Verbazend

Het was een heerlijke ervaring! De stress die je op voorhand voelt, de lieve begeleiding dat je krijgt, de professionaliteit van iedereen,... het gaf me ondanks de stress een rustgevend gevoel! Er werd ook heel duidelijk gezegd wat er ging gebeuren, duidelijke instructies! Het engste stuk was toen de deur van het vliegtuig open ging en de eerste 3 solospringers sprongen en verdwenen in de lucht... De moment dat ik mocht springen was adembenemend! De eerste paar seconden voelde het spannend, daarna gaf het me een rustgevend gevoel! Het is zoveel anders (minder eng/minder kriebels) dan ik had verwacht, de omgeving was adembenemend en de landing was veel zachter dan ik gedacht had! De kleine attentie achteraf maakte me sprakeloos! Merci voor de geweldige ervaring, merci voor de fantastische begeleiding! Ik hoop nog terug te kunnen gaan!

Geweldig goed georganiseerd

Als verloopt als een geoliede machine, iedereen is goed op elkaar ingespeeld. Zeer professionele briefing, geeft veel vertrouwen.

Het was GEWELDIG

Begeleiding van mijn tendem springer was heel goed! Ik voelde mij erg veilig bij hem! Verder was de sprong geweldig! Volgend jaar weer!

Geweldig! Echte aanrader!

De ontvangst, de voorbereiding, de instructie, de instructeurs, de vlucht en de sprong: alles verliep vlot en was heel professioneel. Heel blij dat we voor deze sprong gekozen hebben! Top!

Wat een bijzondere, ontroerende ervaring!

Ik heb een geweldige belevenis gehad. Alles klopte. Het weer, mijn dierbaren bij en een hele vriendelijke instructeur die mij al meteen een fijn, veilig gevoel gaf. Zo van we gaan dit samen doen, geniet er van en op mij kun je vertrouwen. Ik heb er heel erg van genoten, dank aan eenieder die werkzaam was want allemaal heel vriendelijk en enthousiast. Monique

In 1 woord WAUW !

Wat een geweldige ervaring! Allemaal goede en vriendelijke begeleiding, vanaf aankomst tot landing ging alles heel vlot. De instructeurs zijn heel vriendelijk en bekwame mensen. De vlucht en de sprong ging super! Het was een unieke maar super eerste ervaring en zeker voor herhaling vatbaar ! Mij zien ze er nog zeker terug!

W A U W !

Wat een fantastische ervaring ! En wat goed begeleid. ,super toffe instructeur (helder),voelde me meteen veilig! En dan dat moment van springen zo bizar gaaf. Uit mijn mond kwam alleen maar wauw wauw WAUW. Toen gingen we rondjes draaien , ... wauw. Haha, het is nu 5 dagen geleden maar de lach is niet van mijn gezicht te krijgen! En wat een vriendelijk team is het! Een absolute aanrader!!

Subliem Team

Fantastisch!!

Skydiven 13000 ft Geweldig! Sprong gaaf! Jammer van de wachttijd. Instructeur kwam een beetje gehaast aan toen het vliegtuig al klaar stond.

Wow!

Ik had heel veel schrik op voorhand. Maar werd al rap gerustgesteld door mijn begeleider. Achteraf was ik zo blij dat ik het gedaan had. Voor herhaling vatbaar.

Dat waren de beste minuten van mijn leven geweest.Dank u wel voor de veilige vlucht.

Een must do

Wilde dit al heel lang doen maar het kwam er elke keer niet van. Ook leek Nederland me geen bijzondere plek omdat veel van het landschap hetzelfde is. Uiteindelijk heb ik een slachtoffer gevonden die dit ook wilde doen, waarbij we op Zeeland uitkwamen, ook wat betreft het uitzicht. In onze groep zat ook iemand die dit alleen deed, dus het is sowieso heel laagdrempelig. Mega blij dat ik dit heb ik gedaan, echt een bucket list item afgevinkt!

Het blijft een fantastische ervaring om te doen!

Het was mijn tweede sprong, welke ik cadeau kreeg van mijn vrouw. Helaas deze keer veel te laat gesprongen, was bijna donker. Ik hoorde bij de laatste groep van 18.00 uur, zou dus zonsondergang zien. Helaas pas rond 20.00 uur gesprongen, dus geen ondergang gezien.

Prachtig landschap

Voor de sprong heb ik toch wat gestrest, maar dankzij de vriendelijke/ zeer capabele begeleider heb ik er 100% van kunnen genieten.

Vriendelijk personeel en buitengewone ervaring

Alles is zeer goed geregeld, we konden direct springen zonder vertraging. We hebben ervoor onze vluchten 2 keer kunnen verzetten, zonder enig probleem. Top organisatie!

Vett

Het was insane ik ben blij dat ik dit heb gedaan alleen was de instructeur niet echt leuk maar de ervaring was super!!

Begeleiding van begin tot eind was top. Ik was heel zenuwachtig maar de begeleider was heel relaxed en daardoor werd ik ook een stuk kalmer. Maar man man wat een ervaring. Ik dacht dat dit een ‘once in a lifetime’ ding zou zijn, maar ik zou zo weer dat vliegtuig instappen!

Onvergetelijke ervaring!!

Het was onze dochter van 12j haar droom om eens te vliegen. We kwamen met onze zoektocht uit bij skydive Zeeland. Alles werd tot in detail geregeld, ontvangst, begeleiding,… alles met een brede glimlach waardoor ze deze droom alvast van haar bucketlist kan schrappen. Fantastische ervaring en een aanrader voor iedereen!

Om nooit meer te vergeten

Een sprong om nooit meer te vergeten maar zeker nog eens te herhalen! Tijdens de sprong zeer prettig en duidelijk professioneel begeleid. De beelden die ik erbij gekocht heb zijn ook erg leuk om terug te zien en af te laten drukken. Deze waren overigens na enkele uren al beschikbaar, echt super! Dé kers op de taart van mijn 25ste verjaardag.

Het was geweldig, het duurde toch te kort ondanks de 13.000 ft. De sprong zelf fantastisch en mijn begeleider.... ben zijn naam vergeten met zijn mooie blonde rasta haar was erg aardig. Alles werd goed uitgelegd waardoor je jezelf echt veilig en ontspannen voelt.

Vliegensvlugge ervaring met ongekend hoogtepunt!

Op een mooie donderdag naar Skydive Zeeland afgereisd en in in een hele relaxte sfeer terecht gekomen. Niets ademt hier stress of haast. Nadat we door Lisa zijn ingecheckt en uitleg hebben gekregen over juiste kledij even heerlijk op 1 van de picknickbanken zitten chillen. Na het omroepen van je naam naar de hangar voor een duidelijke uitleg over wat er komen gaat en het aantrekken van je harnas. Leander was mijn aangewezen buddy die al 33 jaar springt!! en Seda wilde oefenen met filmen en vroeg of ze om ons heen mocht cirkelen om wat extra video materiaal te maken. Het is het waard om deze sprong op film en foto vast te laten leggen. Vervolgens op naar het vliegtuig waar meer springers ingaan dan je zou verwachten. De sfeer in het vliegtuig is hetzelfde als op de grond maar dan met propeller geluid op de achtergrond. Tijdens de vlucht omhoog gezellig een babbeltje gemaakt met mijn buddy en nogmaals wat uitleg gekregen om te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Er waren bij onze vlucht ook 5 sportspringers waarvan je echt merkt dat die hier een gedeelde passie voor hebben en op een zeer snelle geoefende manier gezamenlijk het vliegtuig verlaten. Vervolgens waren wij aan de beurt en schoven richting de opening. Je begint te merken dat er bloed door je aderen stroomt en wacht in de deur opening, vastgeketend aan je buddy en in de juiste houding, totdat je jezelf naar beneden stort en je erachter komt je hart het bloed nog sneller is rond gaan pompen. Na een klopje op je schouder neem je de "don't shoot me" houding aan en is het alleen nog maar genieten. Tijdens de vrije val gaat dit gepaard met vreugde kreten om te veranderen in rustig om je heen kijken en van het uitzicht genieten zodra de parachute open gaat. Je hebt een prachtig uitzicht over zeeland en herkent heel makkelijk het Veerse Meer, Skydive Zeeland, de Zeelandbrug en de landingsplek. Na een aantal rondjes gedraaid te hebben krijg je het seintje om voor te bereiden op de landing.

Gaaf!

Afgelopen weekend maakte ik mijn eerste (tandem)sprong. Bob was de tandemmaster en Joëlle (mijn nicht) filmde de sprong. De sfeer op de basis in Arnemuiden was heel ontspannen. Ik kreeg een korte en duidelijke instructie, waardoor ik precies wist wat er zou gebeuren en wat ik moest doen. Onderweg in het vliegtuig naar boven vertelde Bob mij allerlei interessante dingen over het vliegtuig en de omgeving. We maakten de sprong vanaf een hoogte van 13.000 (ipv 9000) voet, dus dat betekende een extra lange vrije val. De sprong was heel bijzonder. Het gevoel van de vrije val en dan de rust die komt wanneer de parachute opengaat, is moeilijk in woorden te beschrijven. Maar het was ook leuk om te zien hoe Joëlle kon filmen terwijl we heel hard naar beneden vielen (het resultaat was geweldig). Bob vertelde ook wat we allemaal onder ons zagen. Het was prachtig weer, dus we konden ook heel veel zien. Echt een aanrader, ook voor mensen met hoogtevrees. I DID IT! Bedankt, Bob en Joëlle, voor het delen van jullie passie, en voor het creëren van een herinnering die ik voor altijd zal koesteren!

Een overweldigend gevoel

Goede organisatie. Het loopt vlot en je wordt goed geadviseerd over kleding en je wordt deskundig in je harnas geholpen. De communicatie met sommige engels sprekende instructeurs was niet optimaal maar de mijne was juist erg aardig en voorkomend. Ik had me vooraf een btje zorgen gemaakt over het moment van uit het vliegtuig stappen, maar je zit op de vloer van het toestel en schuift er bijna vanzelf uit. De sprong zelf is een ongelooflijke ervaring. Eerst de vrije val met een gigantische wind in je gezicht en op je lijf. Je ziet weilanden en meren onder je maar niet het idee dat je valt. En dan het zweven onder de parachute ... fantastisch uitzicht en geweldige ervaring. En een zachte landing schuivend over het gras.

Onvergetelijk

Geweldige ervaring! Zelf heb ik nooit in de lucht geweest en ineens het vliegtuig in voor de 1ste keer en er uit springe. Onvergetelijk en zalige ervaring, voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!

FANTASTISCH!!!!!!

Amazing experience!!!!!! Thanks to tandemmaster Carneiro Helder I forgot my fear of heights and felt safe all the time because it’s clear that he knows what he is doing. His passion for skydiving was so contagious and I could feel he wanted me to enjoy. Which I did! The free fall was stunning, wanted it to last longer. After the smooth landing it took some time for me to really ‘land on earth’. Already an hour later I could relive the fun with the video/pictures. A once in a lifetime experience? Definitely not: I will do this again. For my tandemmaster: muito obrigada, foi fantástico, até a próxima.

Calandweg 44 4341RA Arnemuiden

+31 (0)113 612910