Heel erg welkom geheten bij de receptie. Personeel denkt met je mee. Ervaring op en top. Geen moment angst gevoeld. Zou zo nog een keer boeken

Supergaaf!

Met het hele gezin meegevlogen met Tessel Air. Hele mooie vlucht gehad! Zeehonden / Vlieland / Den Helder tulpenvelden. Super aanrader!!

Prachtige ervaring voor jong en oud!

Vandaag zijn wij met twee vliegtuigen de lucht in gegaan met de familie. Na een duidelijke uitleg over de algemene werking van een vliegtuig konden we instappen. Alle knopjes en metertjes in de cockpit werden uitgelegd. Daarna was het tijd om op te stijgen. Toen we op 1500 ft vlogen mocht ik zelf even het stuur in eigen handen nemen. Na een mooie vlucht over Texel en Vlieland kwamen we weer terug bij het Paracentrum. We hebben erg genoten van het mooie uitzicht en de enthousiaste medewerkers Jasper en Youri. Het was een grandioze ervaring. Bedankt!

Extra beleving aan verblijf op Texel

Mooie rondvlucht gemaakt. Goed georganiseerd, fijn toestel en kundige piloot. Tip: communiceer over uitloop van het programma, nu drie kwartier gewacht totdat we opgehaald werden

Een geweldige ervaring samen met m'n zoon en schoonvader

Schitterend om Texel en Vlieland vanuit de lucht te zien en ook nog met prachtig weer

Prachtige vlucht boven een geweldige omgeving

Prachtige vlucht boven een geweldige omgeving. Aardige mensen. Er was wat mis gegaan met de boeking maar dat werd goed opgelost. Bedankt voor deze mooie ervaring.

Goede piloot en goed geregeld

Makkelijk reserveren via de site. Rondvlucht was goed geregeld en de kinderen vonden het fantastisch

Nieuwe kijk op de Waddeneilanden

Super mooie rondvlucht over Texel, Vlieland en Terschelling. Mooie ervaring om de eilanden vanuit deze hoogte te mogen zien. Zeehonden spotten. Mooie bollenvelden. Ik kom zeker nog een keer terug en neem mijn dochter dan ook mee

Wat wil je nog meer!

Het was geweldig onze eerste vlieger ervaring met mijn gezin in formatie. Een prachtig uitzicht over de eilanden, zeehonden en een leuke weetjes van de piloot. Aanrader!

Fantastische ervaring

Omdat we er ruim op tijd waren gingen we ook vroeg de lucht in. Er was een fijne piloot de met ons meedacht voor een goede vliegroute, het weer was op dat moment licht regenachtig. Er is toen gekozen voor het rondje Texel, alles was goed te zien en werd ook goed toegelicht. We zijn ook nog over het vakantiepark waar wij verbleven heen gevlogen. Kortom wij zijn zeer tevreden omtrend deze leuke ervaring.

Een onvergetelijke ervaring: de Waddeneilanden vanuit de lucht!

Van het begin (enthousiasme bij het boeken) tot het eind (een enthousiaste piloot die heel veel leuke en ook interessante informatie geeft) echt SUPER. Echt heel comfortabel is het niet, maar dat maakt helemaal niets uit. Al direct na het opstijgen begint een fascinerende trip, waarbij de eilanden Texel, Vlieland en Ameland in een uniek perspectief aan je voorbij trekken. Wat zie de wereld (in dit geval die eilanden en de Wadden- en Noordzee) er prachtig uit zeg. De vlucht zelf is ook heel erg leuk, helemaal omdat je aan alle kanten om je heen kunt kijken tijdens taxiën, opstijgen en landen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Het was een GEWELDIGE ervaring!

Voor de verjaardag van mijn vriend had ik een rondvlucht speciaal geboekt. De piloot was heel vriendelijk en heeft veel uitgelegd. En toen mijn vriend zelf mocht vliegen was dit echt een hele gave ervaring. Heel bijzonder en super gaaf om mee te maken.

Genoten

Het was een geweldige vlucht van 1 uur boven Texel, Vlieland en een rondje om de brandaris op Terschelling. Via de site is een vlucht van 1 uur enkel mogelijk in de ochtend of aan het einde van de middag. Wij zijn binnen gelopen en konden al direct een vlucht boeken voor dezelfde dag en rond het middaguur. Vliegen is zo’n klein vliegtuigje is als dobberen als een badeend maar dan in de lucht. Eén vette smile op onze gezichten was het resultaat.

Prachtige vlucht met prima weer en dito piloot

Zie boven

Geweldige ervaring

In overleg met piloot kunnen bepalen hoe we zouden vliegen. Was prachtige heldere dag. Omdat ik met mijn kleinkinderen was ging de piloot meteen op ons verzoek in om de zeehondjes te gaan zien. Ook Vlieland hebben we vanuit de lucht kunnen bewonderen en het militair oefenterrein. Geweldige vlucht geweest!

Fantastisch !

Wij zijn fan van de Wadden en komen al jaren regelmatig naar de eilanden. Het was geweldig om ze deze keer van bovenaf te kunnen bekijken, we herkenden zo veel plekken waar we geweest zijn. Met dank aan piloot Joeri die onderweg vertelde wat er te zien was en ons feilloos weer aan de grond zette. Een echte aanrader !

Genoten van het mooie uitzicht over ons geliefde Texel

Wat een fantastische rondvlucht hebben wij gehad

Vriendelijk personeel bij het inchecken. Een fantastische piloot en een prachtige rondvlucht.

Een vlucht met Tessel air, geeft je vakantie op Texel meer flair

We hebben een mooie vlucht met prachtig mooi helder weer. De piloot gaf goede tekst en uitleg over het vliegen zelf en leuke weetjes over wat we zagen.

Herl fijne ervaring!

We hadden ongelooflijk mooi weer, en enn gezellige en kundige piloot. Richting Terschelling gevlogen en zeehondjes gespot. En met een perfecte landing weer op Texel. Zeer de moeite waard.

Leuke vlucht met een piloot die alles uitlegde wat we konden verwachten te zien

Unieke ervaring

Ik vond de piloten heel professioneel en bezitten de juiste kennis naar mijn gevoel. De uitleg was professioneel en uitgebreid en de vlucht was heel spannend, aangezien ik zelf mocht sturen. Je kon het vliegtuig bijvoorbeeld kantelen in bochten, wat heel gaaf was!

Es war eine tolle Erfahrung Texel einmal von oben zu sehen.

Der Buchungsprozeß war absolut unkompliziert. Die Informationen waren gut und die beteiligten Personen sehr freundlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Genoten

We hebben even moeten wachten wegens de uitval van een vliegtuig en hadden een beetje pech met de harde wind (uitdaging bij wagenziekte) maar wat was het een mooie ervaring! Zeehondjes gespot op de zandplaat ten noorden, de slufter was mooi te zien en de rest van Texel mooi gezien. Wat lijkt alles toch klein vanuit de lucht. Verder een aardige dame aan de balie en aardige piloot die zeer bereid was om uitleg te geven op je vragen en overleg over welke te vliegen route. Ik kan dit iedereen zeker aanraden

Postweg 128 1795JS De cocksdorp

+31 (0)222 311464