om mijn zicht te controleren en te optimaliseren. Helaas werd ik niet iedere keer door dezelfde persoon geholpen en was niet geheel duidelijk wat de bedoeling was. Dit gaf wat verwarring maar werd uiteindelijk toch opgehelderd.

Uitstekend!

Fijne opticien, vriendelijk en zeer kundig personeel , nemen de tijd voor een perfecte meting , zeer tevreden met mijn lenzen !

Snel en doeltreffend

Klantvriendelijk en zeer service gericht!

Vakbekwaam personeel.

Super vriendelijk geholpen, en de oogmeting voor mijn lenzen was perfect gedaan. Ik ben zeer blij met mijn aankoop. Ik kan lezen en veraf zien zonder extra hulpmiddel ( dus geen bril )

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!