Snel en keurig afgehandeld.

Snel en keurig afgehandeld.

Goed te bereiken en naar tevredenheid afgehandeld.

schades zijn professioneel opgelost

Bij het aanschaffen van mijn nieuwe auto is in de tijd tussen bestellen en afleveren iemand achter op de auto gefietst deze schade is tussen verkoop en verzekering geregeld toen de nieuwe auto is afgeleverd is er na 2 dagen een ster in de voorraam gekomen ?? steen slag of iets dergelijks en is ook meteen weer een nieuwe raam in geplaats , geregeld tussen carglass en Van Der Fluit verzekeringen

Te veel

Ik vond de schade wel hoog voor zo’n kleine schade

Telefonisch doorgegeven

Dat is opgelost geen schade doorgeven

Snelle afhandeling

Na mijn melding over het laten liggen van mijn wandelstok in een hotel in Frankrijk werd na het uitwisselen van gegevens snel de vergoeding aan mij gezonden zodat ik ook snel een nieuwe stok kon bestellen.

Top.

Bij een door mij veroorzaakte schade perfecte hulp hoe te handelen. Ook het herstellen van de schade verliep soepel, zonder problemen en werd alles zéér snel en professioneel afgehandeld.

Geven helder inzicht en advies.

Komen afspraken na. Geven helder inzicht en advies.

geen terug koppeling na een telefonisch verzoek om opheldering.

Zelf vele malen gebeld en geen antwoord. Toen ik uiteindelijk zelf de expert had gebeld bleek mijn dossier over t hoofd was gezien met duizend excuses van hem, maar niet van de medewerkers van van der Fluit, terwijl het wel hun taak was.

goed geregeld

goed geregeld eigen bijdrage klopte precies en netjes verzorgd

Een hele voelbare betrokken medewerkster die de tijd neemt en een luisterend oor heeft.

Tijdens onze vakantie is ons (schoon)zusje overleden. Wij hebben Van der Fluit geraadpleegd en zijn terug gekomen van vakantie. Een betrokken medewerkster heeft ons te woord gestaan, had een luisterend oor, was betrokken en dat deed ons enorm goed. Zij heeft binnen korte tijd alles perfect geregeld.

top geregeld

snel en vakkundig geregeld geen omkijken naar

Men wordt prima behandeld

Mijn ervaring dat alles prima afgehandeld wordt.Maar aangezien wij niet zo bedreven zijn met de computer,bellen wij liever,dit is voor ons geruststellender.

Goed contact en de schade snel afgehandeld

Correcter afhandeling van de schade

De hulp vanaf de melding bij de verzekeringsmaatschappij tot aan de aflevering van de herstelde auto was goed.

Perfecte afhandeling

Ok

Goed en vlot afgehandeld

Ben steeds snel terug gebeld en prima verwerkt

geweldig goed bedrijf met veel kennis!!!

I.V.M. Waterschade woning zeer goed en overzichtelijk afgewerkt. Mijn complimenten in deze.!!!

Top afhandeling, snel en gemakkelijk

Schade gehad aan de badkamerdeur. Melden ging gemakkelijk. Er werd een partij voorgedragen die alles bij ons heeft gemaakt. Ik heb niet eens iets hoeven voorschieten. Top gedaan!

Prima dienstverlening. Snel en adequaat

Ongeluk zit in een klein hoekje. Schade aangemeld en snel afgewikkeld. Iedereen tevreden! Complimenten Van der Fluit

Gemiddeld

Ik vond dat ik er zelf teveel achteraan moest gaan, voordat het eindelijk geaccepteerd werd, en dat had ik nooit bij Nefkens meegemaakt. Die waren veel persoonlijker en regelde het vanuit hun kant sneller. Nu vindt ik het allemaal wat onpersoonlijker

Niet afgehandeld

Niet afgehandeld sorry

Schade juist en snel afgehandeld.

Zo als het te verwachten was.

Super snel en correct afgehandeld.

Goed en duidelijk contact en snelle afhandeling.

De schade aan mijn auto was binnen zeer korte tijd gerepareerd en afgehandeld. Ben zeer tevreden over de afhandeling.

Over Van der Fluit

Hét juiste advies over verzekeringen, hypotheken en pensioen krijgt u bij Van der Fluit Assurantiën. Al meer dan 50 jaar een begrip in ’s-Hertogenbosch en omstreken. Onze specialisten kunnen u begeleiden met het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen. Via persoonlijk contact helpen wij u met uw vraag of probleem, bedenken samen de beste oplossing en regelen dit vervolgens tot in de puntjes. Op deze manier bieden wij maatwerk en zijn een toegevoegde waarde voor zowel ondernemers als particuliere klanten.