Snelle en goede afwikkeling

Goede begeleiding van melding tot afhandeling.

Helder, duidelijk en goede begeleiding van melding tot afhandeling.

Snel en netjes afgewerkt

TV stuk. Foto en rekening ingediend en snel afgewerkt. Zekerheuts bedankt.

Schade top geregeld

Snelle oplossing voor mijn opgelopen schade

Gewoon goed.

Prettig ontvangen. Goed geïnformeerd. Prima afgehandeld.

Heel tevreden niets aan toe te voegen.

Ik ben naar tevredenheid geholpen geworden, de schade aan mijn auto is naar wens goed afgehandeld .

Schade melding perfect afgehandeld alles goed en duidelijk uitgelegd ook omtrent de schade en de kosten er van. Ben er zeer tevreden over.

Vanuit Roel van der Heijden al goede ervaringen

Vlot afgehandeld

Snelle afhandeling van mijn schademelding

Ik ben zeer tevreden. Mijn schademelding is snel afgehandeld.

Accuraat, begripvol, snel en professioneel geregeld

Zie boven.

geweldig

Vanaf het moment van melding tot en met afhandeling is alles vlot verlopen en ben ik fantastisch [geholpen

Keurig afgehandeld

Alles top geregeld.

Ik had een schade aan mijn auto. De medewerker van Zekerheuts heeft samen met mij schadeformulier ingevuld en ingediend. Verder heb ik er geen werk meer aan gehad. Ik ben uiterst tevreden

Alles snel en perfect geregeld bij Zekerheuts

De schade werd heel snel en keurig afgehandeld. Medewerkers zijn altijd zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Ik ben al klant bij Zekerheuts vanaf het begin, toen het nog een andere naam had. Ook in het verleden altijd heel goed geholpen. Ik ben zeer tevreden over Zekerheuts.

Schade gemeld. Telefonisch heel prettig te woord gestaan. Duidelijk werd aangegeven dat herstelkosten zonder probleem vergoed werden. Ook de manier waarop te declareren was duidelijk. Afhandeling verder prima.

Diefstal doet zo minder pijn.

En tijdje geleden is ingebroken in mijn werkbus. Dom genoeg had ik mijn leren jas, met beurs en bescheiden er in laten liggen. Als was weg. Er was gepind. Rijbewijs was weg. Kortom drama. Telefoontje met de verzekeringsagent Wim nam veel van de zorgen weg. Een goede week later was het geld al overgemaakt. Het vergoedt niet alles, maar verzacht wel de pijn.

Te weinig ervaring om concreet te beoordelen

Doordat mijn vorige verzekeringsadviseur nog niet lang geleden door Zekerheuts is overgenomen, is het voor mij nog te vroeg, gezien de ervaring met Zekerheuts om een bevredigend antwoord te geven op hun dienstverlening.

Jaren lang verzekerd

Al jaren lang verzekerd en nog nooit problemen gehad , doen de moeite voor je en horen graag !

Uitstekend afgehandeld

Na een kleine aanrijding, is de schade prima verwerkt en de afhandeling is geruisloos verlopen. Prima geregeld.

Goede service vriendelijk personeel

Alles goed geregeld

zeer teleurgesteld in de afwikkeling

we mogen er vanuit gaan dat een verzekeringsadviseur er is voor advies te geven.

snel, correct en deskundig afgewerkt

snel, correct en deskundig afgewerkt

Vriendelijk duidelijk.en snel geholpen

Ik heb mijn melding weer ingetrokken toen bleek dat de schade door de monteur eenvoudig was hersteld

Ik heb daarna niets meer vernomen. Ook niet van of over de "tegenpartij""

gewoon goed

na de schade te hebben gemeld,was het papierwerk zo geklaard. alleen jammer dat ik de raad an jullie gevolgd heb,en de auto bij welcol heb laten maken. is niet goed bevallen,en is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.