Perfect opgepakt en snel afgehandeld

Afgehandeld zo als je wil/hoopt Top

Prima afgehandeld

Ik had glasschade en dat is prima afgehandeld en opgelost

snelle afhandeling geen gedoe

altijd goed

Geweldige service

Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen met mijn schade behandeling.

Een warm onthaal

Wij zijn afgelopen jaar overgedragen aan Molenaar & Zwarthoed door onze vorige adviseur. Wij zijn hierbij goed geholpen door Mevr. S. van Dort. Ze neemt de tijd voor je en biedt passende aandacht. Daarnaast worden we altijd snel geholpen en wordt er meteen gehandeld. Een erg prettige ervaring. Wij voelen ons hier welkom en in goede handen.

goed en deskundig advies

Ook als ik met een andere verzekering iets heb komt M&Z vragen of ik een passend advies nodig heb.

top

top

Prima, snel en hulpvaardig geholpen

Heel goed geholpen

Schade snel en goed geregeld

Topservice

Geïnformeerd, schade gemeld en binnen korte tijd zoals besproken, afgewikkeld. Prima geregeld.

Perfect geholpen

Ik heb een schade ingediend via de site. Deze werd meteen in behandeling genomen en ik kreeg keurig een persoonlijke mail toegestuurd met de gewenste afhandeling. Zeer tevreden.

Het was snel verholpen

Hebben een luisterend oor !!

We komen er altijd uit, zowel positief als negatief.

super geholpen

je bent nooit blij met schade ,maar als het goed en vakkundig word opgelost en afgehandeld verzacht dat een hele boel . Dus bij deze Bedankt

Met het advies van MZA is zoeken naar beter overbodig.

Ik ben vanaf het moment van binnenkomst uitstekend geholpen. Behulpzaam, accuraat met verstand van zaken. Een aanrader voor wie een verzekeringsadviseur nodig heeft. MZA is top. Mijn ervaring met MZA is in één woord...GEWELDIG. Chapeau...petje af!

Correcte en snelle afhandeling

Betrouwbaar kundig en correcte afwikkeling en bijstand

Vriendelijk en to the point

N.a.v. Mijn verhaal over mijn schadeclaim ben ik goed tewoord gestaan en is mij verteld hoe een en ander moest worden aangemeld en afgehandeld.

Tevreden

Ben erg goed geholpen en t is prettig afgehandeld Hartelijk Dank

Adequate aanpak en zeer correct. Snelle en eveneens correcte afwikkeling.

Een organisatie welke meedenkt met de cliënt. Zeer correct en precies. Telefonisch goed bereikbaar zonder wachttijden. Korte lijnen, de juiste persoon snel beschikbaar. Snelle en correcte afwikkeling.

M&Z, meer dan een verzekering

Wij hadden een schade die persoonlijk erger was dan materialistisch. De medewerker waren geduldig , vriendelijk en meedenkend. Binnen een maand was alles geregeld, top

Ouderwets ‘klant is koninggevoel ‘weer ervaren.

Vindt het zeer prettig om snel telefonisch contact te hebben met Mza. Je wordt snel en deskundig geholpen,en kan altijd langskomen wat ik als zeer prettig ervaar voor het regelen van bank-en pensioenzaken.

met 1 telefoontje

Alles goed geregeld en afgehandeld met 1 telefonisch gesprek,top.

Na zeer vele jaren nog nog steeds meedenken over beste oplossing

Ben al verzekerd sinds John van Zanten nog voor zichzelf werkte dit is via via uiteindelijk Molenaar en Zwarthoed geworden. Maar ik wordt nog steeds op dezelfde manier geholpen en er wordt nog steeds op dezelfde manier meegedacht als ruim 37 jaar geleden toen John van Zanten mij mocht begroeten als klant.

Helemaal goed.

Alles ging goed en snel.twee weken later was alles geregeld.

Noordeinde 108 1131 GE Volendam

Over Molenaar & Zwarthoed Adviseurs

Een financieel adviseur die betrouwbaar, betrokken en deskundig is; dan bent u bij MZA aan het juiste adres. Wij zetten al uw financiële zaken helder op een rijtje, voor u privé en ook voor uw onderneming. Van bedrijfsverzekeringen tot hypotheken voor zzp’ers, en van autoverzekeringen tot uw pensioen; op financieel gebied betalen wij uw vertrouwen in ons met klinkende munt terug.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.