Doen waar ze goed in zijn!

Vanaf het moment van de schade melding tot in de puntjes geholpen. Deskundig advies, gesprekken die ze voor je voeren omdat zelf je hoofd niet naar het afhandelen van de schade staat! Top!

Uitstekend de aanvraag behandeld

Zeer communicatief, informeel en zeer zorgvuldig kortom zijn in staat om een gecompliceerde hypotheek tot een goed eind te verzorgen

goed en snel geholpen

Fantastisch geholpen; deskundig, snel, zeer korte communicatielijnen en zeer kundige partij

Ik heb wederom hele goede ervaringen met FDC. Ze zijn betrokken, snel en zeer kundig

Zeer kundig geadviseerd en begeleid in ons nieuwe hypotheek traject

Van begin tot eind TOP! Thanks!

Prima!

Op hypotheekgebied prima ondersteund en geadviseerd. Op verzekeringsgebied helaas wat trager met communicatie maar uiteindelijk een prima voorstel.

Over Van Loon

Bij Van Loon bent u op het goede adres voor uw verzekeringen, hypotheek en pensioen. Het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen kan complex zijn. Wij helpen u graag persoonlijk met uw vraag of probleem door u te adviseren, samen de best mogelijke oplossing te bedenken en deze vervolgens goed voor u te regelen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.