Praktische toepasbare opleiding om gelijk mee aan de slag te gaan.

Deze Greenbelt is lekker praktisch, gegeven in een lekker tempo. Zelf online bleef ik lekker bij de les. Goede teachback momenten en makkelijke tools om mee te leren werken. Ik kon na Blok 3 al aan de slag in de praktijk. Ervaren trainer die met veel voorbeelden de stof goed onderbouwde uit eigen ervaring. Overzichtelijke hand-out om na te slaan.

Theoretisch goed, maar ook erg praktisch

De training bevat genoeg theoretische achtergrond om Lean goed te kunnen begrijpen. Henk, de trainer, lardeerde het met mooie praktische voorbeelden. Het was ook gewoon leuk. Het ging remote, en dat ging prima. Aanrader!

Duidelijke, leuke lessen!

Rob Bröker was onze docent. Top! Duidelijke, actieve en leuke lessen. Voorbij gevlogen!

Hele fijne lessen

De online lessen waren echt leerzaam! Werd op een juiste manier les gegeven

Leerzaam

Tijdens de training veel tools geleerd en toegepast in de groep. Trainer gaf duidelijke uitleg met voorbeelden.

Ik vond het een heel leerzaam traject ondanks dat het online werd gegeven.

Tijdens de cursus heb ik een goed inzicht gekregen in het Lean-proces en werd ik goed voorbereid op het examen. Het was wel jammer dat het online moest, maar in dit kader is er het beste van gemaakt.

Goede praktijkvoorbeelden en opdrachten. Interactieve lessen.

Interessante opleidingsbootcamp over Lean/Agile!

De opledingsbootcamp van Henk was een hele informatieve en leuke eerste kennismaking voor mij met Lean en Agile werken. Er zat een hele duidelijke opbouw in het theoretische verhaal. De interactieve oefeningen waren leerzaam, praktisch en gaven veel energie. Vanwege corona waren we genoodzaakt om de hele cursus online te doen maar dit heeft hij leuk opgelost met allerlei oefeningen op virtuele brainstorm/white borden! Dank je wel!

Ontzettend leerzame/interessante LGB trainingen

De LeanGreenBelt trainingen heb ik als erg leerzaam en interessant ervaren. Tijdens de lessen gingen we diep op de DMAIC stappen in, en alle tools die tijdens de YellowBelt eerder als theorie werden behandeld, werden uitvoerig besproken en toegepast. Het was erg fijn om zelf een praktijkproject te hebben zodat ik tijdens de trainingen deze tools kon toepassen. Daar leerde ik het allermeest van. Alle vragen die ik hierover had, kon ik rechtstreeks aan de trainer stellen voor/tijdens/na de trainingen. De trainer had heel veel kennis en inzicht, wist alles op rustige toon uit te leggen en heeft me best wat 'Oh ja' momenten gegeven over mijn eigen project. Hij leerde bepaalde dingen vanuit een andere hoek te bekijken, en dat je soms niet te moeilijk na moet denken. Hij had overal een antwoord op, maar stelde ook kritische vragen terug zodat je zelf na ging denken. De trainer was ook erg geïnteresseerd in iedereen en ik merkte dat hij echt betrokken was bij de praktijkprojecten. Heel leuk! Daarnaast was er ruimte voor een grapje tussendoor, wat de lessen leuk maakte. Het was erg interactief en je kon niet in je luie stoel achterover hangen. Ook werden we goed voorbereid op het examen. Al met al vond ik het dus erg goede trainingen en ondersteuning tijdens de praktijkopdracht, en heeft het hele project echt bijgedragen aan mijn verdere ontwikkeling.

Theorie LSS Green Belt was gelijk toe te passen bij mijn praktijkopdracht

De theorielessen van de Lean Six Sigma Green Belt cursus hadden een goede mix van theorie en interactieve opdrachten. Herman is een enthousiaste docent met veel kennis over Lean Six Sigma. Het is voor mij echt een meerwaarde geweest dat ik bij mijn opdrachtgever mijn praktijkopdracht kon doen, zodat ik de theorie gelijk kon toepassen in de praktijk. Als de mogelijkheid zich voor doet, zou ik iedereen zeker aanraden om ook zijn/haar praktijkopdracht te doen, daar leer je ontzettend veel van.

Een bijzonder goede online training over Lean & Agile!

Dank voor de training, die erg gestructureerd en prettig was om online te volgen. Ik had iets meer scrum en agile onderdelen verwacht, maar ben blij dat ik de fundamenten van Lean nu bezit.

Vriendelijke en enthousiaste docent!

Leerzame workshop met veel praktijkvoorbeelden.

Leerzaam voor de praktische handvatten

Een interessante ervaring omdat het de eerste keer is dat het online wordt gegeven. Dit vergt wel een andere soort concentratie en de interactie is wat minder. Maar de inhoud en de manier waarop de docent de inhoud overbracht heeft me diverse handvatten en ideeën gebracht die ik in de praktijk wil toepassen. Het leerboekje vond ik vrij lastig om door te lezen. Met name omdat er mijns inziens niet een leidraad, dus een stappenplan in zat om het proces te doorlopen. Dit had de docent in de sheets veel beter uitgewerkt.

Henk laat zien zowel fysiek als digitaal zijn kennis op een fijne manier over te kunnen brengen!

Onze serie bootcamps die door Henk zowel digitaal als fysiek zijn gegeven, kenden een logische opbouw en duidelijke structuur. De veelheid aan informatie ten aanzien van Lean was behapbaar en op een prettige manier gepresenteerd. Met presenteren doel ik ook op de interactieve component, waarbij aandacht is gegeven aan je eigen organisatiecontext en hoe de informatie die je krijgt aangereikt kan worden vertaald naar deze context. Kortgezegd, het toepassen van de theorie in de praktijk. Naast dit alles is Henk ook een toegankelijk persoon voor de groep!

Goede mix van theorie en praktijk

De trainer was enthousiast en kon alles goed uitleggen. Er was veel ruimte voor interactie en oefenen. De simulatie game was top!

Interessant

Het volgen van de lessen online heb ik als prettig ervaren, al was het af en toe wel lastig om de concentratie erbij te houden. De docent gaf op een prettige manier les, de stof werd goed uitgelegd en er was voldoende ruimte voor vragen.

De training Lean & Agile werken was praktisch en interactief

De inhoud van de training werd afgestemd op de behoeftes van het team. Door de heldere toelichting van Henk en praktijkvoorbeelden veel geleerd wat ik direct in de praktijk kan toepassen. De vorm van de training was interactief en heel afwisselend. Waardevolle en plezierige training!

Interessante training en Henk is een enthousiaste trainer

Ondanks dat de training digitaal was en verdeeld over 4 dagdelen, was de focus steeds goed en hebben we veel informatie gekregen. Bij de fysieke eind-game was het leuk om zelf bezig te zijn met de theorie en te zien dat het werkt!

Leerzame en energieke ervaring bij Henk

Leuke en leerzame dag gehad, waarin wij de basis van de leanprincipes in de praktijk gebracht hebben

Een erg leerzame training, waarmee je direct aan de slag kunt binnen een organisatie

Tijdens de training werd er met veel enthousiasme praktische handvatten aangeboden om mee aan de slag te gaan. Het was leuk dat je als deelnemer ook meteen eigen casussen kon aandragen en daar mee aan de slag kon gaan.

Over Academy van Watson & Associates

Al sinds onze oprichting in 2012 werken wij er dagelijks aan om fans te maken van onze opdrachtgevers. Wij bieden training, coaching én management diensten om organisaties klantgerichter, efficiënter en wendbaarder te maken. Onze opleidingen zijn flexibel planbaar en maken gebruik van moderne hulpmiddelen. Zo blijft u zélf de baas over uw agenda en behaalt u het maximale leerrendement. Het resultaat is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.