Goed en vriendelijk personeel toppie

Geen ondersteuning

Moest zelf overal achteraan bellen en vragen. Betaling aan schadebedrijf bleef uit en daar moest ik zelf meerdere malen voor/over bellen. Het is dat het schadebedrijf zelf een supergoede medewerkster voor zich heeft werken die mij overal van op de hoogte heeft gesteld en mij ook op de hoogte heeft gehouden.

Alles afgehandeld zoals afgesproken

Afgehandeld zoals afgesproken

Goeie afhandeling

Positief

Onze schade is prima en na alle tevredenheid gemaakt en opgelost

Uitstekend geholpen.

Prettig geholpen en heel snel in werking gezet.

Mijn ervaring met deze schade is goed. Ben zeer tevreden met het oplossen van de waterschade.

Heel goed.

Super service

Bedankt voor de snelle afhandeling van de schade... super service!!! Mevr. Swarts

gemiste kans...

Circa 10 jaar terug met A.G. de Gouw Adviesgroep in contact gekomen, nu de vestiging in Vlijmen. Destijds op een snelle, correcte en met een goed gevoel aan een passende hypotheek en bijbehorende verzekeringen geholpen. Begin dit jaar aangeklopt voor een omzetting en aanpassing in de hypotheek. initiële gesprek was snel gepland. Daarna verliep alles stroef en traag. Weinig reactie en opvolging tenzij erom werd gevraagd. Dus gemiste kans. Volgende ronde keer doe ik het wel anders.

juiste , snelle afhandeling van vragen en af te handelen acties

vlotte afhandeling, deskundig advies, minder pro actief in eventuele wijzigingen van verzekerings- pakketten (hier moet jezelf op sturen)

Teleurstellend

Heb vele jaren een verzekering gehad . Ben er achter gekomen dat er mijns inziens te weinig naar de mens achter de verzekerde wordt gekeken. Daarom overgestapt naar andere verzekeraar.

Reacties op mail duren te lang

We zijn bijna 3 maanden bezig geweest om de kosten van onze gesprongen voorruit vergoed te krijgen. Ook wilden ze de reden weten waarom de offerte lager was dan de factuur zelf. Betaling duurde ook te lang. Kan gebeuren maar stuur dan een mail of bel even dat er iets is misgegaan. Ingeborg

Je kan beter een andere verzekeraar bellen

Geen goeie ervaringen. Er kwam een schade expert en ze wist van alles te vertellen over de ernstige lekkage van mijn badkamer. En we kregen alleen de schade van de leddetectie. Terwijl er was beloofd en gezegd dat we het volledig vergoed zouden krijgen. Maar de rollen werden volledig omgedraaid . Dus met andere woorden, we moesten alles uit eigen middelen betalen. Daar betaal je jaren aan!!! Ik ben er klaar mee

Schade snel en naar tevredenheid afgehandeld!

Schade vlot en naar tevredenheid afgewikkeld

goed afgehandeld

vlot en goed

uiteindelijk goed meegedacht en opgelost

Het had tijd nodig. Maar wel goed opgelost.

Snel afgehandeld.

Schade is goed ingeschat! Daarna snel afgehandeld.

goed geholpen

Mijn ervaring met schade melden is perfect. Ik ben goed geholpen, meer dan ik kon verwachten

Netjes afgewerkt

Heel netjes behandeld en keurig afgewerkt

Positief

Mijn ervaring is positief. De schadeafhandeling is tot mijn tevredenheid verlopen.

Snel en deskundig naar aller tevredenheid opgelost.

Snelle service

Fijne mensen

Super bedrijf

Correct afgewerkt

Met veel vragen tussendoor is daarna de schade prima afgewerkt binnen de te verwachte periode.

snelle en positieve schade afhandeling

Na een gemene val met allerlei breuken en kneuzingen was ook mijn bril beschadigd. Gelukkig was dit op de inboedel polis gedekt. Na de offerte was het binnen een week afgehandeld.

Over Van der Fluit

Hét juiste advies over verzekeringen, hypotheken en pensioen krijgt u bij Van der Fluit Assurantiën. Al meer dan 50 jaar een begrip in ’s-Hertogenbosch en omstreken. Onze specialisten kunnen u begeleiden met het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen. Via persoonlijk contact helpen wij u met uw vraag of probleem, bedenken samen de beste oplossing en regelen dit vervolgens tot in de puntjes. Op deze manier bieden wij maatwerk en zijn een toegevoegde waarde voor zowel ondernemers als particuliere klanten.