Ontzettend leuke vlucht gehad. Een goede instructeur die alles goed uitlegde en duidelijk erg enthousiast was. Veel van Texel en Vlieland gezien. Zelfs een rondje gevlogen rond een grote groep zeehonden die lagen te zonnen.

Ongelofelijk mooi, de grootse schoonheid van de Wadden

Wat was het geweldig, ik geniet nog na. We hadden de vlucht van 1 uur gekozen en dat was fantastisch. We konden tot Ameland vliegen en weer terug. Het zicht was fantastisch, mooi om veel dingen op de grond te herkennen. De zandbanken met zeehonden, sowieso de prachtige natuur en de stranden, dorpjes, stromingen door eb en vloed, verschillende vuurtorens: we hebben alles heel goed kunnen zien. Dit is elke euro meer dan waard om te doen. Niet twijfelen maar doen en ik zou aanraden een van de langere vluchten te kiezen.

Geweldig genoten

Mijn 2 kleinzonen hebben het geweldig gevonden.

Fantastisch!

Wij hadden de vlucht van 40 min en dat raad ik zeker aan! Het was echt super leuk!!

Super ervaring!

De beleving was geweldig ook Texel vanuit de lucht was erg mooi. Vriendelijk en kundig geholpen. Aanrader!

Top ervaring

Gezellige rondvlucht met een Cessna boven Texel en Den Helder.

goede instructeur. Goede uitleg. Geweldige ervaring. Ik heb genoten. Dank aan de piloot.

Geweldige ervaring om eens zelf te mogen vliegen. Mooie rondvlucht

Geweldige rondvlucht over gedeelte Texel, Vlieland en Terschelling. Goede uitleg door aardige piloot. We hebben erg genoten,heel erg bedankt.

Super mooi uitzicht!

Dit was überhaupt mijn eerste vlieg ervaring ooit! We hebben een rondvlucht boven texel/vlieland/west terschelling gehad met uitzicht op de zeehonden. Het was super! Wat een mooi uitzicht heb je vanuit het vliegtuig. Mijn vriend heeft de volle 40 minuten gefilmd, helaas is die niet te delen ergens vanaf de telefoon. Maar voor ons een onvergetelijke herinnering aan onze reis naar texel. Dit was toch wel het hoogtepunt van de vakantie.

Een Onvergetelijke Vliegervaring!

Deze rondvlucht boven Texel en Vlieland was echt fantastisch! Het was een verrassing voor mijn vriend, die gek is op vliegtuigen, ter gelegenheid van zijn verjaardag, en we hebben er enorm van genoten. Met prachtig weer konden we de eilanden vanuit de lucht bewonderen, wat echt indrukwekkend was. Het hoogtepunt was dat mijn vriend even zelf mocht vliegen, wat een unieke ervaring was voor hem. De piloot was vriendelijk en gaf ons interessante informatie het vliegtuig. Als je op zoek bent naar een unieke ervaring, is deze rondvlucht zeker een aanrader!

Vliegen door een National Geographic documentaire!

Als verjaardagscadeau voor mijn vrouw (en stiekem ook een beetje voor mijzelf) rondvlucht van een uur geboekt met speciale wens om niet alleen boven Texel te vliegen. maar ook over Vlieland en Terschelling. Het was in één woord fantastisch! Onze piloot (Robert) was een super gastheer die ons voor de vlucht vertelde wat er ging gebeuren en hoe de vliegroute zou worden. We hebben op zo'n 500 meter hoogte gevlogen, beginnend met Texel uiteraard, langs de vuurtoren, de kustlijn van Vlieland volgend, daarna langs Terschelling tot de meest oostelijke punt (de Boschplaat) en tussen Ameland en Terschelling weer teruggedraaid naar de Waddenkant van Terschelling en langs West Terschelling en Oost-Vlieland weer richting Texel. Over De Cocksdorp en (op mijn speciaal verzoek) over Oudeschild gedraaid richting het vliegveld. Wil je een adembenemende tocht maken, alsof je zelf onderdeel bent van een National Geographic documentaire? Boek een vlucht, het geld dubbel en dwars waard! Professionele organisatie en personeel, top piloot, zeer bijzondere en unieke ervaring.

Leuke belevenis!

Een hele leuke belevenis!! De piloot overlegt over de route die gevolgen wordt. Vooraf / na afloop een drankje doen bij het bijbehorende restaurant is ook aan te bevelen; je hebt vanaf daar mooi uitzicht op de parachutisten en vliegtuigen die opstijgen en landen.

Super Klasse, der Pilot hat alles sehr gut erklärt.

SUPER

Supergaaf om Texel en omgeving van boven te zien

Hele mooie herinnering

Geweldige ervaring en wat een uitzicht!

Enorm genoten van de rondvlucht. Erg vriendelijke piloot en wat een geweldig uitzicht.

Het hoogtepunt van mijn vakantie op Texel! Heel erg mooi, superaardige piloot!

Voor mijn rapport deze vliegreis voor 2 personen kado gekregen. Samen met mijn opa heb ik de eilanden en zeehondjes van boven gezien! Het was het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt! We waren weer Veel te snel beneden. Ik zou het heel graag nog eens een keer samen met mijn moeder willen doen (ook al heeft ze hoogtevrees☺)

Onvergetelijke cadeau voor mijn lief

We hebben de hele rondvlucht als een feestje ervaren. Vriendelijke piloot die ons richting Vlieland vloog. Het weer was fantastisch en we voelden ons compleet op ons gemak.

Op laatste moment besloten om een vlucht te proberen. Er was nog plek goed geholpen goede service. Ook de piloot was aardig en rustig voor ons was het de eerste keer met onze zoon van 6. Ook hij vond het prachtig. En zeker voor herhaling vatbaar

Geweldige rondvlucht gehad.

Ivm mijn ziekte een geweldige rondvlucht gehad.

Super gaaf

Een geweldige rondvlucht gehad boven Texel. De piloot liet ons de mooie plekjes zien. Om de zeehondjes te zien vond ik echt een kadootje. Echt super gaaf om te zien. Heel erg mooi om Texel van boven af te zien.

Top gehad

Leuke rondvlucht gehad ,super weer erbij.

Wauw wauw wauw! Wat een geweldig ervaring!

Met gezonde zenuwen stapten we in het vliegtuig bij Olivier, samen met 2 andere passagiers. Deze zaten achterin, mijn partner en ik daarvoor en onze dochter van 7 jaar mocht voorin naast de piloot, wat ze dolgraag wilde. Het was voor haar de eerste keer bewust in een vliegtuig. Olivier, de piloot, was erg relaxed en vertelde waar we boven vlogen. Hij liet ons volop genieten van al het moois wat we zagen. Wij hadden gekozen voor een vlucht van 45min omdat we graag de zeehonden bij Vlieland/Terschelling wilden zien en of we die hebben gezien, geweldig! Wat is Nederland toch mooi vanuit de lucht. Het was het geld meer dan waard! Wij genieten nog volop na van deze droomvlucht.. Bedankt Tesselair voor deze onvergetelijke ervaring!

Onvergetelijk met een prima flexibele piloot

Onder uitstekende omstandigheden een prachtige vlucht gehad. In overleg met onze mede passagiers en piloot een mooie vlucht gehad over ons vakantiehuis. Wat een mooi land hebben we!! De route terug over de Razende Bol was ook weer mooi met al die zeehonden. Ga dit zeker nog een keer doen, en dan misschien ook zelf aan het “roer”. Norbert Moens.

Prachtige rondvlucht gehad boven Texel en Vlieland. Van bovenaf was goed te zien hoe mooi de natuur is op de eilanden. Hier moeten we zuinig op zijn.

Postweg 128 1795JS De cocksdorp

+31 (0)222 311464