Perfecte en snelle afwerking

heel goed en snel afgewikkeld. Tevredenheid is 100%.

Klote erkennen hun fouten niet

Na dat mijn chalet afgebrand was kwamen ze tot de conclusie dat er een tour caravan verzekerd was en die had ik niet mijn polis bij m’n is afgehandeld zoals conform polis maar door nalaatigheid van van der fluit zelf door hun medewerkers toegegeven heb ik nu een zeer grote fun Ieke strip wat dadelijk uitgevochten moet worden bij de rechter wat nooit mijn bedoeling is geweest Mvg Michel verduijn

Heel eenvoudig simpel

Alles in korte tijd afgehandeld Geen rare vragen Een goeie service

snelle effectieve afhandeling

er is vooruit betaald, de aannemer kon snel aan de slag al met al "teveel"uit betaald. maar het geld kan worden besteed als er weer voldoende hout te bestellen is. chapeau voor vd Fluit en dank voor het vertrouwen....

geweldig

zoals altijd super geholpen.

Goed geregeld en snel afgehandeld

Goed geregeld snel afgewerkt

Vriendelijke en snelle afhandeling van de schade.

Na melding van de schade binnen 5 dagen het geld op de rekening.

Perfect geregeld

Binnen 5min geregeld

snel

snel en goed

Goed en vriendelijk personeel toppie

Geen ondersteuning

Moest zelf overal achteraan bellen en vragen. Betaling aan schadebedrijf bleef uit en daar moest ik zelf meerdere malen voor/over bellen. Het is dat het schadebedrijf zelf een supergoede medewerkster voor zich heeft werken die mij overal van op de hoogte heeft gesteld en mij ook op de hoogte heeft gehouden.

Alles afgehandeld zoals afgesproken

Afgehandeld zoals afgesproken

Goeie afhandeling

Positief

Onze schade is prima en na alle tevredenheid gemaakt en opgelost

Uitstekend geholpen.

Prettig geholpen en heel snel in werking gezet.

Mijn ervaring met deze schade is goed. Ben zeer tevreden met het oplossen van de waterschade.

Heel goed.

Super service

Bedankt voor de snelle afhandeling van de schade... super service!!! Mevr. Swarts

gemiste kans...

Circa 10 jaar terug met A.G. de Gouw Adviesgroep in contact gekomen, nu de vestiging in Vlijmen. Destijds op een snelle, correcte en met een goed gevoel aan een passende hypotheek en bijbehorende verzekeringen geholpen. Begin dit jaar aangeklopt voor een omzetting en aanpassing in de hypotheek. initiële gesprek was snel gepland. Daarna verliep alles stroef en traag. Weinig reactie en opvolging tenzij erom werd gevraagd. Dus gemiste kans. Volgende ronde keer doe ik het wel anders.

juiste , snelle afhandeling van vragen en af te handelen acties

vlotte afhandeling, deskundig advies, minder pro actief in eventuele wijzigingen van verzekerings- pakketten (hier moet jezelf op sturen)

Teleurstellend

Heb vele jaren een verzekering gehad . Ben er achter gekomen dat er mijns inziens te weinig naar de mens achter de verzekerde wordt gekeken. Daarom overgestapt naar andere verzekeraar.

Reacties op mail duren te lang

We zijn bijna 3 maanden bezig geweest om de kosten van onze gesprongen voorruit vergoed te krijgen. Ook wilden ze de reden weten waarom de offerte lager was dan de factuur zelf. Betaling duurde ook te lang. Kan gebeuren maar stuur dan een mail of bel even dat er iets is misgegaan. Ingeborg

Je kan beter een andere verzekeraar bellen

Geen goeie ervaringen. Er kwam een schade expert en ze wist van alles te vertellen over de ernstige lekkage van mijn badkamer. En we kregen alleen de schade van de leddetectie. Terwijl er was beloofd en gezegd dat we het volledig vergoed zouden krijgen. Maar de rollen werden volledig omgedraaid . Dus met andere woorden, we moesten alles uit eigen middelen betalen. Daar betaal je jaren aan!!! Ik ben er klaar mee

Schade snel en naar tevredenheid afgehandeld!

Schade vlot en naar tevredenheid afgewikkeld

goed afgehandeld

vlot en goed

uiteindelijk goed meegedacht en opgelost

Het had tijd nodig. Maar wel goed opgelost.

Over Van der Fluit

Hét juiste advies over verzekeringen, hypotheken en pensioen krijgt u bij Van der Fluit Assurantiën. Al meer dan 50 jaar een begrip in ’s-Hertogenbosch en omstreken. Onze specialisten kunnen u begeleiden met het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen. Via persoonlijk contact helpen wij u met uw vraag of probleem, bedenken samen de beste oplossing en regelen dit vervolgens tot in de puntjes. Op deze manier bieden wij maatwerk en zijn een toegevoegde waarde voor zowel ondernemers als particuliere klanten.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.