Prima geregeld.

Uiteindelijk is de schade naar volle tevredenheid afgehandeld.

Het betreft een schade aan een inductiekookplaat die is ontstaan bij het verven van de keuken tijdens de verhuizing en naar een nieuwe woning. Al snel was duidelijk dat de schade voor vergoeding in aanmerking kwam. Daarna duurde het meerdere maanden voordat de schade is afgehandeld, maar is alles vergoed.

Vriendelijk en efficient.

Gedoe met wateroverlast. Aangemeld. Correspondentie over en weer. Geen gezeur. Geen afschuiven. Gewoon correct afgehandeld.

Goed geregeld

Deskundig advies aan tel. gehad. Nadien tussentijds van der Fluit nog contact gehad over verloop. En uiteindelijk na insturen van nota direct geld gestort gekregen. Vlugger kan niet.

heel goede comunicatie en snelle afhandeling

mijn schade is snel en goed afgehandeld

Snel , vakkundig geholpen. Volgens afspraak

Goede ervaaring met van der dussen snr en met jeroen jnr.

Klantvriendelijk en behulpzaam met het invullen van schade en vacantie probleemen enbelasting invullen.De laatste schade in de parkeergarage was er geen briefje bij wie het gedaan had.Dus geen dader op wie kan je dit verhalen. Dan maar zelf betalen en laten maken.Dus jeroen met zijn personeel bedankt voor klantvriendelijk heid en de service. BVD.

Alles is tot in de puntjes netjes afgehandelt 10 punten

Geen idee

Ik heb tot heden geen contact gehad met Van der Fluit ik heb wel jarenlang zaken gedaan met v.d Dussen (Peter de Bakker) en dit naar volle tevredenheid. Die 5 sterren hebben dan ook betrekking op v.d. Dussen

Lekkage advies

Ben super geholpen ivm lekkage kruipruimte appartement.

Afwachtend

Wij komen van AG de Gouw Maar ben laatst goed en behulpzaam geholpen door jullie Alleen nu wordt het weer samen gevoegd met van der Dussen Dus dat vind ik wel jammer Toen jullie bezig waren met overnamen van de Gouw, was al bekend dat van der Dussen ook ging komen.

Zeer slecht!!

Komen afspraken niet na, verzekeren verkeerd waardoor je erachter komt dat je dus niet verzekerd bent. Wacht al een half jaar op een offerte voor een verzekering nog steeds niks ontvangen. Een ster is al te veel! Op zoek naar een ander bedrijf die onze verzekeringen kunnen verzorgen.

alles was prima verlopen

Snelle afhandeling en erg behulpzame medewerkers

Goede en snelle service

Helemaal top

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Goed geregeld

In eerste instantie was de offerte te uitgebreid deze aangepast, daarna was het vlot geregeld

1e contact matig. Uiteindelijke afhandeling uitstekend.

Als je belt of vd Dussen misschien contact heeft met bedrijven terwijl het water uit het plafond komt zetten is het niet prettig om te horen: ' nee, moet u zelf regelen en trouwens, als het uw eigen schuld is wordt er niets vergoed'. Zelf aangifte gedaan bij Nh. Daarna werd er door vd Dussen contact opgenomen en is alles naar tevredenheid afgehandeld.

Altijd snel en goed

Goede ervaringen altijd correct en snelle afhandeling bij schade Zeer aan te bevelen

Waardeloze service niet bereikbaar en dan binnen een paar minuten de schade afgehandeld

Niet bereikbaar vanwege ziektegevallen alleen per email en toen op eigen initiatief uiteindelijk via de verzekeraar Nat.Nederlanden de schadebehandelaar aan de telefoon gehad die in een mum van tijd klaar was met de schade. Daarna nog een politierapport gemaild en hier nooit meer iets over gehoord.

Goede en een snelle afwikkeling van de schade

Wij zijn dik tevreden met deze verzekeraar.

Snel, service gericht, duidelijk

Snel, service gericht, duidelijk

Vlotte en snelle afhandeling.

Na de reparatie van onze lekkage heeft de verzekering alles snel en vlot afgehandeld.

na de melding formulier ingevuld en poosje moeten wachten na twee weken gebeld moest nog naar de verzekering op gestuurd worden na+- 3 weken was mijn schade uitbetaald.

Trage afhandeling

Begin januari twee schades gemeld eentje inmiddels afgerond de tweede schade daar hoor ik nog niets van jammer ben al jaren vaste klant

Over Van der Fluit

Hét juiste advies over verzekeringen, hypotheken en pensioen krijgt u bij Van der Fluit Assurantiën. Al meer dan 50 jaar een begrip in ’s-Hertogenbosch en omstreken. Onze specialisten kunnen u begeleiden met het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen. Via persoonlijk contact helpen wij u met uw vraag of probleem, bedenken samen de beste oplossing en regelen dit vervolgens tot in de puntjes. Op deze manier bieden wij maatwerk en zijn een toegevoegde waarde voor zowel ondernemers als particuliere klanten.