Wat een fantastische rondvlucht hebben wij gehad

Vriendelijk personeel bij het inchecken. Een fantastische piloot en een prachtige rondvlucht.

Een vlucht met Tessel air, geeft je vakantie op Texel meer flair

We hebben een mooie vlucht met prachtig mooi helder weer. De piloot gaf goede tekst en uitleg over het vliegen zelf en leuke weetjes over wat we zagen.

Herl fijne ervaring!

We hadden ongelooflijk mooi weer, en enn gezellige en kundige piloot. Richting Terschelling gevlogen en zeehondjes gespot. En met een perfecte landing weer op Texel. Zeer de moeite waard.

Leuke vlucht met een piloot die alles uitlegde wat we konden verwachten te zien

Unieke ervaring

Ik vond de piloten heel professioneel en bezitten de juiste kennis naar mijn gevoel. De uitleg was professioneel en uitgebreid en de vlucht was heel spannend, aangezien ik zelf mocht sturen. Je kon het vliegtuig bijvoorbeeld kantelen in bochten, wat heel gaaf was!

Es war eine tolle Erfahrung Texel einmal von oben zu sehen.

Der Buchungsprozeß war absolut unkompliziert. Die Informationen waren gut und die beteiligten Personen sehr freundlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Genoten

We hebben even moeten wachten wegens de uitval van een vliegtuig en hadden een beetje pech met de harde wind (uitdaging bij wagenziekte) maar wat was het een mooie ervaring! Zeehondjes gespot op de zandplaat ten noorden, de slufter was mooi te zien en de rest van Texel mooi gezien. Wat lijkt alles toch klein vanuit de lucht. Verder een aardige dame aan de balie en aardige piloot die zeer bereid was om uitleg te geven op je vragen en overleg over welke te vliegen route. Ik kan dit iedereen zeker aanraden

Voor het eerst

Mijn kinderen hebben (kan nu zeggen hadden ;) ) nog nooit gevlogen. We waren een paar dagen op Texel en zagen een advertentie over een rondvlucht maken. Dit was dus de perfecte gelegenheid om daar verandering in te brengen. We hebben een privé rondvlucht van 30 minuten gemaakt. Het was een hele beleving met een zeer vriendelijk piloot. We hebben een rondje Texel gevlogen en alles op ons gemakje kunnen bekijken. Super leuk en echt een aanrader!

In 1 woord FANTASTISCH

Super gave ervaring!! Zeer kundige en vriendelijke piloot die ook nog even op ons verzoek boven de jachthaven langs wilde om onze boot te spotten!

Geweldig!!

Super!! Enthousiaste piloot achter de knuppel gaf ons een prachtige rondleiding boven het mooie Texel, aanrader!!!

Fan-tas-tisch!

Onze vader ontvoerd op zijn 70-ste verjaardag met als bestemming vliegveld Texel. Mijn vader mocht ervaren hoe het is om zelf een vliegtuig te besturen. En wat hij heeft hij genoten!!!! Nu een aantal dagen verder is hij nog steeds met zijn hoofd een beetje in de wolken van de ervaring! Bedankt voor een ultiem, bijzondere ervaring voor onze vader. Ontzettend bedankt. Chantal & Sharon Brand

Plezierig spannend en avontuurlijk

Piloot Robert was een super piloot die in alle rust goede uitleg gaf en heel veel plezier had in zijn werk. Zeer aangenaam

Super gaaf!

Dit was mijn 1e keer dat ik zelf mocht vliegen het was zo leerzaam en ontzettend gaaf. Ik wil graag piloot worden en ben gestart met het voortraject. Ik hoop dat ik dit nog een keer mag en kan doen.

Leuke piloot, duidelijke uitleg en we mochten zelf bepalen waar we heen gingen. Vloog nog een tijdje op met een collega waarbij ze om de beurt boven of onder vlogen. Was ook leuk. 45 Minuten was veel te kort Echt een aanrader als je op Texel bent!!!

Fantastische ervaring!

Ik vond het best spannend om in zo’n klein toestelletje te stappen maar het was eigenlijk heel relaxed.

Super leuke ervaring!

We hebben een mooie rondvlucht van 45 minuten gemaakt boven Texel, Vlieland en Terschelling. Zeehonden gezien. Hele mooie vlucht gehad en een vriendelijke piloot! Zouden het zo weer doen als we weer op Texel komen.

Leuke ervaring maar

Leuje ervaring, maar jammer dat je boekt voor een half uur en maar dik 20' in de lucht bent. Zeker wanneer er per kwartier of 20' wordt aangerekend. Maar op zich wel een fijne vlucht.

Leuke vlucht weinig spectaculair

Mooie vliegles van drie kwartier over Terschelling en terug. Wel saai even naar beneden naar de zeehonden onder Vlieland nam de instructeur het stuur over terwijl ik op een eerdere vlucht zelf rondjes laag over de Krim heb gevlogen en onder een sneeuwbui door heb gedoken zonder ingreep instructeur. Dat heb ik ook verteld maar de instructeur kon eigenlijk het stuur niet loslaten. Jammer.

Supertof om over Texel te vliegen

Supertoffe ervaring om een half uur over Texel te vliegen mooie uitzichten dn het weer hielp ook reuze mee.

Superleuk

Als Tesselaars met mijn gezin de lucht in geweest, over ons huis twee rondjes en naar de start van de Marathonloop vanaf de tesoboot, honderden zeehonden op de zandplaat, de hele Noordzeekant langs gevlogen waar we alle paadjes in de duinen, de Muy en de slufter vanaf boven konden zien waar we altijd met onze hond wandelen. Vanuit de lucht je eigen eiland te bekijken is gewoon heel leuk om eens te doen met elkaar!

Mijn ervaring, vliegen in een klein vliegtuigje is geweldig.

De dag ervoor tijdens mijn 1 van mijn fietstochten vroeg ik me af: "Hoe zou het zijn om Texel van bovenaf te zien, vanuit de lucht?" Bij de gedachte steeg de spanning al. Ik ben naar het vliegveld gefietst en heb het daar eens van dichtbij bekeken, nog meer spanning. De spanning bereikte de top en ik ben met de gedachte van ik doe het niet op de fiets gesprongen en naar het hotel gefietst. Inmiddels in het hotel bleef het door mijn hoofd spoken. Ik heb een boeking gemaakt via het internet en toen was er geen weg meer terug. Ik wilde het toch graag meemaken. Tegen de tijd dat ik op het vliegveld stond was mijn spanning te snijden. Ik stapte wat onhandig in het vliegtuigje met mijn fototas. De piloot heeft me geholpen met de veiligheidsgordel, ik mocht naast hem zitten. Toen hij eenmaal begon op te stijgen verdwenen al mijn spanningen. Het is heerlijk om zo vrij als een vogeltje door de lucht te vliegen, mooi om over al die eilanden te vliegen. Het weidse, de ruimte buiten, de hoogt valt reuze mee. Ik zou ieder die dit leest mee willen geven stap in dat vliegtuigje! Het is een geweldige beleving! Ga ervan genieten, het is echt de moeite waard! Ga je foto's maken, zorg voor een goed SD kaartje. Ik ben mijn jammer genoeg mijn meeste foto's kwijt, vanwege een niet zo'n goed kaartje. Maar ik heb mooie herinneringen aan deze vlucht die ik gemaakt heb. Bedankt Tessel Air, voor het plezier dat ik eraan beleefd heb!

Wat een fantastische ervaring!

Het weer bleek tijdens onze geboekte vlucht toch te onstuimig om te vliegen. Keurig op tijd gebeld en heel fijn geholpen voor een nieuwe datum. En wat een prachtige ervaring is het! De Waddenzee, Texel en de andere eilanden zijn prachtig van bovenaf. De kleurschakeringen in het water, de diverse kleuren groen, de bekende plekken als de vuurtoren en natuurlijk de zeehonden: heel bijzonder om dat van bovenaf te zien!

Fantastisch!

Na een informatief, maar super leuk praatje meteen spontaan bij piloot Aldert aan boord gestapt afgelopen zondag! Kon gewoon, want t was hartstikke rustig op t vliegveld. Kwam omdat de zon niet scheen, maar de lucht is zoveel mooier als de zon niet schijnt ontdekten we. Het was een fantastische vlucht! Genoten van de Vliehors en de zeehondjes van Vlieland & van ‘t schitterende Texel! Oooh wat zijn de eilanden mooi vanuit de lucht!! En wat hadden we een leuke, relaxte piloot!! Dank Aldert!! Tot een volgende keer! Groetjes uit Grou

Great pilot … great service great company …. We had a great time thank you

Great pilot … great service great company …. We had a great time thank you

Mooie rustige vlucht over wel drie Waddeneilanden en het tussenliggende water

Op zondag 17 september leek het weer wat tegen te vallen maar toen we op het vliegveld waren konden we zonder problemen een rondvlucht boeken van 45 minuten. Het weer viel reuze mee. Op een fraaie hoogte eerst richting Vlieland gevlogen, over Vlieland heen aan de noordzijde en daarna doorgevlogen naar Terschelling. Onderweg veel zeehonden op de zandbanken zien liggen. Hierna terug langs Vlieland en de zee kant van Texel en langs De Koog weer naar het vliegveld terug. Al met al een mooie vlucht in een klein toestel met een uiterst bekwame piloot aan de stuurknuppel. Gaf een vertrouwd en heel veilig gevoel. Iets om bij een volgend bezoek aan Texel te herhalen.