Betrokken en begripvol

We waren via het verpleeghuis waar mijn moeder had gelegen op Niels Fieggen van Hart Uitvaart gekomen en daar zeker geen spijt van! Niels Fieggen is heel betrokken, rustig en begripvol, omdat het ook niet al te best ging met mijn vader. Het gaat Niels om de mensen en dat is natuurlijk het belangrijkste. Op het laatste moment kon hij nog regelen dat er nog iets bijkwam, waar wij eerder niet bij hadden stilgestaan omdat jezelf naast rouwen ook zoveel andere dingen aan je hoofd hebt. Veel Dank Niels!

• Respect voor uw wensen

Respectvol en precies naar onze wensen

Niels gaf ons de rust en betrokkenheid die we op dat moment erg nodig hadden. Hij was al een jaar eerder voor informatie bij ons langs geweest en toen is er al het één en ander besproken. De dag zelf heeft hij voor ons mooi en zeer zorgvuldig verzorgd. Niks is hem teveel! Hier kunnen we heel fijn op terugkijken en Hart Uitvaart heeft deze droevige dag voor ons tot een bijzondere dag gemaakt! Bedankt, E. vd Mark & Kinderen, kleinkinderen

• Respect voor uw wensen

Betrokken en meelevend, zet de mens op de eerste plaats

Niels heeft de uitvaart van mijn vrouw op een aparte manier geregeld. Mijn vrouw was ongeneeslijk ziek en heeft met Niels haar uitvaart tot in detail besproken, van de kist t/m de lokatie. Wat ons ontzettend aantrok was zijn betrokkenheid en medeleven. Na het bespreken van de uitvaart zijn er zes maanden overheen gegaan totdat mijn vrouw is overleden. Ook in de tussentijd hebben ze contact gehouden, er was wel een klik tussen die twee. De keuze om het Hart Uitvaart in zee te gaan was duidelijk de beste keuze die we hebben kunnen doen, alle lof hoe Niels het allemaal heeft aangepakt.

Een waardevol afscheid door Niels en Willeke

Wij hebben de ondersteuning vanuit Niels en Willeke kort na het overlijden van mijn vader als zeer prettig ervaren. Niels heeft ons goed begeleid gedurende alle keuzes die gemaakt moesten worden en ons goed op de hoogte gehouden en is goed bereikbaar voor alle vragen die je ook maar hebt. De voordracht van de dienst is door Willeke erg goed gedaan. Helaas hebben wij diverse uitvaarten moeten mee maken, maar de begeleiding door Willeke en Niels maken het iedere keer een stuk dragelijker.

• Respect voor uw wensen

Zeer vriendelijk, warm en meelevend.

De uitvaart van onze man, vader en opa is heel goed verzorgd verlopen dankzij Niels. Communicatie en zorg als heel prettig ervaren, waarvoor veel dank.

• Respect voor uw wensen

Respectvol, persoonlijk en een groot inlevingsvermogen,

Wij hebben een bijzonder mooi afscheid gehad van onze moeder, mede doordat Niels van Hart Uitvaart, ons in de organisatie hiervan erg goed heeft bijgestaan met raad en daad en aandachtig luisterend naar onze wensen. Het contact hebben wij ervaren als warm, persoonlijk en laagdrempelig, mede hierdoor hadden we ons geen beter afscheid kunnen wensen van onze moeder.

Liefdevol, respectvol, persoonlijk

Liefdevol, respectvol en met persoonlijke aandacht hebben Niels en Willeke de uitvaart voor ons verzorgd. Met recht een aanrader voor een betekenisvolle uitvaart. Waar de overledene en u centraal staan. Wij hebben hierdoor een mooie uitvaart gehad waar wij naar alle tevredenheid op terug kunnen kijken. En wat ons zeker helpt bij de verwerking van het verlies.

• Respect voor uw wensen

Hart Uitvaart heeft alles rondom de begrafenis en wat daarbij komt kijken uitstekend geregeld. Wij zijn heel tevreden over Hart Uitvaart.

Herinnering om te koesteren

Het afscheid van onze dierbare vader werd een herinnering om te koesteren. Niet in de laatste plaats omdat deze ondernemer zich goed inleefde in onze wensen en zich ook had verdiept in de persoonlijke levenssfeer van de overledene. Op die manier kwamen er goede suggesties om het afscheid vorm te geven welke wij mee hebben gewogen bij de realisatie van deze gelegenheid. Het had naar ons idee lastig beter gekund. Wij zijn er dankbaar voor.

• Respect voor uw wensen

Herinnering aan het afscheid zullen we koesteren.

• Respect voor uw wensen

Herinnering aan het afscheid zullen we koesteren.

• Respect voor uw wensen

zijn persoonlijkheid siert Niels en zijn bedrijf.

Niels hielp ons de moeilijke periode door bij het regelen en verzorgen van 2 uitvaarten binnen 15 dagen. Mijn moeder en vader overleden vlak achter elkaar. Beide keren was Niels onze steun, toeverlaat en meedenker. Voor de uitvaart, de kaarten, de teksten, het meedenken, maar ook nog wat telefoontjes of appjes in de periode NA de uitvaarten. Een vraagje, hoe het met mij ging, heel attent. Deze week, 22 november was het precies 1 jaar geleden van mijn moeder en daar lag een kaart, handgeschreven, van Niels. Met een tekst over het overlijden van mijn moeder, en na 15 dagen mijn vader en een "sterkte" wens. Ik had dit niet verwacht, maar vind het zo netjes, lief, attent, noem maar op. Het siert Niels en zijn bedrijf, je voelt je zeker geen nummer of klant, maar meer een kennis, vriendschappelijk gevoel. En dat gevoel is bij een gebeurtenis waar Niels uiteraard voor wordt opgeroepen heel wat waard. Toen ik hem in 2021 15 dagen na het overlijden van mijn moeder belde en huilend aan de telefoon zei, Niels, ik heb je nodig, wat het alleen maar... och, nee toch, ik ben er vanavond om 19.00 uur, hij hoefde geen uitleg, geen adres, hij wist genoeg en dat is iets waardevols.

• Respect voor uw wensen

Voor mij was het vertrouwd

De betrokkenheid en begeleiding is gewoon goed.

• Respect voor uw wensen

Professionele en vooral warme en persoonlijke aandacht!

Hartverwarmend was de begeleiding van Niels bij het afscheid van onze vader.

• Respect voor uw wensen

Met veel zorg en betrokkenheid de uitvaart van mijn moeder verzorgd

Zoals het hoort te zijn iemand die in deze situatie, waarin je veel verdriet hebt veel zorgen van je overneemt dat is waar een uitvaart verzorger voor hoort te staan en waar Niels voor staat iemand die je goed begeleid in het afscheid nemen van een dierbare.

Warme begeleiding met flexibiliteit

Alles was vooraf prima geregeld, maar onze wensen wisselden op het laatst en daar werd keurig op ingespeeld. Ook was er warme aandacht voor de nabestaanden.

Rialaan 5 3233 BS Oostvoorne

Over Hart Uitvaart

,,Kwaliteit en een liefdevolle, persoonlijke benadering staan bij mij zeer hoog in het vaandel. Rondom een overlijden mag je je overal druk om maken, maar niet over degene die je begeleidt. Gelukkig denkt Niels er net zo over, waardoor wij een goed team vormen. Het feit dat nabestaanden ons werk de zeer hoge waardering geven van een 9.2, is het grootste compliment dat wij kunnen krijgen. De ervaring leert dat een betekenisvolle manier van afscheid nemen helpt bij het verwerken van een verlies. Ik heb respect voor elke levensovertuiging en sta open voor zowel traditionele als nieuwe uitvaartrituelen. Gelukkig staat u er niet alleen voor. Ik draag met liefde mijn steentje bij aan een mooi en persoonlijk afscheid.’’

Over Uitvaartscore.nl