Belevenis

Na een kortte uitleg het vliegtuig in voor de eerste sprong van mijn leven. Super aardige gaten die je op je gemak stellen en je goed begeleiden, top geregeld!

De sprong was fantastisch, de zaken eromheen wat minder

De sprong was echt geweldig, de begeleiding was ook echt heel vriendelijk. Voorafgaand hadden we alleen een ticket voor een sprong gekocht. Maar bij aanmelding moest ik nog bijbetalen vanwege inflatie. Dit vond ik vreemd, je koopt een ticket voor een sprong dacht ik? Verder was de uitloop 2 uur. Een beetje uitloop is niet erg, maar dit was echt schandalig lang. Er gaat dan denk ik was mis met de planning? Tijdens het lange wachten kon er dus ook niet binnen gezeten worden en het werd kouder en kouder.. Eenmaal gesprongen, waren we zo laat op de grond dat het restaurant niet meer open was om even bij te komen. Dus dit was ook erg jammer. Mijn aanbeveling is ja, maar houd rekening mee dat je heel lang moet wachten.

Waanzinnig

Gisteren samen met mijn vriendin een tendemsprong gedaan bij paracentrum texel Ik riep dit al zo lang dat ik het wou doen en nu eindelijk gedaan en wat zijn de begeleiders waar je mee springt toch lekker persoonlijk zeer groot compliment hun maken de ervaring compleet en opzetten mooie beelden maken hun ook nog terwijl ze natuurlijk met van alles bezig moeten zijn Echt een heel heel groot compliment naar paracentrum texel een aanrader voor iedereen die letterlijk de sprong in het diepe wil doen Groetjes damian en nicky een heel het team van paracentrum texel en tot VOLGEND JAAR

Was geweldig super

Heel mooie ervaring, super dag gehad

Onvergetelijke ervaring!

Het boeken via de website vond ik wat lastig en onduidelijk maar de ontvangst, de instructie, het vliegen en het springen zijn top! En de camerabeelden achteraf, altijd doen!

Fantastische ervaring

Heb op mijn 75 ste verjaardag een Duo sprong gemaakt. Na wat gezonde spanning werd ik door mijn begeleidster Julia snel gerust gesteld en de procedure werd doorgenomen, mijn harnas gecontroleerd en gingen wij richting vliegtuig. Toen het luik geopend werd ging mijn bloeddruk wel even omhoog , maar dat was op de videobeelden, die Julia fantastisch gemaakt heeft gelukkig niet te zien . Al met al EEN AANRADER

heel hoog en fantastisch

Hallo aan degene die dit lezen, Ik heb zondag 24 september gesprongen op Texel samen met mijn moeder en de neef van mijn vader. Ik had gekozen voor de 13.000 ft. met handcam + cameraspringer en dit was echt fantastisch ik ga volgend jaar weer ik zou het iedereen aanraden om voor de 13.000 ft. te gaan voor de ultieme ervaring, mocht het financieel voor iedereen mogelijk zijn zou ik zeker aanraden om bij je allereerste sprong een handcam + cameraspringer bij te boeken om de ultieme beleving vast te leggen! Tot volgend jaar ;) Met vriendelijke groet, Julian.

Onbeschrijfelijk

Geweldige sprong en aardige mensen

Prachtige ervaring samen met mijn vader van 71jaar en mijn broer.

Wat heb ik genoten om dit nogmaals voor de tweede keer te beleven, maar dit keer als cadeau voor mijn vader zijn 70ste verjaardag. Na twee maal pech met het weer, was de derde keer scheepsrecht! We hebben het fantastisch gehad. Wie weet wordt het een terugkerend family traditie.. een jump vanuit het vliegtuig! Dankje wel!

Heeel tof om een keer gedaan te hebben!

De extreme skydive gedaan met een vriendin! Echt van genoten, wat een ervaring. De informatie op de website en vooraf is erg duidelijk, de medewerkers bij de balie zijn vriendelijk en bieden ruimte voor vragen. De sprong zelf werd bij ons een aantal uren uitgesteld door het weer, kan gebeuren natuurlijk! Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er even wat onduidelijkheid was over of we gingen en wanneer we zouden gaan, er was niet echt een duidelijk aanspreekpunt. Uiteindelijk is het wel heel netjes aan ons gemeld en zijn we eind van de middag alsnog de lucht in gegaan! Een top ervaring!

GENIETEN! Wat een ervaring. Ik zou zo weer gaan.

Na bijna 2 jaar proberen om een geschikt moment te vinden, is het ons eindelijk gelukt om onze tandemsprong te maken. Dit was voor mij mijn tweede sprong boven Texel. De tweede keer vond ik nóg mooier dan de eerste sprong. Dit smaakt naar meer. Een derde keer gaat er zeer zeker komen.

Onvergetelijk!

Oh, wat was ik gespannen en ik verklaarde mijzelf voor gek: boven de wolken, kilometers in de lucht, uit een vliegtuig stappen en naar beneden denderen...toch heb ik het gedaan. Een overwinning op mijzelf, hoera! Maar de wijze waarop het personeel je gerust stelt en uitlegt wat er gaat gebeuren is fantastisch. Leuke, ontspannen mensen die er alles aan doen om jou een onvergetelijke ervaring te geven. Dank jullie wel!

Fantastisch en ben nog aan het nagenieten

Wat een geweldige ervaring . Zowel de vlucht,sprong uit het vliegtuig , vrije val en aan de parachute en de landing waren in een woord formidabel. Ook de begeiding was geweldig. Vooral Rudger mijn medespringer was geweldig . De adrenaline giert nog steeds na en ben nog steeds aan het nagenieten bij het zien van mijn sprong.Beste mensen ik kom zeker weer terug voor een nieuwe sprong . Dank allen voor deze onvergetelijke dag.

supergave en te gekke ervaring!!

Afgelopen zondag samen met mijn zoon en onze neef bij Paracentrum Texel een sprong gemaakt vanaf 13.000 ft. Wat een ervaring; echt zo te gek en een echte aanrader! Hele leuke en relaxte instructeurs en instructrices. Jullie hebben ons een hele mooie en gave sprong laten maken; bedankt!!

Fan-tas-tisch

Ooh wat was dat geweldig! Samen met mijn vriend gekozen voor de EXTREME-sprong. En wat hadden we een spijt! Ons dan ook gerust laten stellen, door het super vriendelijke personeel op de grond. Als we hem moesten geloven hadden we een hele goeie keuze gemaakt! Wegens te harde wind konden we in de middag niet springen, maar dit werd super opgelost door ons later terug te bellen, dat we alsnog mochten komen… Met knikkende knieën ingestapt in het vliegtuigje.. en dan, daarboven! Je gaat zitten op de rand, en hebt echt de ervaring van je leven. Eerste paar seconden in een totale adrenaline-kick. Daarna kun je nog vol op genieten van de vrije val! Om die rede was de extreme sprong uiteindelijk dus inderdaad echt de beste keuze!! Raad het iedereen aan, en absoluut voor herhaling vatbaar. Hele professionele crew!

Ik heb een tandemsprong van 9000 ft gemaakt, in een woord geweldig!!! Je wordt aan de balie bijzonder vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De instructeurs en ander medewerkers zijn buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. Ik voelde mij helemaal op mijn gemak. Fijn dat mijn vrouw alles op korte afstand kon volgen. Zelfs onze hond mocht mee op het terrein. De tandemsprong is echt een fantastische ervaring. Ik kan het iedereen aanbevelen om het een keer te beleven. Zelf zou ik het zo weer doen. Ik had zelf als extra gekozen voor een cameraman/vrouw. Dit is zeker aan te bevelen, binnen 2 uur had ik de prachtige opnames op mij e-mail staan. TOP!!!

Hammer

Der Flug, der Freie Fall und auch der Flug mit dem Fallschirm war ein tolles Erlebnis. Danke Lukas

Indrukwekkend en Super Gaaf!!!

Het is al ruim 2 weken geleden sinds mijn tandemsprong. Ik wilde dit al zo lang doen, en eindelijk kreeg ik deze als cadeau voor mijn 40ste verjaardag! Het team; instructeur, cameravrouw etc. zijn echt ervaren en stel je op je gemak. De optie voor video opname is echt een aanrader! Ik geniet nog steeds van de foto's + video en kijk terug met een groot glimlach :) Het was een ervaring die ik nooit meer zal vergeten, en ik ga zeker nog een keer (hopelijk meer!) terug. Dankjewel Paracentrum Texel en zeker tot ziens!

Het inplannen van de uiteindelijke sprong heeft even geduurd, omdat we elke keer slecht weer troffen. Hier kan het paracentrum natuurlijk niks aan doen maar was wel vervelend. Het paracentrum ging hier wel heel goed mee om. Duidelijk en zakelijk voor ons wel eens lastig omdat de keuze om af te reizen wel elke keer bij ons neer gelegd wordt. Het springen en vliegen was super.

groot avontuur

Professionals in ieder opzicht, ik raad iedereen een geweldig avontuur aan onder het geweldige team van het Texelse paracentrum. Ik kom daar zeker terug.

Gaaf!

We werden vriendelijk ontvangen in Texel. Hoewel wij blijkbaar maar 1 van de twee sprongen hadden omgeboekt per ongeluk, waren ze erg flexibel en konden we gewoon allebei springen. Met een uurtje na melden konden wij springen. De medewerkers waren vriendelijk. De sprong is echt heel gaaf en persoonlijk vond ik het echt niet eng. Jammer dat je zo snel weer aan de grond bent ;)

Adembenemend

Organisatie was super goed en duidelijk. Het liep goed door een heldere comunicatie. Beeldmateriaal kwam snel ennwas onwijs goed van kwaliteit. Heel blij mee Sprong zelf was onwijs eng en heel tof. Spierpijn is inmiddels weer over. Leuke herinnering

Eye-opening ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!

Voor mijn vader's 60ste verjaardag een sprong gegeven en besloten om hem niet alleen dat te laten doen. Dubbel en dwars waard geweest! Wat een geweldige manier om die G-krachten te ervaren. Super aardige instructeurs met wie je springt, filmen je en leggen de hele ervaring vast met de (optionele) handcam. Leuk filmpje ontvangen, volledig geëdit met muziek je erbij. Super awesome en kom zeker een keer terug.

De sprong zelf veel minder spannend dan vooraf gedacht. Super veilig gevoel en en top ervaring gehad. Ik zou nu zo weer springen. En de filmpjes zijn iets om van na te genieten.

Geweldig wat een leuke ervaring

Ik heb er lang over na gedacht om het toch een keer te ervaren nadat onze zonen deze sprong ook erg leuk vonden. En ja het overtrof alle verwachtingen En enthousiaste medewerkers die je erg gerust stellen en je het gevoel geven of je voor hen ook speciaal bent. Na al die sprongen die ze maken.

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.