Professioneel

Dian van Aurelia heeft onze familie uitstekend geholpen. Haar begeleiding, tomeloze inzet heeft er voor zorg gedragen dat het afscheid prachtig was. Mijn dank is groot.

• Respect voor uw wensen

Vanaf het eerste moment dat Dian in mijn huis kwam voelde ik haar straling van rust en bekwaamheid. Ze heeft mij en mijn kinderen fantastisch geholpen met haar advies, met haar warme woorden en met haar geduld. Alle vragen van ons kant werden altijd goed en duidelijk door haar beantwoord en ze hielp ons met de begeleiding van de ceremonie in het crematorium van Lisse en met het afscheid van mijn man in het kerkhof van Katwijk. Heel hartelijk dank, Dian!!! Marisa Jansen-Miglioli en familie

Uitstekende begeleiding

Alle lof voor Dian die de begrafenis van mijn zus uitstekend heeft begeleid. Na de melding van het overlijden van mijn zus was ze binnen een uur ter plaatse en regelde alles wat nodig was. Ook de begeleiding tijdens de uitvaart was heel perfect en waardig. Zeker een aanrader.

• Respect voor uw wensen

Geweldige begeleiding in een verdrietige periode.

Dian heeft voor ons voor en na het overlijden van mijn man hele goede begeleiding geven, ze bracht rust en overzicht in een hele verdrietige periode . Stap voor stap kwamen we tot een prachtige uitvaart waar we goed op terug kunnen kijken. Alles was bespreekbaar en er werd gekeken naar de mogelijkheden en daar waar nodig weer bijgesteld.

• Respect voor uw wensen

Fijne samenwerking, goed georganiseerd, zeer tevreden!

Kiezen van een uitvaartondernemer is altijd een gok. Maar met Dian pakte het heel goed uit. We kijken met een goed gevoel terug.

Goed georganiseerd en persoonlijk

Prettige begeleiding en ze voelde goed aan wat wij wilden. Alles verliep stipt en correct. We kijken terug op een goede en mooie afsluiting van een onverwacht overlijden.

• Respect voor uw wensen

persoonlijk en superlieve begeleiding!

Vanaf het eerste contact voelde het voor ons heel fijn dat Dian kon helpen bij het regelen van de uitvaart. Zelf heb je geen idee waar te beginnen.. Dian wist overal een oplossing voor en neemt je veel werk uit handen. We hebben dankzij Dian mooi en waardig afscheid kunnen nemen van onze moeder, schoonmoeder en oma. Bedankt lieve Dian.

• Respect voor uw wensen

Lieve betrokken vrouw, uitvaart fantastisch geregeld!

Dian is een lieve meelevende vrouw. Je komt in een rollercoaster terecht en zij weet je echt gerust te stellen in deze periode. Ze regelt alles precies zoals je wilt, niets is haar te gek. Ze neemt de tijd voor je en is emotioneel betrokken. Echt een fantastische vrouw. Wij zijn haar heel erg dankbaar!

• Respect voor uw wensen

Geweldige mensen! Horen je graag uit en de wensen zijn allemaal uit gekomen wat mijn moeder wou. <3

Professional

Dian is een uitgesproken en professionele uitvaart begeleidster zonder dat je het merkt. Zij heeft het uitstekend gedaan bij de uitvaart van mijn vrouw. Toppie.

• Respect voor uw wensen

Liefdevolle begeleiding tijdens het overlijden en crematie van onze moeder

Hele lieve en warme begeleiding. Geen vraag was teveel

• Respect voor uw wensen

Een mooie fijne persoonlijke uitvaart dankzij de goede begeleiding van Dian.

Er komt zoveel kijken bij het overlijden een dierbare waar je van tevoren wellicht niet bij stil staat. Zeker op het moment van overlijden niet. Het is dan ook heel erg fijn als er iemand is die met respect voor alles je hier toch in begeleid. Zowel voor, tijdens en na de uitvaart.

Dankbaar

Alles wat je wilt tijdens zo'n moeilijke periode, iemand die meedenkt, iemand die rustig is, iemand die weet wat er geregeld moet worden, iemand die weet wat ze doet en vooral iemand die de tijd neemt en jou de tijd geeft! Dat is Dian, proffesioneel, voor alles bereikbaar, rustig, meelevend en lief! Ik kan niks anders zeggen dan dat ik dankbaar ben dat jij ons heb bijgestaan in de laatste wensen van mijn vader!

• Respect voor uw wensen

Alles ging rustig en goede ondersteuning ik ben tevreden

• Respect voor uw wensen

Alles volgens onze wensen!

Nadat onze zus was overleden hebben wij bij verschillende uitvaartverzorgers een offerte opgevraagd. Dian sprak ons meteen aan vanwege haar snelle reactie(telefonisch) en haar warme en rustige benadering. Wij hebben de begeleiding van Dian als buitengewoon prettig ervaren. Ze is een echte vakvrouw die haar werk met passie uitvoert. Ze dacht goed met ons mee, is lief, warm, geduldig, meelevend, adviseert daar waar nodig, niet opdringerig, altijd respectvol. Aanpassingen konden altijd snel en zonder enig probleem doorgevoerd worden. Opvallend was haar alertheid en snel handelen tijdens de uitvaart toen er even iets niet volgens het draaiboek verliep. Chapeau daarvoor Dian. Wij denken met een warm en zeer tevreden gevoel terug aan die dag. Dian, heel erg bedankt voor alle goede zorgen. Alles is geheel volgens wens verlopen. Wij geven jou 5 sterren en raden jou zeker aan als uitvaartbegeleider.

Hartverwarmend

Opeens en onverwacht heb je hulp nodig met iets waar we helemaal geen verstand van hebben en je hoofd ook niet naar staat op dat moment. Heel fijn dat er mensen zoals Dian zijn, die je meteen helpen en het gevoel geven dat je er niet alleen voor staat en zeker te tijd nemen met alle respect en eerbied. Goed luisterend en helpend om de lastige tijd net iets makkelijker te maken. Top verzorging en hulp, top team en precies zoals we het wensten.Zeer sympathiek en leif persoon Enorm bedankt

• Respect voor uw wensen

Fijne, persoonlijke, kundige en vlotte aandacht

In de persoon van Dian Labrujère heeft Aurelia ons met heel veel steun en persoonlijke aandacht door het proces van de uitvaart heen geloodst. Dian heeft ons aan de hand genomen om de verschillende stappen in de voorbereiding voor de uitvaart tijdig en goed te nemen. Ook op de dag van de uitvaart zelf en in de periode daarna is zij onze houvast geweest om alles goed te laten verlopen. We kijken mede dankzij haar terug op een mooie uitvaart. Bedankt Dian.

• Respect voor uw wensen

Warme, meelevende en mee denkende begeleiding

Na het plotseling overlijden van mijn oma kwamen we bij Aurelia uitvaartbegeleiding uit. Een uur na het telefoontje stond ze al op de stoep. De begeleiding hebben wij als gezin als ontzettend betrokken ervaren. Dian dacht met ons mee in de mogelijkheden. De uitvaart was voor ons helemaal perfect precies hoe wij het allen in gedachten hadden. Hierdoor kijken wij als gezin in deze donkere periode terug aan een prachtig waardig afscheid naar de wensen van onze oma.

Hele fijne begeleiding

Wij hadden Dian al ontmoet voordat mijn vader overleed. We hadden al veel dingen doorgenomen. Ze nam de tijd en luisterde goed naar ons. Op dat avond van het overlijden kwam ze met haar collega's om mijn vader te verzorgen. Dat ging allemaal in alle rust en vrede. Tijdens de hele week naar de uitvaart toe hadden wij dagelijks contact met haar. Ze is een rustige lieve vrouw die alle tijd neemt en alles goed uitlegt. Ook ging ze heel goed met onze kinderen om. Wij zijn blij dat zij ons heeft geholpen en de uitvaart van mijn vader heeft geregeld.

Uitstekende begeleiding

Goede communicatie Snelle terugkoppeling Uitstekende planning Mooie uitvaart gehad

• Respect voor uw wensen

Zo een fijne samenwerking in een niet fijne situatie

Wat zijn we dankbaar met onze keuze voor Aurelia. Zo fijn om Dian te hebben die luisterd meedenkt en alles tot in de details regeld.

Een prachtige herinnering

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop Dian haar functie heeft vervuld. Als Dian kwam, was het alsof een van mijn beste vriendinnen op bezoek was. Liefdevol, vertrouwd, betrokken, en altijd een luisterend oor. Ze straalde rust uit en toch was ze altijd alert. Ik vond het iedere keer weer heerlijk als ze kwam. Dankzij haar werd een pijnlijke gebeurtenis omgevormd tot een prachtige herinnering.

• Respect voor uw wensen

Fijn om zorgeloos te kunnen rouwen.

Nadat onze vader was overleden hebben we een offerte bij onder andere Aurelia opgevraagd en Dianne van Aurelia was snel en grondig bij de offerte. Op basis van deze naar onze mening beste offerte hebben we Dianne de opdracht gegund. Een begrafenisondernemer inhuren is sowieso geen feestje maar Dianne heeft ons alle zorgen uit handen genomen. Ze heeft mijn vader keurig verzorgd en de uitvaartdienst was keurig en eenvoudig, zoals mijn vader had gewild. We hadden nog wel het "geluk" dat er behoorlijk wat mensen bij de uitvaart aanwezig konden zijn. Fijn om te zien dat die mensen ondanks de corona toestand aanwezig waren. Rest ons om Dianne te bedanken voor haar prima inzet in het geheel. Wij raden Dianne aan als uitvaartbegeleider.

• Respect voor uw wensen

Dian luistert, begrijpt en ontzorgt.

Dian heeft ons liefdevol en met verstand van zaken bijgestaan toen we een uitvaart plan moesten maken. Dankzij Dian hebben we alles thuis en vanuit huis kunnen doen. Binnen twee dagen was alles geregeld. Niks is haar teveel of te gek. Het afscheid van mama was hierdoor precies wat het moest zijn.

Rustig, warm en professioneel

Dian was ons baken in de moeilijkste tijd van ons leven. Zij luisterde heel goed naar onze wensen, was oprecht betrokken, was liefdevol en tegelijkertijd professioneel en kordaat. Ik hoor dat veel uitvaartbegeleiders té sturend kunnen optreden, maar gelukkig deed Dian dat niet. Ze stelde veel vragen en ging steeds uit van wat wij belangrijk vonden en wat mijn moeder belangrijk had gevonden. Zo creërden we samen met Dian een uitvaart die ons heel veel steun gaf en waar we met een warm hart aan terug denken.

Over Aurelia uitvaartbegeleiding

Een passend afscheid geeft troost bij uw verlies Overmand door emoties voelt u zich radeloos na het verlies van een dierbare. Er komt heel veel op u af en dat is overweldigend. U zoekt iemand die rust kan scheppen en het overzicht heeft. Iemand die naast u staat, met u meevoelt en u stap voor stap begeleidt bij het maken van keuzes. Wij nemen de zorg van het regelen uit handen, zodat u de rust en ruimte heeft om waardig afscheid te nemen.

Over Uitvaartscore.nl