Goed afgewerkt maar……

Het duurde lang voor wij toestemming hadden om de schade te laten herstellen, nadat we zelf gebeld hadden kregen we meteen toestemming, waren ze dus vergeten door te geven.

Bij mijn weten heb ik geen schade gemeld

Heb natuurlijk mijn leeftijd tegen, maar zou u me kunnen zeggen welke schade dat dan geweest is?

Fijne tussen persoon die altijd voor je klaar staat om je te helpen

Vriendelijk behulpzaam personeel die zeer klantvriendelijk zijn en veel voor je willen doen en uitzoeken en goed advies geven.

Autoschade

Ben zeer snel geholpen met de schade aan de auto alles prima afgehandeld dank u wel

zeer snel en vriendelijk

geen ervaring met indien schade claims. Nu plotsklaps vol aan de bak. Uitstekende ondersteuning

Snelle afhandeling van schade

Mijn kinderen hadden de ipad op de keukenvloer laten vallen. De schade gemeld met kopie factuur. De claim werd meteen afgehandeld en binnen enkele dagen stond het bedrag op de rekening.

heb mijn twijfels

heb mijn twijfels.Krijg ik een mail dat de schade is afgehandeld maar hebben ze wel eigen risico ingehouden totdat de zaak is opgelost.Nudat gebeurt is volgens jullie ,krijg je geen bericht meer hoe dt met de eigen risico zit .Dat ze dat nog terug storten of zo. Als ik iets moet betalen ,moet dat binnen een termijn van 30 dagen maar als er iets terug gegeven moet worden moet de klant vervolgens maanden op wachten. gr L.Vorstenbosch

Schade heel snel afgehandeld

Netjes alles vergoed. Binnen 1 week het bedrag binnen.

Alles goed

Ik heb geen klagen alles is goed afgewerht

Van der fluit keert niet uit

Wij nemen een tussenpersoon om goed advies in af te sluiten verzekeringen. Wij hebben een voor ons een heel vervelende schade en ik krijg iemand aan de lijn die heel trots vertelt dat de schade niet wordt gedekt. Ik vind dat een tussenpersoon moet kijken wat wel mogelijk is en adviseren wat te doen om bepaalde zaken wel gedekt te krijgen. Nu moet ik dit soort dingen via mijn omgeving horen. Op deze manier kan ik beter direct bij NN of das verzekeringen afsluiten.

Perfecte en snelle afwerking

heel goed en snel afgewikkeld. Tevredenheid is 100%.

Klote erkennen hun fouten niet

Na dat mijn chalet afgebrand was kwamen ze tot de conclusie dat er een tour caravan verzekerd was en die had ik niet mijn polis bij m’n is afgehandeld zoals conform polis maar door nalaatigheid van van der fluit zelf door hun medewerkers toegegeven heb ik nu een zeer grote fun Ieke strip wat dadelijk uitgevochten moet worden bij de rechter wat nooit mijn bedoeling is geweest Mvg Michel verduijn

Heel eenvoudig simpel

Alles in korte tijd afgehandeld Geen rare vragen Een goeie service

snelle effectieve afhandeling

er is vooruit betaald, de aannemer kon snel aan de slag al met al "teveel"uit betaald. maar het geld kan worden besteed als er weer voldoende hout te bestellen is. chapeau voor vd Fluit en dank voor het vertrouwen....

geweldig

zoals altijd super geholpen.

Goed geregeld en snel afgehandeld

Goed geregeld snel afgewerkt

Vriendelijke en snelle afhandeling van de schade.

Na melding van de schade binnen 5 dagen het geld op de rekening.

Perfect geregeld

Binnen 5min geregeld

snel

snel en goed

Over Van der Fluit

Hét juiste advies over verzekeringen, hypotheken en pensioen krijgt u bij Van der Fluit Assurantiën. Al meer dan 50 jaar een begrip in ’s-Hertogenbosch en omstreken. Onze specialisten kunnen u begeleiden met het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen. Via persoonlijk contact helpen wij u met uw vraag of probleem, bedenken samen de beste oplossing en regelen dit vervolgens tot in de puntjes. Op deze manier bieden wij maatwerk en zijn een toegevoegde waarde voor zowel ondernemers als particuliere klanten.