Vol Liefde en Respect

In 1 jaar tijd zijn onze ouders overleden. Zo dankbaar met de goede begeleiding en meedenken van Niels en samen met Willeke een gouden duo. Vol liefde en respect en we bevelen hun ook altijd aan bij ieder

• Respect voor uw wensen

Warmte, respect en een enorme betrokkenheid.

De communicatie was perfect, waardoor het afscheid uitstekend is verlopen. Alle wensen zijn gehonoreerd, het respect en de persoonlijke betrokkenheid waren hartverwarmend! Namens iedereen enorm bedankt voor de verzorging van de uitvaart van ons (achter)(klein) kind.

• Respect voor uw wensen

De naam is goed gekozen: Hart Uitvaart heeft hart voor wat zij doen.

Ik moest toch nog onverwacht om 02.00 uur 's nachts een uitvaartonderneming regelen en kwam uit bij mijn eerste keuze. Niels heeft alles heel rustig en adequaat geregeld zodat ik nu kan terugkijken op een mooi afscheid.

Persoonlijk en betrokken

3 ervaringen gehad met Hart Uitvaart (Niels) en alle 3 zeer positief ervaren. Niels voelt goed aan wat de nabestaanden nodig hebben, leeft zich goed in en heeft een luisterend oor voor iedereen. Bovendien wordt de uitvaart zeer deskundig en respectvol verzorgd en is geen moeite teveel. Ook administratief wordt alles netjes afgehandeld. Precies wat je nodig hebt in tijden van vedriet.

• Respect voor uw wensen

Top begeleiding! Persoonlijk en toegepast op hoe wij als jong gezin in het leven staan.

Als jong gezin wilden we graag een uitvaartbegeleider die paste bij ons. Als het noodlot toeslaat ben je verdrietig en op je kwetsbaarst. Vanaf het eerste telefoongesprek hebben we Niels (en later ook Willeke) als warm persoon ervaren. Ze voelden precies aan wat we bedoelden en nodig hadden. Door de persoonlijke aandacht en goed te luisteren kregen we fijne adviezen en leek het tijdens de afscheidsceremonie alsof hij mijn partner gekend had. De thuisopbaring verliep prima. Er was een samenwerking met fijne professionele mensen. Dagelijks kwam Niels langs, waarbij hij ook oog had voor onze jonge kinderen. De afscheidsceremonie was prachtig! Alles wat we graag wilden werd geregeld en er werden voorstellen gedaan die het nog mooier maakten. De persoonlijke manier waarop de afscheidsceremonie geleid werd was super, precies zoals bij ons jonge mensen past. Wat daarnaast opviel was dat op ieder moment erg transparant met de financiën omgegaan werd. Als we ooit weer te maken krijgen met een overlijden kiezen we voor Hart uitvaart!

Overtrof mijn verwachting

Communicatie is uitstekend en maakt niet uit op welk tijdstip. Begeleiding en betrokkenheid zijn erg goed. Voor wensen is er voldoende ruimte en ook hierbij denken ze met je mee.

• Respect voor uw wensen

Niels heeft de uitvaart prachtig begeleid

Niels en Willeke blinken uit in een persoonlijke benadering en zijn professioneel. Niels vindt voor ieder mogelijk probleem een oplossing en levert zorg op maat. Ik heb helaas meerdere keren van Hart uitvaart gebruik moeten maken, maar ik kan me geen betere uitvaartbegeleider indenken.

• Respect voor uw wensen

"niels" een man die niet alleen naar je luistert, maar je ook hoort.

Niels regelde in 2016 bij mijn schoonmoeder de uitvaart, we wisten toen al, moeten wij afscheid nemen van mijn ouders, dan kiezen we weer Niels. Niels heeft geduld, begrip, inzicht en luistert naar wat je zegt. Mijn ouders overleden 15 dagen na elkaar, bij het 2e overlijden kon ik alleen maar uitbrengen, Niels, ik heb je nodig en hij wist dat na mijn moeder ook mijn vader was overleden, ik kon niets meer zeggen, maar dat was niet nodig, hij wist genoeg. Hij geeft rust en vertrouwen, tijd en aandacht en komt met voorstellen die je eigenlijk wel weet, maar door het verdriet niet ziet. Het is een aardige man, maar Ik hoop hem voorlopig even niet te zien, maar in onze papieren voor de kinderen staat wel, als ons wat overkomt, bel Niels, dat jullie hem nodig hebben, als instructie. Bedankt Niels dat je in 2 weken , 2 crematies en alles wat daar bij hoorde voor ons regelde.

Hart Uitvaart doe het vanuit hun HART

Zij doen het met hun HART! Met zorg en aandacht helpt Hart Uitvaart je in de moeilijkste droevige tijd naar die uitvaart die je voor ogen hebt. In een korte tijd moet er van alles tot in de puntjes geregeld worden en hun hulp daarbij is goud waard. Met zorg een aandacht gaan zij te werk. Ons is dat tot een grote steun geweest.

• Respect voor uw wensen

Onze rotsen in de branding van ons verdriet.

Willeke en Niels hebben de uitvaart van onze moeder perfect geregeld. Hun aanwezigheid voelde meteen heel vertrouwd. Zij dachten aan alles, zonder opdringerig te zijn en hebben ons door die moeilijke dagen heen geloodst. Niels trof me met zijn bezorgdheid over onze vader en Willeke maakte veel indruk met haar speech over onze moeder tijdens de uitvaart. Daaruit bleek hoe goed Niels en zij geluisterd hadden naar wat wij over onze moeder hebben verteld. Wij als familie kijken terug op een liefdevolle en warme uitvaart en hebben dit te danken aan Willeke en Niels, die ervoor gezorgd hebben dat alles liep zoals we het besproken hadden. Het zijn de juiste mensen die je nodig hebt in zo’n verdrietige periode in je leven. Dank jullie wel Willeke en Niels voor jullie warmte en vakmanschap.

• Respect voor uw wensen

Uitstekende begeleiding en respectvol!

Een fijn gouden duo zijn Willeke en Niels. Luisteren heel goed wat je wensen zijn. Discreet, integer, behulpzaam en respectvolle mensen. Uitvaart goed besproken tot in ieder detail maar vooral ook wat de mogelijkheden zijn anno 2021. Dragen zelf ideeën aan waar je op dat moment in je verdriet niet over nadenkt. Alles tot in de puntjes verzorgd! Zowel van het ophalen van de overledene door twee super aardige mensen (een vader met zijn zoon) De verzorging van de overledene (door een dame die ook toevallig Willeke heet) De uitvaart zelf was dan ook echt perfect geregeld! Zou hun bij iedereen aanbevelen! Dit zijn mensen- mensen!❤️

• Respect voor uw wensen

Zo betrokken, persoonlijk, meelevend en alles wat we wilden werd geregeld!

In een heel moeilijke, zware, verdrietige periode is er dan Hart uitvaart, wat maakte Niels het verschil met andere uitvaartondernemers. Elke dag langskomen, niet alleen voor een check maar ook voor een heel fijn praatje, serieus, grappig, wat deed dit goed. Vanaf overlijden tot na de uitvaart was hij er, regelde hij alles en was eigenlijk altijd bereikbaar. Ik heb het als een enorme piek ervaren in een periode dat we in een diep dal zaten en kan iedereen Hart uitvaart aanraden, voor ons geen ander in elk geval.

Warme zorg en aandacht

Liefdevol en zorgzaam. Meedenkend en meelevend hoe de laatste wensen van je dierbare ingevuld kunnen worden. Waarbij het kostenaspect niet vergeten wordt hetgeen ook helder wordt gecommuniceerd.

• Respect voor uw wensen

Erg vriendelijk en betrokken.

Niels heeft goed met ons meegedacht, wij hebben dit als erg prettig ervaren. Hij regelt alles heel netjes en is persoonlijk. Ook neemt hij de tijd voor je. Bovendien laat hij op de momenten dat het mogelijk is zien dat hij over humor beschikt. Hij benaderd en behandeld alles erg respectvol. Wij zouden hem zeker bij andere aanbevelen.

Zeer te vreden

Ondanks alles stellen hun je gerust

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken en meedenkend. Veel vertrouwen gehad zodat de uitvaart een goed gevoel heeft gegeven. Ondanks alle verdriet Een mooie afsluiting gehad.

• Respect voor uw wensen

Ik heb de uitvaartbegeleiders ervaren als professioneel en betrokken.

De uitvaart is erg goed begeleid. Er is aan alle details gedacht. Er is steeds meegedacht hoe onze wensen zo goed mogelijk gerealiseerd konden worden. Gedurende de tijd tot aan de uitvaart werd er dagelijks gecontroleerd en werd direct actie ondernomen als dat nodig was. Er was ook steeds aandacht voor ons als nabestaanden. Niels wist met zijn persoonlijkheid rust te brengen in een zeer emotionele situatie.

Vakkundig advies

Goed en vakkundig advies, denkt mee , geeft tips , neemt absoluut de tijd om te luisteren en is geïnteresseerd. Komt afspraken na . Absoluut een aanrader in een emotionele tijd

• Respect voor uw wensen

Niels is een ster in ontzorgen.

Bij "toeval" kwamen we Niels Fiegen,toen nog werkzaam bij Monuta, op 7 juni 2012 tegen.Zelf geloof ik niet zo in toeval,maar dat er een reden,bedoeling is,waarom "dingen"gaan,zoals ze gaan. We hadden vrijwel meteen een klik met Niels,alsof we hem al jaren kenden... Voor ons was het de eerste keer, dat we van zo dichtbij, een overlijden van een dierbare meemaakten. Door alle goede zorgen van Niels,of dat nu het helpen was met de tekst op de kaart,het plannen van een thuiscondoleance of het regelen van een ontbrekend muziekstuk,niets was hem teveel. Hierdoor kijken we terug op een liefdevol afscheid van onze lieve zorgzame (schoon)moeder en oma. Toen drieënhalf jaar later onze bijzondere (schoon)vader en opa overleed,was het als vanzelfsprekend, dat Niels onze uitvaartleider weer was. Ook nu konden we weer samen met Niels een mooie dienst voorbereiden en uitvoeren. Met warme gevoelens kijken we hierop terug. Het ontzorgen in zulke verdrietige tijden is echt een kwaliteit van Niels. Het is fijn dat we nog steeds contact hebben en elkaar nog regelmatig spreken en zien!

Over Hart Uitvaart

,,Kwaliteit en een liefdevolle, persoonlijke benadering staan bij mij zeer hoog in het vaandel. Rondom een overlijden mag je je overal druk om maken, maar niet over degene die je begeleidt. Gelukkig denkt Niels er net zo over, waardoor wij een goed team vormen. Het feit dat nabestaanden ons werk de zeer hoge waardering geven van een 9.2, is het grootste compliment dat wij kunnen krijgen. De ervaring leert dat een betekenisvolle manier van afscheid nemen helpt bij het verwerken van een verlies. Ik heb respect voor elke levensovertuiging en sta open voor zowel traditionele als nieuwe uitvaartrituelen. Gelukkig staat u er niet alleen voor. Ik draag met liefde mijn steentje bij aan een mooi en persoonlijk afscheid.’’

Over Uitvaartscore