Beste heer Uijthof, Bedankt voor uw reactie en inhoudelijk feedback en uiteraard nog bedankt voor het aanbevelen van ons bedrijf aan uw buurman wat ons nog een opdracht op heeft geleverd. Voor wat betreft de ventilatieroosters kunnen wij ons helaas niet vinden in de door u geplaatste review en de denigrerende houding tegenover onze collega Jeffrey. De roosters zijn in de offerte voor de spouwmuur isolatie meegenomen in de prijs. Deze dienen normaliter ook geplaatst te worden bij het isoleren van de spouw. Dit omdat deze geblokkeerd worden door het isolatiemateriaal. Echter, heeft u helaas alleen gebruik gemaakt van de offerte voor de vloerisolatie en zag u af van ons aanbod voor spouwmuur isolatie. In het aanbod van de vloerisolatie zaten geen ventilatieroosters inbegrepen. Deze stonden ook niet op deze offerte vermeld. Wij zijn van mening dat dit niet een kwestie van “gierigheid” is of “moedwillig vergeten” is waarvan u ons beschuldigd. Uit coulance en met wederzijdse goedkeuring hebben wij ook besloten om de ventilatieroosters slechts half door te belasten en deze alsnog te plaatsen. We betreuren dan ook het feit dat u zich achteraf op deze wijze over ons bedrijf uitlaat. Wij kunnen ons dus ook niet vinden in uw wegzetting van ons bedrijf als schandalig gierige organisatie met een slechte klantenservice. We attenderen u er verder ook graag op het tal van positieve reviews die wij in het verleden verdiend hebben. Met vriendelijke groet, Team Isocoat Isolatie.
Beste Roy, Jammer dat je dit zo ervaart. We hebben getracht je duidelijk te maken dat dit geen "klein" defect was en dat slang vervangen diende te worden ivm met een productiefout. Hier gaat een aantal dagen overeen en in dit geval in totaal circa 10 werkdagen. Want de slang kwam uit Duitsland. We hebben zsm gekeken naar de eerstvolgende mogelijkheid om je in te plannen (10 werkdagen dus). Waarbij we ook de zekerheid hadden dat we het probleem verholpen hadden. Dat dit niet snel genoeg ging voor jullie planning betreuren we. Enkel heet zoiets onmacht. En konden we hier helaas niks aan veranderen. Dat dit spaak liep met jullie strakke planning valt te betreuren. Enkel lijkt me het niet reëel om dit als een starre houding te verwoorden.. Maar goed ieder zijn ding. Je kon helaas geen begrip opbrengen voor de situatie en hebt dit zeer duidelijk geuit naar alle betrokken werknemers. Er is van begin af aan de kans gegeven om (kosteloos) een ander bedrijf in te schakelen of gebruik te maken van de door ons voorgestelde datum. Je hebt voor het laatste gekozen. De werkzaamheden zijn toen volgens de afspraak uitgevoerd en door jou (schriftelijk) akkoord bevonden. Dat je dat nu als slechte service benoemd vind ik misplaatst. Zeker gezien je zelf de mogelijk had om de klus aan een ander te gunnen. Als je er echt geen vertrouwen had dan had je dit ook wel gedaan. Maar goed als je graag een steek na wil geven, omdat we niet konden voldoen aan jou eisen. Dan hoop ik dat je hierdoor in ieder geval een beter gevoel hebt gekregen. Niet te min wens ik je het beste toe en zou ik zeggen: laat het voortaan gewoon los.... Met vriendelijke groet, Stefan Jansen
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.