Prima geholpen, snelle schade afhandeling

Na het indienen van mijn schade is deze snel opgepakt en had binnen een week het schadebedrag op mijn rekening. Ik vond het handig om de schade digitaal te kunnen indienen.

Goede dienstverlening.

Ik vind het bijzonder prettig dat ik in mijn woonplaats naar het kantoor kan om fysiek contact te hebben met een medewerker.

Ten alle tijden behulpzaam

Alle mensen zijn altijd behulpzaam en staan altijd voor je klaar. In alle gevallen zullen ze meedenken met je en tot een oplossing komen. Ze zijn zeer gedreven en kennen hun vakgebied perfect.

Top geholpen

Goed en snel geholpen door het bedrijf schade snel op gelost

Prima!

Er wordt goed gereageerd op mijn mails. Service is prima. Kan ook nog terugvallen op Dhr. Pawlowski. Dat is ook heel prettig.

Fijn telefoongesprek snelle afhandeling

Schade werd snel afgehandeld op mijn vragen duidelijk advies wat te doen. Er werd tijd genomen om te luisteren en te adviseren.

Ben doorverwezen naar DAS. Die hebben het verder prima afgewikkeld

Super snelle en goede afhandeling van de schade.

Prettige behandeling en afhandeling van de schade.

niet goed , moet overal achteraan bellen

ik moet nog veel zelf regelen , schademelding blijft lang op buro liggen voordat er actie wordt ondernomen nog maals achteraan bellen. correcties worden niet of na diversen malen bellen uiteindelijk uitgevoerd alles werkt traag of niet krijg betalings herinneringen die niet kloppen enz.

Tot volle tevredenheid Zeker Heuts

Na het melden van de schade goed en eerlijk advies ontvangen en de schade werd correct afgehandeld. Prima gedaan Zekerheuts.

Ben goed geholpen bij Heuts

Goed afgehandeld !

Altijd zeer correct.

Top !!!

Al 17 jr klant, dat zegt denk ik wel genoeg !!!!

Hulpvaardig, vriendelijk, sociaal

Zelf heb ik weinig tot geen verstand van schades ( gelukkig ook maar ) Maar daardoor had ik veel vragen en onkunde, maar daar werd rustig de tijd voor genomen en hebben me erg goed geholpen waardoor me auto weer gemaakt is en schadevrij

Ben zeer tevreden hoe alles is verlopen.

Goed afgehandeld!

We hebben de schade ingediend, moesten papieren overleggen en kregen alles vergoed, heel tevreden mee. Ons serredak is weer toppie!

Alles goed geregeld

De schade aan mijn auto is goed geregeld. Mijn lichamelijke schade daar zijn ze nog mee bezig.

snel en correct

Vriendelijk en accuraat geholpen

Bij het melden van de schade is meegedacht, snel gehandeld en duidelijk gecommuniceerd door de medewerkers van Zeker Heuts.

Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik 100 % tevreden ben maar een 10 is tegen mijn principe.

Alleen maar lof

Heel fijne mensen die aandacht voor ons hadden.

Mijn ervaring is dat wij heel goed geholpen zijn .

Melding gedaan werd gelijk in behandeling genomen

Afhandeling schade prima behandeld

Goede en snelle afhandeling van schademelding

Fijne hulpverlening

Telefonisch werd ik zeer snel geholpen

zeer goed

ik heb een schade aan mijn auto gehad in 2023 en deze is goed afgehandeld

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.