Te groot

Vroeger was het echt een top bedrijf maar helaas wil iedereen maar groter groeien en dat is niet in hun voordeel geweest..je krijg nou eerst 4 of 5 mensen aan de telefoon voordat er is iets genoteerd wordt. Ik heb en prive en zakelijk daar alles.betaal genoeg..en dan zo gelul overal over..marcel als je dit leest..heel jammer dit hoor..binnekort maar is veranderen.

nette en goede afhandeling

altijd goede ervaring 55jaar klant

Goede afhandeling

Goed en correcte afhandeling

Kan niet beter dan voeg.

Ontzettend tevreden over de snelle afhandeling en communicatie. Zou van Loon breda zeker aan anderen adviseren

Uitstekende service gekregen.

Na gebeld te hebben over de waterschade kreeg ik een mail met daarin een formulier met vragen. Deze was eenvoudig in te vullen en moest ik voorzien van foto's, rekeningen en een offerte. Heb nog nooit eerder een schade moeten melden dus zag er tegenop. Denk dat ik er een klein half uur aan kwijt ben geweest. Men gaf aan dat er binnen 5 werkdagen een beslissing zou zijn of dat er telefonisch contact met mij opgenomen zou worden. Vandaag (5 werkdagen) kreeg ik een antwoord de schade was aanvaard en het bedrag zou binnen enkele dagen op mijn rekening staan. Wat zag ik net tot mijn verbazing , het bedrag is per vandaag al op mijn rekening overgemaakt. Dankjewel voor uw service!!!! Vriendelijke groet, een meeeeer dan tevreden klant!!!!!

On piont, zoals het hoort.

FDC-Van Loon. Voor mij en mijn gezin inmiddels al 10 jaar de gids in het troebele landschap van hypotheken, verzekering en advieswerk. Wij komen hier voor vriendelijke professionals van het hoogste niveau. Al onze hypotheekzaken en verzekeringen worden door FDC geregeld. We zoeken niet naar de goedkoopste verzekeraar. we willen een verzekeraar die ons ontzorgt ... en als er een keer gesodemieter is? Het gewoon regelt zonder teveel bureaucratie.

Ik ben telefonisch prettig te woord gestaan

Ik ben perfect geholpen door uw medewerkster met het uitzoeken van een schadegevalletje. En het uit te keren bedrag direct op de rekening gestort.

Subliem !!

Uw behandelend medewerkster, mevrouw C. Teekens, heeft op snelle en correctie wijze mijn schademelding afgewerkt. Een voorbeeld, dat uw Verzekeringsbedrijf tot eer strekt; chapeau hiervoor.

Slechte service

Voor onze VVE een verzekering afgesloten. Er zou een gratis waardebepaling worden gedaan zodat we een garantie tegen onderverzekering hebben. Na 3-4 maanden nog steeds niet gebeurt. Contactpersoon Ralph van Vuuren wijst naar anderen maar lijkt ook niet echt de moeite te nemen om dingen te regelen. Ik heb meerdere keren gemaild en ook een keer gebeld maar verder dan loze beloftes kom ik niet. De premie is trouwens wel heel soepel voor een jaar afgeschreven. En even later werd er nog meer afgeschreven na een ongespecificeerde factuur. Bij navraag bleek het een foutje te zijn. Ik geloof er niks van. Ik kan iedereen aanbevelen nog even verder te kijken. De premie bij van loon is keurig maar de service is belabberd.

Zeer slecht

Slecht. Krijg na zelf te bellen na 3 weken bericht dat de schade niet vergoed werd. Had dat niet eerder gekund.

Alles vlot afgehandeld

Reparatie goed uitgevoerd.

Schade prima afgehandeld

Ik had schade gekregen aan de achterbumper van mijn auto. Gemeld bij van Loon Dordrecht. Zij hebben voor een prima afhandeling gezorgd. Inclusief de rechtstreekse betaling aan Schadenet. Erg bedankt

Perfecte afhandeling

Mijn man had een aanrijding met zijn e-bike tegen een geparkeerde auto. Lichamelijk gelukkig meegevallen, niets gebroken. Mijn man is 79 dus het had ook erger kunnen aflopen. Wel was hij hevig geschrokken. Ook hadden we wat vragen m.b.t. het invullen van het schadeformulier. We hebben de andere dag naar Van Loon gebeld en samen hebben we het formulier even doorgenomen. Men had alle tijd voor ons. We waren daar erg blij mee. De schade is naar alle tevredenheid afgehandeld. Chapeau voor Van Loon!!

Super goede service en betrokken bij de klanten wij bevelen van loon zeker aan

alleen maar goede ervaringen

Tot nog toe , snel , accuraat en perfect geholpen bij de schades die ik heb gehad .

Totaalontzorging.

Acties worden prima opgevolgd.

Professioneel en snel

Van Loon is een professionele organisatie, betrokken en snel in afwikkeling van zaken. Transparant en helder in financiën.

Doen waar ze goed in zijn!

Vanaf het moment van de schade melding tot in de puntjes geholpen. Deskundig advies, gesprekken die ze voor je voeren omdat zelf je hoofd niet naar het afhandelen van de schade staat! Top!

Uitstekend de aanvraag behandeld

Zeer communicatief, informeel en zeer zorgvuldig kortom zijn in staat om een gecompliceerde hypotheek tot een goed eind te verzorgen

goed en snel geholpen

Fantastisch geholpen; deskundig, snel, zeer korte communicatielijnen en zeer kundige partij

Ik heb wederom hele goede ervaringen met FDC. Ze zijn betrokken, snel en zeer kundig

Zeer kundig geadviseerd en begeleid in ons nieuwe hypotheek traject

Van begin tot eind TOP! Thanks!

Prima!

Op hypotheekgebied prima ondersteund en geadviseerd. Op verzekeringsgebied helaas wat trager met communicatie maar uiteindelijk een prima voorstel.

Over Van Loon

Bij Van Loon bent u op het goede adres voor uw verzekeringen, hypotheek en pensioen. Het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen kan complex zijn. Wij helpen u graag persoonlijk met uw vraag of probleem door u te adviseren, samen de best mogelijke oplossing te bedenken en deze vervolgens goed voor u te regelen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.