Alles gaat altijd helemaal goed. Wij zijn heel tevreden.

werd zeer prettig te woord gestaan

Kennis en ervaring op mijn melding waren zeer duidelijk aanwezig. Waarvoor dank.

Bedrijf waar mijn financiële zaken goed worden behartigd.

We worden altijd vlot en correct geholpen of het nu gaat om het afsluiten van hypotheek of een verzekering. In geval van een schade wordt dit snel in behandeling genomen. Kortom vriendelijke deskundige mensen waar je ook het gevoel hebt, dat je als klant wordt gewaardeerd.

Zeer slechte communicatie

Ik meld een schade bij jullie als tussen persoon en moet zelf overal achteraan. Voorheen had 1 tussen persoon en die regelde het gewoon. Ik kan beter al mijn verzekeringen op zeggen en alles online doen gaat het veel vlotter en veel voordeliger. Ervaring van mijn dochter haar verzekering.

Uitstekende service!

We zijn uitstekend begeleid bij onze hypotheekaanvraag door Erik de Graauw. Hij geeft duidelijke uitleg en gaat in gesprek zo vaak als nodig geacht wordt. Als hij zijn telefoon niet op kan nemen belt hij binnen een uur terug en mails worden dezelfde of de volgende dag beantwoord. Prettige informele omgang en zeer service- en klantgericht!

Helaas niet helemaal tevreden

Als eertse wil ik aangeven dat ik altijd heel tevreden ben over Van Loon. Alleen heb ik nu een helaas een teleurstellende ervaring ondervonden. Mijn ervaring is dat dit niet aan Van Loon zelf ligt, maar dat dit echt aan mijn contact persoon van dat moment heeft gelegen. We hebben dit wel uitgesproken naar de contact persoon, maar daarna merkten we nog een aantal keer dat we er zelf allemaal achteraan moesten. Dit ben ik echt niet gewend van Van Loon. Maar nogmaals zijn we over het algemeen zeer tevreden.

Slecht

Schade gemeld Moest zelf bellen hoehet ervoor staat Foute melding van Mark gehad betreft verzekering Tot 3x gevraagd onder vermelding schadenr. 3x gezegd dat wij All Risk verzekerd waren Dit was fout zijn WA casco verzekerd Deze Mark vond ik ook kort door de bocht Zelf alles regelen voor de Schade.geen tussenpersoon. Na bellen wisten wij de verdere afhandeling Dit werd helemaal miet vermeld door v.Loon Jammer

Supergemakkelijk

Een telefoontje, duidelijke informatie, extreem soepel afgehandeld.

Claim netjes afgehanded

Duidelijke procedure en na overlegging van de gevraagde informatie vlot afgehandeld.

Eerlijk en direct

Jammer ik na het invullen van het schadeformulier toch enige tijd later even moest bellen hoe het zat. Men gaf aan er iets fout gegaan was bij hun door de enorme drukte vanwege de storm door het gehele land. Maar verder zonder probleem ook direct alles geregeld naar tevredenheid :-)

Prima afhandeling

Prima afhandeling van de schade

Polis een teleurstelling, afhandeling en ondersteuning was top

Begeleiding, uitleg, klantvriendelijk.

Perfecte service, zonder poespas.

Vanwege een Corona- besmetting kon mijn reis naar Spanje niet doorgaan. Na het opsturen van bewijs werd de reissom zonder gezeur en snel geretourneerd.

Perfecte en fijne (schade)afwikkeling

Marietta van de schadeafdeling van Van Loon heeft mij heel erg goed geholpen met het afwikkelen van mijn schade. Mijn dochter was aangereden door een automobilist. Ik kon gelijk terecht bij Marietta en kreeg een persoonlijk, rustgevend (heel belangrijk) advies, heel fijn op dat moment!

Prima geholpen

Mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk . De schade was snel en goed afgehandeld .

Een vlotte afwikkeling van de schade

De combinatie van de persoonlijke benadering en de eenvoudig ter beschikking staande digitale hulpmiddelen hebben er aan bijgedragen dat mijn stormschade efficiënt en vlot is behandeld en afgewikkeld.

Professionele partij!! super opgelost.

Mijn schademelding werd snel opgepakt en volledig digitaal verwerkt. Communicatie uitstekend.

Minder persoonlijk

Vroeger kende ik de mensen. Nu niet meer. Voor mij onpersoonlijk en formeel geworden.

leuk om te zeggen dat het afgehandeld is maar ik heb nog niets gehoord

Ik was het niet helemaal eens met de aanbeveling van de schade expert en ik zit hier nog op antwoord te wachten van U.

Duidelijk en korte reactietijd.

Mijn stormschade is in korte tijd afgewikkeld. De contacten waren duidelijk en zijn goed nagekomen. Geen nabellen etc. noodzakelijk. Een tussenpersoon heeft op die manier duidelijk voordelen voor de klant.

Goed en snel geregeld

Prettige in communicatie en goede afhandeling van de in dit geval, gladschade.

Super klantvriendelijk, creatief, meedenkend.

Medewerkers Marc Leijten en Monja Foesenek waarmee ik contact heb gehad zijn heel erg persoonlijk en professioneel. Denken met je mee en staan altijd voor je klaar. Een fijn bedrijf waarbij je geen nummer bent. Reageren snel en adequaat. Overigens geld dat ook voor al de andere medewerkers

Helder en duidelijk advies

De ondersteuning die wordt geleverd is professioneel, helder en op maat gemaakt. Dit maakte voor ons dat we ons begrepen voelde en ook een goed gevoel hadden bij het advies over de hypotheek mogelijkheden. Qua verzekeringen ook duidelijk en goed advies, ze hebben het wel druk dus het kan even duren voordat je geholpen wordt in deze tijden.

Duurt erg lang.

Schade melden was eenvoudig, maar de afwikkeling duurde vervolgens 3 maanden wat ik voor een luttele vergoeding van €40 erg lang vindt.

Prima ervaring met van Loon.

Over Van Loon

Bij Van Loon bent u op het goede adres voor uw verzekeringen, hypotheek en pensioen. Het maken van de juiste keuzes voor een schadeverzekering, hypotheek, bedrijfspensioen of werknemers- of bedrijfsverzekeringen kan complex zijn. Wij helpen u graag persoonlijk met uw vraag of probleem door u te adviseren, samen de best mogelijke oplossing te bedenken en deze vervolgens goed voor u te regelen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.