Snelle dienstverlening, altijd bereikbaar, eerlijk advies

Onze hypotheek met bouwdepot is aangevraagd door van Loon assurantiën. Contact als erg prettig ervaren, echt van begin tot eind netjes meegenomen in hoe alles werkt en de afhandeling ervan. Voor alle vragen stonden ze klaar, ook in een drukke vakantieperiode. Binnen 3 weken was onze hypotheek rond. Wij raden ze van harte aan voor je hypotheek aanvraag, maar ook voor advies ten behoeve van meerdere typen verzekeringen. Bedankt van Loon voor de prettige samenwerking!

Vanaf moment 1 kon ik op ze bouwen.

Vanaf het eerste gesprek bij Van Loon kon ik met elke vraag bij ze terecht en hielpen ze me overal mee. Geen enkele vraag is te gek om te stellen. Binnen 24 uur ontving ik reactie. Ik voel me erg welkom bij Van Loon!

Ontzettend goede begeleiding en deskundig advies

Hele vriendelijke en meedenkende professionals. Goed bereikbaar en advies op maat bij het afsluiten van mijn hypotheek en verzekeringen.

Ik ben goed te woord gestaan

Ik had assistentie nodig om via mijn rechtsbijstandsverzekering hulp te krijgen bij een geschil over de service kosten afrekening 2021 die ik pas in November 2022 heb ontvangen terwijl dit wettelijk voor 1 juli 2022 moest zijn. Er waren geschillen over o.a energierekening en energie-leverancierswisseling in dat jaar en ook de verdeelsleutels die gehanteerd werden klopte niet. Uw kantoor heeft mij doorverwezen naar ARAG en de zaak is in behandeling genomen.

Teleurstellende "robotervaring"

Schade gemeld bij de "claimsengine" zo'n lekker persoonlijk contact. Daarna op dezelfde onpersoonlijke wijze respons gekregen dat schade niet gedekt was met verwijzing naar één of ander vage voorwaarde. Had hogere verwachtingen maar helaas....

Goed geregeld maar kan beter

Ik mis het persoonlijke contact met mijn tussenpersoon, waarop ik blind kon vertrouwen: hij maakt zich hard voor mijn zaak. Ik weet nu niet wie zich inzet om mijn casus te behandelen; heb met meerdere personen contact gehad, maar het gezicht ontbreekt. Ik voel me hierdoor geen klant maar een nummer. Casus is uiteindelijk wel goed afgehandeld, dus dat is goed verlopen.

Correct en snel afgehandeld.

Correct en snel afgewikkeld

Wordt altijd goed en vriendelijk te woord gestaan!

Je weet altijd als je belt naar Van Loon assurantiekantoor dat er in ieder geval vrij snel de telefoon wordt opgenomen en ook daarna correct wordt behandeld, dat is mijn ervaring!

Goed bereikbare klantenservice. Fijn dat er een deskundig iemand zaken voor je uitzoekt. Snel gehandeld naar alle tevredenheid.

Snel en deskundig geholpen!

Na de schademelding werd snel duidelijk dat ik te maken had met deskundige medewerkers die de klant centraal stellen en het proces van afwikkeling goed hebben begeleidt. Daar waar nodig werd er een terugkoppeling gegeven over de stand van zaken waarbij de schade uiteindelijk naar volle tevredenheid is afgehandeld.

Gemakkelijk in te dienen, geen statusupdate

Gemakkelijk in te dienen. Echter ontvang je geen ontvangstbevestiging, noch een statusupdate.

Duurt lang

Zit al jaren bij deze verzekeraar al vind ik dat de laatste keren het erg lang duurt voor je antwoord krijgt op je vragen. Vroeger verliep alles veel vlotter.

Snelle reactie

Snelle reactie Duidelijke communicatie Goed geregeld. Binnen enkele dagen was de schade afgehandeld.

Altijd goede ervaringen

Altijd goed geholpen.

goed verlopen

Goed afgehandeld.

De schade is goed afgehandeld

Zeer prettig

Netjes afgewikkeld, maar het duurde uiteindelijk wel erg lang.

Tijdens onze vakantie is de auto uit de voortuin gestolen. Vanaf ons vakantieadres zijn we netjes te woord gestaan en in principe prima geholpen. De regel dat je 30 dagen moet wachten begrijp ik heel goed, maar dan verwacht je ook wel dat er na 30 dagen uitgekeerd gaat worden en niet pas na 42 dagen. De onzekerheid is al heel erg vervelend, het feit dat je gedurende die periode maar recht hebt op 5 dagen vervangend vervoer is een lachertje, maar als je dan ook nog niet precies weet wanneer je een andere auto kan betalen, maakt de frustratie compleet. Zelf hoop ik dit sowieso nooit meer mee te hoeven maken, maar ik hoop dat andere gedupeerden in de toekomst betere ervaringen hebben en eerder op de hoogte worden gehouden over het bedrag van de schadevergoeding en het tijdstip van uitbetaling daarvan.

Zeer vriendelijk geholpen

Na schade gereden te hebben gerustgesteld door een medewerkster van van Loon alles netjes en snel afgehandeld

Krijg bericht dat schade afgehandeld is!

Geen enkele reactie van van Loon gekregen op mijn melding, super persoonlijk,toch …… Slechtste afhandeling ooit

Goed tevreden

Alles was goed geregeld.wij zijn te vreden.vervangende was ook goed.zodat mijn man naar zijn werk kon

Uitstekend geholpen, snelle afwerking.

Zie hier boven

Professionele en vriendelijke behandeling!

Nadat ik mijn schade aan de auto aan u hebt doorgegeven heb ik goede adviezen van Roosje Linders en Charlotte Teekens ontvangen. De schade is goed en financieel afgehandeld waarvoor mijn dank! Met vriendelijke groet, Ed Janssen

Contact verloopt moeizaam.

Het is moeilijk om de juiste persoon te spreken te krijgen.

Over Van Loon

Bij Van Loon bent u op het goede adres voor uw verzekeringen, hypotheek en pensioen. Het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen kan complex zijn. Wij helpen u graag persoonlijk met uw vraag of probleem door u te adviseren, samen de best mogelijke oplossing te bedenken en deze vervolgens goed voor u te regelen.