Prima geholpen

Mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk . De schade was snel en goed afgehandeld .

Een vlotte afwikkeling van de schade

De combinatie van de persoonlijke benadering en de eenvoudig ter beschikking staande digitale hulpmiddelen hebben er aan bijgedragen dat mijn stormschade efficiënt en vlot is behandeld en afgewikkeld.

Professionele partij!! super opgelost.

Mijn schademelding werd snel opgepakt en volledig digitaal verwerkt. Communicatie uitstekend.

Minder persoonlijk

Vroeger kende ik de mensen. Nu niet meer. Voor mij onpersoonlijk en formeel geworden.

leuk om te zeggen dat het afgehandeld is maar ik heb nog niets gehoord

Ik was het niet helemaal eens met de aanbeveling van de schade expert en ik zit hier nog op antwoord te wachten van U.

Duidelijk en korte reactietijd.

Mijn stormschade is in korte tijd afgewikkeld. De contacten waren duidelijk en zijn goed nagekomen. Geen nabellen etc. noodzakelijk. Een tussenpersoon heeft op die manier duidelijk voordelen voor de klant.

Goed en snel geregeld

Prettige in communicatie en goede afhandeling van de in dit geval, gladschade.

Super klantvriendelijk, creatief, meedenkend.

Medewerkers Marc Leijten en Monja Foesenek waarmee ik contact heb gehad zijn heel erg persoonlijk en professioneel. Denken met je mee en staan altijd voor je klaar. Een fijn bedrijf waarbij je geen nummer bent. Reageren snel en adequaat. Overigens geld dat ook voor al de andere medewerkers

Helder en duidelijk advies

De ondersteuning die wordt geleverd is professioneel, helder en op maat gemaakt. Dit maakte voor ons dat we ons begrepen voelde en ook een goed gevoel hadden bij het advies over de hypotheek mogelijkheden. Qua verzekeringen ook duidelijk en goed advies, ze hebben het wel druk dus het kan even duren voordat je geholpen wordt in deze tijden.

Duurt erg lang.

Schade melden was eenvoudig, maar de afwikkeling duurde vervolgens 3 maanden wat ik voor een luttele vergoeding van €40 erg lang vindt.

Prima ervaring met van Loon.

Korte lijnen, duidelijke antwoorden

Duidelijke uitleg en terugkoppeling! Snelle afhandeling van de schade

Behulpzaam en snel

Behulpzaam en snel

Te groot

Vroeger was het echt een top bedrijf maar helaas wil iedereen maar groter groeien en dat is niet in hun voordeel geweest..je krijg nou eerst 4 of 5 mensen aan de telefoon voordat er is iets genoteerd wordt. Ik heb en prive en zakelijk daar alles.betaal genoeg..en dan zo gelul overal over..marcel als je dit leest..heel jammer dit hoor..binnekort maar is veranderen.

nette en goede afhandeling

altijd goede ervaring 55jaar klant

Goede afhandeling

Goed en correcte afhandeling

Kan niet beter dan voeg.

Ontzettend tevreden over de snelle afhandeling en communicatie. Zou van Loon breda zeker aan anderen adviseren

Uitstekende service gekregen.

Na gebeld te hebben over de waterschade kreeg ik een mail met daarin een formulier met vragen. Deze was eenvoudig in te vullen en moest ik voorzien van foto's, rekeningen en een offerte. Heb nog nooit eerder een schade moeten melden dus zag er tegenop. Denk dat ik er een klein half uur aan kwijt ben geweest. Men gaf aan dat er binnen 5 werkdagen een beslissing zou zijn of dat er telefonisch contact met mij opgenomen zou worden. Vandaag (5 werkdagen) kreeg ik een antwoord de schade was aanvaard en het bedrag zou binnen enkele dagen op mijn rekening staan. Wat zag ik net tot mijn verbazing , het bedrag is per vandaag al op mijn rekening overgemaakt. Dankjewel voor uw service!!!! Vriendelijke groet, een meeeeer dan tevreden klant!!!!!

On piont, zoals het hoort.

FDC-Van Loon. Voor mij en mijn gezin inmiddels al 10 jaar de gids in het troebele landschap van hypotheken, verzekering en advieswerk. Wij komen hier voor vriendelijke professionals van het hoogste niveau. Al onze hypotheekzaken en verzekeringen worden door FDC geregeld. We zoeken niet naar de goedkoopste verzekeraar. we willen een verzekeraar die ons ontzorgt ... en als er een keer gesodemieter is? Het gewoon regelt zonder teveel bureaucratie.

Ik ben telefonisch prettig te woord gestaan

Ik ben perfect geholpen door uw medewerkster met het uitzoeken van een schadegevalletje. En het uit te keren bedrag direct op de rekening gestort.

Subliem !!

Uw behandelend medewerkster, mevrouw C. Teekens, heeft op snelle en correctie wijze mijn schademelding afgewerkt. Een voorbeeld, dat uw Verzekeringsbedrijf tot eer strekt; chapeau hiervoor.

Slechte service

Voor onze VVE een verzekering afgesloten. Er zou een gratis waardebepaling worden gedaan zodat we een garantie tegen onderverzekering hebben. Na 3-4 maanden nog steeds niet gebeurt. Contactpersoon Ralph van Vuuren wijst naar anderen maar lijkt ook niet echt de moeite te nemen om dingen te regelen. Ik heb meerdere keren gemaild en ook een keer gebeld maar verder dan loze beloftes kom ik niet. De premie is trouwens wel heel soepel voor een jaar afgeschreven. En even later werd er nog meer afgeschreven na een ongespecificeerde factuur. Bij navraag bleek het een foutje te zijn. Ik geloof er niks van. Ik kan iedereen aanbevelen nog even verder te kijken. De premie bij van loon is keurig maar de service is belabberd.

Zeer slecht

Slecht. Krijg na zelf te bellen na 3 weken bericht dat de schade niet vergoed werd. Had dat niet eerder gekund.

Over Van Loon

Bij Van Loon bent u op het goede adres voor uw verzekeringen, hypotheek en pensioen. Het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen kan complex zijn. Wij helpen u graag persoonlijk met uw vraag of probleem door u te adviseren, samen de best mogelijke oplossing te bedenken en deze vervolgens goed voor u te regelen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.