Absoluut een aanrader. Keurig werk en na een maand al resultaat zichtbaar in het gas verbruik.

Van begin tot eind super geholpen!

Een geweldige ervaring. Danny heeft verstand van zaken, denkt graag mee als je ergens tegen aanloopt en is bijna dag en nacht bereikbaar. Isoleren ging ook top, ondanks het harde regen werkte de mannen hard door zonder te zeuren (daar hou ik van) en weten precies wat ze moeten doen. En na de tijd gewoon rustig de tijd nemen om alles netjes achter te laten, Toppers! Een bedrijf waar velen nog wat van kunnen leren.

Top, professioneel en flexibel!

Top! Na het plannen en (later) uitbreiden van een opdracht, was er de mogelijkheid dit alsnog te combineren in één werkdag. Professioneel! Een bezoek met goede uitleg naar de klant! Waarbij eventuele tips en een deel werkvoorbereiding gedaan wordt. Flexibel!! Niet weg te denken met dit werk!! Echter komt dit in meerdere vlakken naar voren. Mooi om te zien hoe dit een geheel vormt!! Bedankt voor de goede service en aflevering van dit resultaat!! Als ik je iets mag aanbevelen, dan zou ik bij isolatie Isocoat in huis nemen!!

Betrouwbaar en vakkundig

We twijfelde nog of we de vloer en het dak wel moesten gaan isoleren. Dit bedrijf was bij de buren aan het werk. Ik heb bij hen toen een telefoonnummer gevraagd en advies gekregen van 1 van de mensen van de buitendienst. Deze meneer gaf een hele duidelijke en eerlijke uitleg. Offertes opgevraagd en uiteindelijk de klus laten uitvoeren. De vakmannen werken nauwkeurig en geven uitleg waar nodig. Ik kan dit bedrijf echt aanraden. Ook bij vragen op administratief gebied werd ik netjes te woord gestaan aan de telefoon. Enne....dat isoleren hadden we veel eerder moeten doen. Wat een warmte blijft er nu binnen zeg!

Penning 16 beleid

Vandaag Isocoat over de vloer om onze kruipruimte te isoleren. Dit na een offerte opgemaakt door Jeffrey van Isocoat. Enthousiast over Jeffrey zijn bezoek hebben we Isocoat nog een klant geleverd...namelijk onze buurman. Hierdoor kon Isocoat zowel ons als de buurman in 1 dag voorzien van Isolatie. Mooi voor Isocoat zou je zeggen want dat scheelt reiskosten. Echter kregen we geen korting of bedankje voor het aanleveren van deze extra klant, maar ok. Op de dag van isoleren begonnen twee werklieden onze kruipruimte te isoleren. Afgesproken met Jeffrey dat er ook roosters aan de buitenkant van de muur geplaatst zouden worden. Hier wisten de jongens niks van af. Wij bellen met Jeffrey. Om een lang verhaal enigszins kort te houden.....moeilijk moeilijk....en Jeffrey kon het zich niet meer herinneren over de roosters. Al met al hebben we het hier over tientjeswerk. De werklieden tijdens hun werk on hond gezet omdat Jeffrey heel lang duurde om te sparren over de roostertjes. Mensen wij hebben dit ervaren als schandalig gierig. Uiteindelijk hebben we de jongens maar door laten gaan met isoleren maar de klantenservice van dit bedrijf is om te huilen. Hadden we maar gekozen voor het andere bedrijf wat we ook hadden laten komen voor een offerte. Maar ja, wij gunden Jeffrey deze klus. Mocht je al met dit bedrijf in zee willen zorg dan dat alles goed op papier komt want Jeffey heeft last van (moedwillige) geheugenverlies.

Beste heer Uijthof, Bedankt voor uw reactie en inhoudelijk feedback en uiteraard nog bedankt voor het aanbevelen van ons bedrijf aan uw buurman wat ons nog een opdracht op heeft geleverd. Voor wat betreft de ventilatieroosters kunnen wij ons helaas niet vinden in de door u geplaatste review en de denigrerende houding tegenover onze collega Jeffrey. De roosters zijn in de offerte voor de spouwmuur isolatie meegenomen in de prijs. Deze dienen normaliter ook geplaatst te worden bij het isoleren van de spouw. Dit omdat deze geblokkeerd worden door het isolatiemateriaal. Echter, heeft u helaas alleen gebruik gemaakt van de offerte voor de vloerisolatie en zag u af van ons aanbod voor spouwmuur isolatie. In het aanbod van de vloerisolatie zaten geen ventilatieroosters inbegrepen. Deze stonden ook niet op deze offerte vermeld. Wij zijn van mening dat dit niet een kwestie van “gierigheid” is of “moedwillig vergeten” is waarvan u ons beschuldigd. Uit coulance en met wederzijdse goedkeuring hebben wij ook besloten om de ventilatieroosters slechts half door te belasten en deze alsnog te plaatsen. We betreuren dan ook het feit dat u zich achteraf op deze wijze over ons bedrijf uitlaat. Wij kunnen ons dus ook niet vinden in uw wegzetting van ons bedrijf als schandalig gierige organisatie met een slechte klantenservice. We attenderen u er verder ook graag op het tal van positieve reviews die wij in het verleden verdiend hebben. Met vriendelijke groet, Team Isocoat Isolatie.

Zeer tevreden met de kwaliteit en de service.

Vanaf het eerste moment voelde het goed: duidelijke uitleg, goede prijs, uitvoering verliep soepel en professioneel. Enige minpuntje zat um in de communicatie, die had beter gekund. Maar het gaat om het eindresultaat en dat is uitstekend.

Zeer tevreden !!

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Ze houden zich aan alle gemaakte afspraken, erg behulpzaam en willen graag meedenken. De service is zeer goed, werken erg netjes en heeft echt aan onze verwachtingen voldaan. Alleen maar tevreden !!

Snel handelen, net gewerkt, goede isolatie

Na contact vrij snel overgang tot uitzoeken en offerte. Kleine dip in communicatie tussendoor maar later alsnog snel doorgepakt en mijn plafond is ondertussen netjes geïsoleerd met Icynene (aanrader trouwens).

Bij verschillende bedrijven geïnformeerd. Isocoat was voor ons de goedkoopste, daardoor getwijfeld of ik wel met hen in zee zou gaan. Maar blij dat ik het gedaan heb! Goede ervaringen van begin tot eind! Duidelijke uitleg en offerte. Goede afspraken die ze nakomen. Ze werken erg netjes. Niets dan lof over dit bedrijf!

Netjes gedaan en vriendelijk personeel

De volledige isolatie laten doen door isocoat en ben daar zeer tevreden over, netjes gewerkt, dus weinig rommel. Personeel was ook vriendelijk en het nawerking als factuur was duidelijk.

Zeer goed bedrijf kundig

Vakkundige uitleg Duidelijke offerte Alle afspraken zijn na gekomen en zeer fijne medewerkers. Een bedrijf dat trots is op het werk dat ze doen.

Net bedrijf, vakkundige mensen, goede prijs-kwaliteit

Het offerte gesprek verliep goed, man wist waar hij het over had, nam goed de tijd en heeft alles netjes achter gelaten. Offertes (zijgevel en vloerisolatie) waren scherp geprijsd. Het spuiten van zijgevel zie je bijna niet dat het gedaan is en de vloerisolatie aanbrengen verliep zeer vlot.

Zowel als de vooropname, korte lijntjes en de afwerking verliepen vlekkeloos. Keurige medewerkers en verstaan hun vak.

Top service met een goede prijs kwaliteitsverhouding

Wij hebben een gietvloer zonder vloerverwarming wat vrij koud aanvoelt, contact gezocht met Isocoat. Keurig advies voor het isoleren van de vloerisolatie en ter plekke een vrijblijvende offerte gekregen. Voor en na het isoleren heb ik de temperatuur gemeten van de vloer, deze is met 2,5 graad gestegen wat het wooncomfort een stuk aangenamer maakt. Al met al zeker een aanrader.

Professioneel en goed

Ze hebben bij ons de bodem het dak en de spouw geïsoleerd en zijn alle afspraken nagekomen zoals we dit hebben overlegt. De mannen waren vriendelijk, klant gericht ,leveren goed werk af en werkten netjes.

Denny was doortastend en keek meteen naar de feitelijke situatie

Ik wist niet of mijn huis wel een kruipruimte had. Denny had het snel gezien. Jammer, ik heb er geen. Maar nu weet ik dat. Hij gaf me een advies om de warmte meer binnen te houden, met redenen omkleed. Prettige service. Dank daarvoor

Vanaf het eerste telefoon gesprek tot en met het opleveren van dak en gevel, niets anders dan complimenten. Het advies, meedenken bij problemen, geduld bij uitstellen vanuit onze kant, in een woord geweldig. De beloftes zijn waar geworden, het huis is super warm. We verwarmen op een manier die bijna niet van deze tijd meer is maar het is bijna niet meer noodzakelijk om de verwarming aan te hebben. Het is heel snel opgezet en er is heel netjes gewerkt. Nogmaals in een woord, GEWELDIG!

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Klantvriendelijke mensen die hun afspraken nakomen. Goede service voor een nette prijs. Erg tevreden!

Super service!

Vandaag zowel ons dak als vloerisolatie aan laten brengen & volgende week nog de spouwmuur op de planning staan. Van begin tot eind alleen maar vol lof! Dit is een bedrijf waar vele een voorbeeld aan mogen nemen. Kennis, kundig en geweldige service!

Goed en betrouwbaar adres

komt afspraken na

Slechte service

Goede informatie vooraf. Echter tijdens uitvoering van de werkzaamheden werkte de apparatuur niet. Je mag dan verwachten dat dit binnen enkele dagen wordt verholpen. Wij moesten echter 14 dagen wachten voordat de werkzaamheden opnieuw uitgevoerd konden worden. Hierdoor kwam ons hele bouwproject stil te liggen en zijn veel partijen gedupeerd door de starre houding van dit bedrijf richting ons als klant maar ook richting onze aannemer.

Beste Roy, Jammer dat je dit zo ervaart. We hebben getracht je duidelijk te maken dat dit geen "klein" defect was en dat slang vervangen diende te worden ivm met een productiefout. Hier gaat een aantal dagen overeen en in dit geval in totaal circa 10 werkdagen. Want de slang kwam uit Duitsland. We hebben zsm gekeken naar de eerstvolgende mogelijkheid om je in te plannen (10 werkdagen dus). Waarbij we ook de zekerheid hadden dat we het probleem verholpen hadden. Dat dit niet snel genoeg ging voor jullie planning betreuren we. Enkel heet zoiets onmacht. En konden we hier helaas niks aan veranderen. Dat dit spaak liep met jullie strakke planning valt te betreuren. Enkel lijkt me het niet reëel om dit als een starre houding te verwoorden.. Maar goed ieder zijn ding. Je kon helaas geen begrip opbrengen voor de situatie en hebt dit zeer duidelijk geuit naar alle betrokken werknemers. Er is van begin af aan de kans gegeven om (kosteloos) een ander bedrijf in te schakelen of gebruik te maken van de door ons voorgestelde datum. Je hebt voor het laatste gekozen. De werkzaamheden zijn toen volgens de afspraak uitgevoerd en door jou (schriftelijk) akkoord bevonden. Dat je dat nu als slechte service benoemd vind ik misplaatst. Zeker gezien je zelf de mogelijk had om de klus aan een ander te gunnen. Als je er echt geen vertrouwen had dan had je dit ook wel gedaan. Maar goed als je graag een steek na wil geven, omdat we niet konden voldoen aan jou eisen. Dan hoop ik dat je hierdoor in ieder geval een beter gevoel hebt gekregen. Niet te min wens ik je het beste toe en zou ik zeggen: laat het voortaan gewoon los.... Met vriendelijke groet, Stefan Jansen

Super tevreden!!

Optijd aanwezig, vriendelijk en professioneel, alles naar verwachting geïsoleerd, we zijn er super blij mee!! Isocoat is een aanbeveling voor iedereen die warm en cool erbij wilt zitten.

Top bedrijf, klantvriendelijk, servicegericht

Zowel eigenaar als personeel denkt goed mee in oplossingen wanneer je tegen onverwachte “problemen” aanloopt. Topbedrijf, zeer klantvriendelijk en servicegericht!! Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan!

Topbedrijf,komt zijn afspraken na!

Na een goed,open en eerlijk informatie gesprek gehad te hebben besloten voor isocoat te kiezen. Hierna ging alles snel en voorspoedig. De gemaakte afspraken zijn na gekomen. De werklui die de isolatie hebben aangebracht zijn vakkundig, optijd en alles word weer netjes achter gelaten. Kortom topbedrijf

Goede, deskundige en vriendelijke mensen.

Van begin tot eind goed geholpen door de werknemers van Isocoat. Alles is netjes achtergelaten en er werd goed verteld hoe alles in zijn werk ging en wat de planning was. Super ervaring!