Makkelijk om mee te werken.

Goede ervaring en Jaap is over het algemeen goed bereikbaar en anders word je terug gebeld.

Snel, accuraat en toegankelijk

Het dossier werd direct opgepakt. De communicatie is rechtstreeks met mr. Baar, wat heel plezierig is. Er wordt altijd tijd vrijgemaakt.

Je voelt je nergens anders op je gemak dan bij Kuyp Baar Advocaten

Deze advocaten zijn erg betrokken bij jou zaak en behandelen jou dossier zorgvuldig met de beste adviezen, tips en steun.

Zeer betrokken advocatenkantoor.

Een zeer betrokken advocatenkantoor. Reageert snel op telefoon, app, mail. Goede adviezen en van te voren strategieën doornemen wat voor eventuele stappen ondernomen kunnen worden.

1 keer vrij 1 keer vast!

Meneer kuijp doet erg zijn best. Vriendelijke man. Afspraken nakomen kan beter

De beste gewoon

Goed geholpen ik ben echt blij. MR. Kuyp heeft mij echt zo goed geholpen. Alles is nu opgelost. Ik ben zo erg tevreden. Echt bedankt

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Ellen Hullegie heeft mij meer dan uitstekend bijgestaan, top advocaat!

Heldere communicatie, doelgericht, eerlijk en een no noncence vrouw die niet alleen zakelijk haar ding uitstekend doet maar emotioneel ook zeer betrokken is. In één woord 'Summum'!

• Geholpen door: Ellen Hullegie

Fijn contact en snelle reactie

Voor een zeer moeilijk emotionele zaak ondersteuning gekregen door Kuyp Baar advocaten, hier zijn we erg tevreden over. Snelle reacties en adequaat reageren heeft tot een goede afsluiting geleid.

Familycase

They have really top lawyars. I recommend you to trust them.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Mr. Ellen Hullegie heeft mij naar zeer tevredenheid bijgestaan bij een strafzaak.

• Geholpen door: Ellen Hullegie

het vraagt ​​me een afzender welke afzender ik daar heb gezet

Hallo allemaal, mijn naam is Pascariu Cristian en ik kom uit Roemenië, ik ging en werkte in Nederland, waarna ik werd vastgehouden door de Nederlandse politie en bleek dat ik op het grondgebied van Nederland reisde met een vals rijbewijs , toen ontmoette ik deze advocaat die me heel goed heeft geholpen in deze zaak. Ik wil je bedanken en ik wil je laten weten dat hij een zeer goede advocaat is. Ik raad je aan hem te zoeken voor al je behoeften, hij zal je helpen hij weet enorm goed hoe hij zijn werk moet doen en hij doet het met grote zorg in uw hulp, dus aarzel niet om contact met hem op te nemen, bedankt

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Heel open transparant en duidelijk in communicatie. Prettig in omgang en ben heel erg tevreden hoe ik ben bijgestaan in mijn zaak.

Super en top

Goed advies en super begeleiding , miechiel , jaap en consorten!!! Top mensen !!!

Een voorbeeld voor velen

Mr Kuyp is een uitstekend raadsman: correct doch doortastend, belezen doch praktisch. Zeer aan te bevelen!

Ik ben zeer tevreden.

Bijgestaan zoals je wenst bijgestaan te worden. Vakkundig, kennis van zaken, duidelijke lijnen en een goed plan van aanpak, meedenkend en er word goed naar je mening/visie geluisterd. Kort gezegd, kantoor bezit alle aspecten en ingrediënten die nodig zijn om het beste resultaat te behalen voor diens cliënten. Mijn ervaring inclusief inclusief de behaalde resultaten waren dan ook een dikke 10 waard. Amber Schollaardt & Jaap Baar thnx

• Geholpen door: Amber Schollaardt

Geweldig advocaat met een passie

top

Helder advies en een heel slimme strategie. Mijn hele dossier was digitaal beschikbaar en dat was erg gemakkelijk. Hij weet wat hij doet!

duidelijk en vakkundig bijgestaan

Juridische taal goed uitgelegd, vakkundig en meelevend bijgestaan.

• Geholpen door: Jaap Baar

Juiste accurate informatie, duidelijk uitgelegd

prima ervaring van iemand die de zaken kent en de mogelijkheden en geeft realistisch beeld weer. Ook al gaan zaken tegen je rechtsgevoel in maar daar kan de advocaat ook geen verandering in brengen . Hij bleef reëel.

Kundig en daadkrachtig

Hij communiceerde kundig en daadkrachtig. Ik werd goed geïnformeerd en er zijn geen onnodige kosten gemaakt. Hij reageerde betrokken en gedreven.

On professionalism

I'm totally impressed with the professionalism and total indulgence .

• Geholpen door: Ellen Hullegie

Een eerlijk en oprecht advies....

Vanaf het begin had ik een goed gevoel bij de inleving van de kwestie. Is goed op de hoogte en dus erg betrokken. Ook de werkzaamheden die gedaan worden door derde worden gevolgd.

• Geholpen door: Jaap Baar

Aangenaam in de communicatie en professioneel in de afhandeling.

Ze hebben voor ons veel uit de wacht gesleept en communiceerden steeds respectvol.

Top advocaat

Denkt goed mee en als er wat te halen valt haalt hij het ook op

• Geholpen door: Michiel Kuyp

Buitengewoon goede service en staan altijd klaar.

Dit advocatenkantoor heeft voor elkaar gekregen wat een hoop anderen niet voor elkaar hebben weten te krijgen. Zijn altijd bereikbaar staan voor je klaar en doen wat ze je beloven. Ik kan me geen betere advocaten kantoor bedenken. Mijn dank is groot.

• Geholpen door: Michelle Coster

About Advocaatscore.nl