Zeer goed en prettig

Zeer goed en prettig

Geen betere advocaat dan De heer Baar

De heer Baar is het licht in het donker, een engel die je zorgen van je weg neemt. Ook als persoon is hij zeer vriendelijk en neemt de tijd om alles uit te leggen. De heer Baar zou ik zeker kunnen adviseren als advocaat.

• Geholpen door: Jaap Baar

Deskundig. Een expert op zijn rechtsgebied!

mr. Baar heeft ons bijgestaan bij de BIBOB-toets. Voor deze toets hadden wij geen advocaat nodig, maar wij wilde ons toch laten bijstaan door een expert, zodat de procedure niet onnodig vertraagd zou worden. Via Google kwamen wij op de website van Kuyp Baar Advocaten. Op de website staat precies beschreven wat de advocaat voor de cliënt kan betekenen. Dat waren onze verwachtingen en er is ook voldaan aan deze verwachtingen.

Over Advocaatscore.nl