Zo een fijne samenwerking in een niet fijne situatie

Wat zijn we dankbaar met onze keuze voor Aurelia. Zo fijn om Dian te hebben die luisterd meedenkt en alles tot in de details regeld.

Een prachtige herinnering

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop Dian haar functie heeft vervuld. Als Dian kwam, was het alsof een van mijn beste vriendinnen op bezoek was. Liefdevol, vertrouwd, betrokken, en altijd een luisterend oor. Ze straalde rust uit en toch was ze altijd alert. Ik vond het iedere keer weer heerlijk als ze kwam. Dankzij haar werd een pijnlijke gebeurtenis omgevormd tot een prachtige herinnering.

• Respect voor uw wensen

Fijn om zorgeloos te kunnen rouwen.

Nadat onze vader was overleden hebben we een offerte bij onder andere Aurelia opgevraagd en Dianne van Aurelia was snel en grondig bij de offerte. Op basis van deze naar onze mening beste offerte hebben we Dianne de opdracht gegund. Een begrafenisondernemer inhuren is sowieso geen feestje maar Dianne heeft ons alle zorgen uit handen genomen. Ze heeft mijn vader keurig verzorgd en de uitvaartdienst was keurig en eenvoudig, zoals mijn vader had gewild. We hadden nog wel het "geluk" dat er behoorlijk wat mensen bij de uitvaart aanwezig konden zijn. Fijn om te zien dat die mensen ondanks de corona toestand aanwezig waren. Rest ons om Dianne te bedanken voor haar prima inzet in het geheel. Wij raden Dianne aan als uitvaartbegeleider.

• Respect voor uw wensen

Dian luistert, begrijpt en ontzorgt.

Dian heeft ons liefdevol en met verstand van zaken bijgestaan toen we een uitvaart plan moesten maken. Dankzij Dian hebben we alles thuis en vanuit huis kunnen doen. Binnen twee dagen was alles geregeld. Niks is haar teveel of te gek. Het afscheid van mama was hierdoor precies wat het moest zijn.

Rustig, warm en professioneel

Dian was ons baken in de moeilijkste tijd van ons leven. Zij luisterde heel goed naar onze wensen, was oprecht betrokken, was liefdevol en tegelijkertijd professioneel en kordaat. Ik hoor dat veel uitvaartbegeleiders té sturend kunnen optreden, maar gelukkig deed Dian dat niet. Ze stelde veel vragen en ging steeds uit van wat wij belangrijk vonden en wat mijn moeder belangrijk had gevonden. Zo creërden we samen met Dian een uitvaart die ons heel veel steun gaf en waar we met een warm hart aan terug denken.

• Respect voor uw wensen

kundige, begripvolle begeleiding, offerte is helder en correct

Dian is kundig, luistert goed naar wensen familie, komt desgewenst met adviezen of zij voert de wensen van de familie uit. Zij kan ook heel goed "bijzondere" wensen inwilligen. Kist beschilderen, bijzondere privé locatie of standaard, alles is mogelijk. Ze is heel goed bereikbaar en beschikbaar om de hele ceremonie en alles wat daar bij komt kijken nauwgezet en volgens afspraak uit te voeren. Binnen 24 uur ontvang je offerte die helder en duidelijk is. Wij hebben Dian meegemaakt met ceremonie van mijn moeder en van mijn echtgenoot. Liefdevol, aandachtig en professioneel. Een grote steun in de verdrietige en hectische dagen na het overlijden. Ook vergeet zij de nazorg niet. Nog een keer, superdank Dian.

Prachtige en eervolle crematie

Dian is heel betrokken maar ook heel lief . Gelukkig heb ik haar gekozen om de crematie te regelen .

Ongelooflijk prettig en professioneel

Wij wilden een mooie intieme ceremonie in kleine kring om onze man te begeleiden naar uiteindelijk crematie. Extra lastig omdat Nederland nog steeds lockdown verkeerde. Dian kende zo’n plek. Snapte onze wens kist te beschilderen. Ook onze wensen die niet meteen heel “gebruikelijk” zijn. Dagen zijn we met elkaar opgetrokken. Ze neemt veel uit handen op een plezierige respectvolle wijze. Wij hebben Dian ervaren als grote steun die met grote kennis van zaken de familie begeleidt. Ook niet onbelangrijk, de kostenopstelling van de hele ceremonie zijn snel bekend, heel duidelijk en overzichtelijk. Nogmaals dank Dian.

Warm, betrokken, respectvol

Lieve Dian, wat een mooie uitvaart van mijn 96 jarige moeder. Een uitvaart vrijwel geheel volgens haar wensen, die ze al in 2006 voor ons opgeschreven had. Vanaf de eerste minuut had je oprechte aandacht voor ons, nabestaanden. In de periode voor de uitvaart kwam je vrijwel iedere dag even langs. En dan dat kaarsje......Ook tijdens de plechtigheid waren jouw woorden warm respectvol en vol aandacht. Dank je wel Dian!

• Respect voor uw wensen

Warm, behulpzaam en meedenkend.

In deze moeilijke periode heeft Dian maar ons goed geholpen en geadviseerd bij de uitvaart. Haar adviezen over bloemen, familie kamer etc hebben als zeer waardevol ervaren.

Goede begeleiding

Dian heeft een warme persoonlijkheid. Ze heeft oog voor detail en denkt mee.

Respectvol ontzorgen

Onlangs zijn in korte tijd na elkaar mijn beide ouders overleden. In de verdrietige, vreemde maar ook drukke periode waarin je daarna terecht komt, heeft Dian mij op uitstekende wijze weten te ontzorgen. Op een respectvolle manier heeft zij mij langs de lastige en moeilijke besluiten weten te leiden wat heeft geresulteerd in mooie uitvaart die ik in mijn gedachten kan blijven koesteren!

Zeer goed!

Dian is zeer betrokken, hulpvaardig en accuraat uitvaartbegeleidster. Onze dank is dan ook bijzonder groot.

Zeer goed.

Zeer goed.

• Respect voor uw wensen

In één woord " Geweldig".

Een hele goede liefdevolle en vooral zorgzame begeleiding door Dian, ze is een aanbeveling waard want ze doet het met zoveel liefde. Een top uitvaartbegeleidster. Bedankt Dian voor alles wat je voor ons hebt betekend!

een hele goede uitvaartbegeleiding

Tijdens de begrafenis van m,n allerbeste vriendin en pleegdochter heb ik de hele voorbereiding en begrafenis meegemaakt ze heeft uitstekend werk verricht zeer liefdevol en respectvol Dian Heel veel dank voor de goede zorgen

• Respect voor uw wensen

Enorm te spreken over de begrip en liefdevolle aanpak van Dian

In de vaak moeilijke tijd stond ze altijd voor ons klaar. Elke dag kwam ze langs. Luistert heel goed naar onze wensen en werden stipt uitgevoerd. Alles kan niets is te veel en een heel mooi gedenkboek van het online condoleance register. Dian en medewekerkers Top een dikke 10! van ons allen

Superblij met Aurelia!

Als je die hoge punten ziet, heb je misschien de neiging te denken dat het doorgestoken kaart is. Niets is minder waar: ik vond Dian Labrujère ècht een superfijne uitvaartbegeleidster. Warm, betrokken en slagvaardig!

Betrouwbaar Integer Warm

Fijn mens! We konden zijn wie we waren en werden serieus genomen. Profersioneel en toch dichtbij!

Strakke organisatie

Uivaart begeleiding op een goed niveau onregelmatigheden werden goed en snel opgelost,empathische medewerkers. Ben zeer tevreden.

• Respect voor uw wensen

Bij Dian ben je in goede handen.

Binnen een korte periode overleden mijn moeder en vader. Dian heeft onze zorg vanaf het 1e telefoon gesprek uit handen genomen. Ze is zeer betrokken, oog voor kleine zaken, denkt mee en komt met ideen en oplossingen. Kort om, zeer tevreden van begin tot en met nazorg.

• Respect voor uw wensen

Aurelia uitvaartbegeleiding vertrouwd en meedenkend.

• Respect voor uw wensen

Deskundige en fijne begeleiding met goed inschattingsvermogen en openstaand voor wensen

Uitstekende ervaring , past zich goed aan de omstandigheden die anders waren dan gewoonlijk vanwege Corona

• Respect voor uw wensen

De ervaring was goed, betrokken en flexibel.

Dian is een fijn mens. Erg betrokken en flexibel. Ze luistert goed naar de wensen van de klant. Ze regelt het tot in de pintjes en denkt goed mee.

Uitstekend; bedankt.