Spannendste avontuur van mijn leven

Gave locatie, aardige mensen, duidelijke uitleg. Wat is de wereld mooi, ongelooflijk dat je met 200km per/u door de lucht vliegt en uiteindelijk weer land op je voeten. Ongelooflijk!!

FANTASTISCH!!!

Zaterdag 8 oktober 2022 is een dag die ik nooit meer ga vergeten: mijn 1ste parachutesprong op 72-jarige leeftijd in Arnemuiden!! Ook onze dochter, onze zoon en zijn 3 zonen, evenals een vriend, deden hun eerste sprong. Onvergetelijk, mede door de perfecte begeleiding van mijn Portugese buddy. In het vliegtuig werd ik ook geholpen door een parachutespringster die mijn veiligheidsbril schoonmaakte en daarna goed bevestigde. Omdat ik zo aan het genieten was, vergat ik sommige handelingen die ik moest doen, maar mijn buddy hielp daarbij op een zeer respectvolle manier. Hij wees mij ook op herkenningspunten, zoals de plek waar we waren opgestegen, de landingsplaats, grotere steden, enz. En tenslotte landden we op onze voeten!! Het filmpje is beslist een aanrader: je kunt dan anderen enigzins laten ervaren hoe het was. En voor mijzelf: een herbeleving van een fantastische ervaring!! Een mooier verjaardagscadeau had ik me niet kunnen wensen!! Mijn man vond het jammer dat de landingsplaats niet dichter bij de plaats van vertrek was, maar misschien is het niet mogelijk om dat te veranderen, vanwege de veiligheid. Dankjewel SKYDIVE ZEELAND en vooral mijn vrolijke, vriendelijke Portugese buddy!!

Super leuke ervaring

Hele goede ervaren instructeur (Carneira?). Goede instructies in het engels, stelde me gerust en een absolute professional. Ik was blij dat Carneira mijn instructeur was omdat hij de sprong van 13000ft net wat spannender maakte door mij te laten sturen en daarna zelf nog wat trucjes deed. Kortom top ervaring!

Einfach fantastisch.

Es war wunderschön. Von Beginn an hat man sich willkommen gefühlt. Alles ist super organisiert. Und natürlich das Wichtigste der Sprung war einfach unglaublich. Ich würde es wieder tun. Vielen Dnak für den schönen Tag.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

SUPER once in a lifetime experience !

Voor de verjaardag van mijn vriend had ik als verrassing een tandemsprong vastgelegd voor ons beide. Hij was hier super blij mee en ik die vol met stress zat vooraf, was achteraf superblij dat ik had meegedaan!!! Zelfs met mijn hoogtevrees was dit een ongelooflijke ervaring - alles verliep supervlot! De communicatie was duidelijk en voelde me de hele tijd veilig. Aanrader!

Fantastisch

Indien je op zoek bent naar een speciaal cadeau stop dan met zoeken. Een super ervaring rijker voor deze persoon. Alles liep gesmeerd van aanmelding tot sprong en achteraf nog een certificaat als aandenken.

Mijn eerste duojump... zalig

Alles verliep zeer vlot, vanaf de check-in tot het springen. Ik heb er fantastisch van genoten en de begeleiders zijn top!!! Zowel op technisch vlak als op moreel vlak... Mocht ik de kans krijgen zou ik geen seconde twijfelen om terug voor Skydive Zeeland te kiezen...

Geweldig!!

Erg vriendelijke begeleiders en de ervaring was echt geweldig! Goed geregeld allemaal!

Wat een belevenis!!

Dank voor de geweldige begeleiding van de instructeur! Wat een ervaring dit met familie samen te hebben kunnen doen.

Professioneel en heftige ervaring.

Snelle en nauwkeurig uitgevoerde actie maakte deze sprong een zeer heftige ervaring.

Er zijn geen woorden voor

Een ontzettend gave ervaring gehad bij de Extreem jump Tandem sprong op Skydive centrum Zeeland. We zijn heel vriendelijk en vooral gemoedelijk begeleid. Daarnaast waren onze parachutisten zo enthousiast dat je geen last meer hebt van je angsten en mee gaat in hun enthousiastme. De ervaring zelf is onbeschrijfelijk. Ik kan het niet na vertellen. Er zijn geen woorden die dit kunnen beschrijven. Het was echt een super gave, toffe ervaring. De kennis en kunde van de parachutisten was ook overduidelijk, wat maakte dat we ons geen moment onveilig gevoeld hebben. Ik kan het iedereen aanraden en zou zo nog een keer gaan.

FANTASTISCH!!!

Wat een geweldige ervaring, de sprong op mijn 60ste verjaardag! De ontvangst heel gemoedelijk, goede uitleg en meteen alle vertrouwen in Leander, alles was top en zeker voor herhaling!?

Met vetrouwd gevoel gesprongen

Geen moment druk gemaakt over de sprong. Goed begeleid door Leander. En even slikken als je het vliegtuig uitspringt

Onvergetelijk

Wat een ervaring. Met een bang hartje kwam ik toe op de site, maar al snel werd ik gerust gesteld door de aanwezige personen. De uitleg was kort maar zeer duidelijk. Deze gebeurde tijdens de vlucht naar boven, waardoor er weinig tijd was om te stressen. Dit is echt de meest onvergetelijke ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Een echte aanrader. Ik heb ook foto's/film laten maken en deze zaten na een uurtje al in mijn mailbox.

sensationeel!

super leuke ervaring.

blown away!!!

Unforgetable! At a time of jump from the plane I was a bit afraid but thanks to my buddy/instructor I relaxed and from that moment on everything went just crazily beautiful. Thank you all!

Onvergetelijk

Dit is waarschijnlijk een van de meest doodenge dingen die je zal doen: uit een vliegtuig springen met een stukje stof! Maar je zal het nooit vergeten. De adrenaline. Alles was goed geregeld maar enige puntje van aandacht is dat we pas gebriefed werden over wat we moesten doen, houdingen enzo in het vliegtuig. Ik heb eerder elders een sprong gedaan waar je voordat je het vliegtuig in ging, alles uitgelegd kreeg. Je hebt dan a. Kans om vragen te stellen als je niet zeker bent (helemaal belangrijk als dit je eerste keer is) en b. Kan je het horen! Het vliegtuig is ongelooflijk lawaaierig waardoor het soms moeilijk is je instructeur te spreken. Tevens spreken niet alle instructeurs nederlands, enkel engels maar niet iedereen kan zich verstaanbaar maken in het engels en dat wordt dus niet van te voren gecheckt.

Goed georganiseerde vette ervaring!

Onze instructeur was gezellig en maakte een babbeltje voor we het vliegtuig in gingen, iedereen was heel ontspannen. Ze lieten ook zien dat ze weten wat ze aan het doen zijn en communiceren hoe en wanneer je volledig vast wordt gemaakt. Een leuke ervaring!

Wat een ervaring. Om nooit te vergeten. Samen met mijn zoon. En wat n lieve mensen. Bedankt. Xx dionne

Gewoon weg machtige ervaring die ik nooit meer ga vergeten!

Voor mijn verjaardag had ik hier een bon van gekregen, samen met 2 andere vrienden zijn wij de sprong durven aangaan. Het was nie zo schitterend weer en kwamen gereden van West-Vlaanderen. Gelukkig konden we ze makkelijk bereiken voor weer informatie. De voorbereiding van de sprong gaat allemaal zo snel dat je geen kans krijgt om stress te krijgen. Maar dan zit je in de opening van het vliegtuig... De val zelf is een gevoel dat ik niet kan omschrijven. Bij de sprong heb ik ook betaald voor foto's en dit is wel een aanrader voor als je dit maar 1x in je leven gaat doen.

Het was een echte levenservaring.

Het was mijn eerste keer. Ik had geen stress of ik was niet bang omdat wat het enigste was dat in mijn hoofd omging was ‘je leeft maar 1 keer’. Tijdens de val geloofde ik niet dat het echt was. Ik was heel trots op mijn eigen en dacht wow. Beste verjaardagscadeau die ik al 6 jaar wou doen.

Fantastisch!

Ik vond het een super mooie ervaring. Al het personeel en de instructeurs waren heel aardig en enthousiast. Dit was voor mij de eerste keer en een ervaring om nooit meer te vergeten.

Vriendelijk en pro all the way

Ik ben heel gevoelig aan klantvriendelijkheid. Elke persoon die ik gesproken heb bij dit bedrijf was enorm vriendelijk en behulpzaam. Als je even uit je comfortzone gaat, heb je vooral positieve vibes rond je nodig en daar maken zij duidelijk werk van. Ik kan werkelijk niks slecht zeggen van deze dames en heren. Ik kan het absoluut aanraden aan iedereen. Snelle beschikbaarheid, ver van de duurste, vriendelijk en behulpzaam. Who could ask for anything more?

Waanzinnig

Je word goed geïnstrueerd wat er precies gaat gebeuren, en je word ten alle tijdennop je gemak gesteld en gerust gesteld waar nodig. Het was een top ervaring en ik zou het zeker andere aanraden!

Waanzinnig!

Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden! We zijn vriendelijk ontvangen bij het inchecken en bij de uitleg over de sprong. De sprong zelf was fantastisch. Na 1,5 uur hadden we de filmpjes en foto's al in onze mailbox. Zo konden we snel nagenieten van deze prachtige ervaring. Ik kan het iedereen aanbevelen!