Top begeleiding voor starters

Ik was helemaal nieuw op de woning- en hypothekenmarkt, maar werd door philippe en erik erg goed geholpen, zelfs met dingen die niets met de hypotheek aan zich te maken hadden. Van harte bedankt!

Super service, snelle reacties en zeer vriendelijk personeel

Dank Chris voor je hulp bij het aanvragen van onze hypotheek. Naast het wijzen op alle belangrijke punten heb je goed met ons meegedacht. Als je opzoek bent naar een super partner voor je hypotheek aanvraag, dan zou ik VanLoon zeker aanraden.

slecht

had me schadeformulier persoonlijk ingeleverd maar naar een week of 4 belde ik naar het kantoor of ze al wat wisten van me schade ,ze konden me niet helpen schadeformulier was kwijt copy gestuurd toen weer een week of 4 gewacht ondertussen een afspraak gemaakt bij schadebedrijf bleek weer alles kwijt het schadebedrijf gebeld die zeiden heb alles door gestuurd naar v loon maar die hadden niks ontvangen na veel telefoontjes zeiden ze van v loon dat het naar een persoonlijke mail adres was gestuurd van een medewerker van v loon toen eindelijk me geld ontvangen

Zeer snel geregeld

Fijne en goede schadeafhandeling.

Fijne en goede schadeafhandeling, duidelijke communicatie, en met goed resultaat.

Top snelle afhandeling

Schadeclaim snel afgehandeld

Goed behandeld ech waari

Service is sneller dan het licht.

Mijn lamp was van het plafond gevallen. Werd vergoed vanuit de inboedelverzekering. De zaak was in no time afgewikkeld, met dank.

Geen goede ervaring.

Na het melden van de schade zal ik terug gebeld worden, dit is niet gebeurd zoals eerder ook niet voor andere dingen . Uiteindelijk een mailtje gekregen welke in de spambox terecht was gekomen. De schade is afgepoeierd, wat natuurlijk het makkelijkst is en het minste kost !

Lang moeten wachten op reactie

Zelf moeten bellen wanneer schade afgehandeld zou worden in augustus gemeld reactie in oktober

Goede afhandeling van mijn schade

Schade goed in beeld en daardoor een goede afhandeling

Alles gaat altijd helemaal goed. Wij zijn heel tevreden.

werd zeer prettig te woord gestaan

Kennis en ervaring op mijn melding waren zeer duidelijk aanwezig. Waarvoor dank.

Bedrijf waar mijn financiële zaken goed worden behartigd.

We worden altijd vlot en correct geholpen of het nu gaat om het afsluiten van hypotheek of een verzekering. In geval van een schade wordt dit snel in behandeling genomen. Kortom vriendelijke deskundige mensen waar je ook het gevoel hebt, dat je als klant wordt gewaardeerd.

Zeer slechte communicatie

Ik meld een schade bij jullie als tussen persoon en moet zelf overal achteraan. Voorheen had 1 tussen persoon en die regelde het gewoon. Ik kan beter al mijn verzekeringen op zeggen en alles online doen gaat het veel vlotter en veel voordeliger. Ervaring van mijn dochter haar verzekering.

Uitstekende service!

We zijn uitstekend begeleid bij onze hypotheekaanvraag door Erik de Graauw. Hij geeft duidelijke uitleg en gaat in gesprek zo vaak als nodig geacht wordt. Als hij zijn telefoon niet op kan nemen belt hij binnen een uur terug en mails worden dezelfde of de volgende dag beantwoord. Prettige informele omgang en zeer service- en klantgericht!

Helaas niet helemaal tevreden

Als eertse wil ik aangeven dat ik altijd heel tevreden ben over Van Loon. Alleen heb ik nu een helaas een teleurstellende ervaring ondervonden. Mijn ervaring is dat dit niet aan Van Loon zelf ligt, maar dat dit echt aan mijn contact persoon van dat moment heeft gelegen. We hebben dit wel uitgesproken naar de contact persoon, maar daarna merkten we nog een aantal keer dat we er zelf allemaal achteraan moesten. Dit ben ik echt niet gewend van Van Loon. Maar nogmaals zijn we over het algemeen zeer tevreden.

Slecht

Schade gemeld Moest zelf bellen hoehet ervoor staat Foute melding van Mark gehad betreft verzekering Tot 3x gevraagd onder vermelding schadenr. 3x gezegd dat wij All Risk verzekerd waren Dit was fout zijn WA casco verzekerd Deze Mark vond ik ook kort door de bocht Zelf alles regelen voor de Schade.geen tussenpersoon. Na bellen wisten wij de verdere afhandeling Dit werd helemaal miet vermeld door v.Loon Jammer

Supergemakkelijk

Een telefoontje, duidelijke informatie, extreem soepel afgehandeld.

Claim netjes afgehanded

Duidelijke procedure en na overlegging van de gevraagde informatie vlot afgehandeld.

Eerlijk en direct

Jammer ik na het invullen van het schadeformulier toch enige tijd later even moest bellen hoe het zat. Men gaf aan er iets fout gegaan was bij hun door de enorme drukte vanwege de storm door het gehele land. Maar verder zonder probleem ook direct alles geregeld naar tevredenheid :-)

Prima afhandeling

Prima afhandeling van de schade

Polis een teleurstelling, afhandeling en ondersteuning was top

Begeleiding, uitleg, klantvriendelijk.

Perfecte service, zonder poespas.

Vanwege een Corona- besmetting kon mijn reis naar Spanje niet doorgaan. Na het opsturen van bewijs werd de reissom zonder gezeur en snel geretourneerd.

Perfecte en fijne (schade)afwikkeling

Marietta van de schadeafdeling van Van Loon heeft mij heel erg goed geholpen met het afwikkelen van mijn schade. Mijn dochter was aangereden door een automobilist. Ik kon gelijk terecht bij Marietta en kreeg een persoonlijk, rustgevend (heel belangrijk) advies, heel fijn op dat moment!

Over Van Loon

Bij Van Loon bent u op het goede adres voor uw verzekeringen, hypotheek en pensioen. Het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen kan complex zijn. Wij helpen u graag persoonlijk met uw vraag of probleem door u te adviseren, samen de best mogelijke oplossing te bedenken en deze vervolgens goed voor u te regelen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.