Treurig

Via de mail niet of slecht bereikbaar.

Voor verbetering vatbaar

Voor het eerst een schade gemeld na lange tijd verzekerd te zijn, vond het zelf lange tijd duren voor het netjes afgehandeld was met de tegen partij. Kon na mijn inzien sneller en duidelijker.

Snel en kundig geholpen

Na een fixe aanrijding heeft Zekerheuts ons veel geregel uit handen genomen. Een telefoontje was voldoende om de schade te laten repareren. Zeer te Vreden

Prima!

Correcte en snelle afhandeling

Alles perfect geregeld en afgesloten

Goed persoonlijk contact en alles naar tevredenheid opgelost in deze

Goed afgehandeld

Altijd bereikbaar en netjes afgehandeld

Een telefoontje en men wordt direct geholpen

Ze zoeken alles voor je uit en helpen je met goed advies verder.

snel en correct afgehandeld..

sterretje in voorruit.. meteen laten repareren en dat was zo klaar. Binnen een 35 minuten was ik weer onderweg.. En de schade afhandeling bij Heuts verliep vlotjes.

Goed afgehandeld ,

Goed afgehandeld , in het begin waren er wat probleempjes in het overgang systeem , waardoor het lang duurde voor er actie werd ondernomen. Na een bericht van mijn zijde was het binnen een mum van tijd afgehandeld.

Goed geholpen!

Goed geholpen, en afgehandeld. Was blij met jullie hulp.

communicatie mag beter

Naar melding schade direct gehandeld dat is goed , Maar info over verloop komt niet moet je zelf voor bellen, Als ze per vergissing wat fout doen is sorry erg moeilijk . Rest afhandeling is goed en heb gekregen waar ik recht op had, communicatie mag echt wat aan gedaan worden

Waterschade

Het werd meteen in behandeling genomen en binnen een uur had ik de toekenning en snelle betaling ben zeer te vrede en de schade wordt snel hersteld als alles droog is

Arag heeft de schade geregeld

Arag heeft alles geregeld , ongeluk met Franse maatschappij verzekering

Ik werd goed geholpen

Ik werd goed aangehoord en vervolgens geadviseerd

Prima,

Mijn ongeval is door Henni (mijn adviseur) destijds heel goed behandeld en opgezet zodat het voor de verzekeringsmaatschappij duidelijk was. De schade is snel en zonder gedoe heel goed afgehandeld.

Goede communicatie. Snelle reactie en geen gedoe met uitbetalen. Kortom chapeau.

Gewoon geweldig snel geregeld

Werden goed geholpen.

In eerste instantie waren er problemen, die echter snel waren opgelost.

Na schade expertise duurt het lang tot uitbetaling.

Trage afhandeling en wachttijd.

Bij meldingen aan acht voor klant

Goede en snelle service

Duidelijke communicatie van de behandelaar en snelle afhandeling!

Wat een slechte communicatie

De eerste avond gelijk in de app mijn schadeformulier en informatie doorgegeven. Blijkbaar hebben ze niks binnen gekregen en dus deed ik het via mail. Zelf erachter aan moeten bellen als het binnen is gekomen. Desbetreffende persoon van mijn dossier nooit aan de telefoon kunnen krijgen vanwege vrij of stond op afwezig. Andere collega's aan de telefoon gehad die bijna niks konden vertellen, want daar gingen ze niet over of wisten ze niet precies.

prefect geholpen alles netjes afgehandeld

Goed afgehandeld!

Eerste instantie onduidelijk en offerte reparatie zelf opgevraagd. Deze ook betaald gekregen en schade door verzekering afgehandeld via andere reparateur.

we zijn tevreden met de dienstverlening

Jullie staan ons altijd vriendelijk en duidelijk te woord. En we worden altijd goed geholpen als we vragen hebben.

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.