vertrouwd personeel, prima service

Als gevolg van de sluiting van het filiaal van Bochane in Wageningen, werd ik geacht voortaan mijn Renault te laten onderhouden door het filiaal in Veenendaal. Ik ben daar twee maal geweest; service was onbevredigend. Toevallig kwam ik in Wageningen Vakgarage Piet tegen in hetzelfde pand waar eerder Bochane een vestiging had. Ik was daar jarenlang klant tot volle tevredenheid. Vakgarage Piet zet de activiteiten op eenzelfde niveau voort met zelfs ten dele hetzelfde personeel. Een plezier dat de prettige relatie zo kon worden voortgezet. Ik liet mijn auto een grote beurt geven en dat ging soepel en tot volle tevredenheid. Ik ga niet meer naar Veenendaal.

geweldig en deskundigdeskundig

deskundig en vriendelijk

Super service

Jullie hebben me nooit in de kou laten staan ..altijd wordt er vakkundig en snel hulp geboden...erg prettig in omgang.... eerlijke prijzen...vooraf prijsopgaaf ook erg fijn... Fijne mensen in omgang Geurt en collega s heel erg bedankt voor jullie constante vakkundigheid en super service Groetjes uit Renkum

Zeer efficient en gemaak

Bij het wisselen van zomer- naar winterbanden werd ik keurig geadviseerd en snelle gedaan.

Prima!

APK in combi met servicebeurt en bandenwissel. Prijsopgave vooraf vond ik erg plezierig. Blij met deze vakgarage nu Bochane naar Veenendaal is verhuisd. Vertrouwde gezichten en betrouwbare kwaliteit!

• Faciliteiten wachtruimte

Echt vakmanschap! Aantal problemen binnen no time opgelost. Prijs was lager dan afgesproken. Zeer deskundige monteurs en erg klantvriendelijk! Tot de volgende keer!

Ook tussen Kerst en Nieuwjaar snel geholpen

Onze auto is niet de nieuwste en toen we 1e Kerstdag met pech zaten, kon de auto na de Kerst nog voor Nieuwjaar gerepareerd worden, inclusief de GB/APK die eigenlijk pas voor later gepland stond. Klantvriendelijk en ze doen wat ze beloven. Topgarage!

Snel, betaalbaar, top!

Na een belletje kon ik gelijk terecht met mijn auto (Renault) en de problemen waren binnen een halfuur gerepareerd/verholpen en ik kon de auto dus dezelfde dag nog ophalen. Vriendelijk personeel, heldere afspraken, snel contact en goede prijs voor de verleende diensten. Goede garage en eigenlijk geen negatieve punten te benoemen!

Goede garage

Hier geweest voor een storing in mijn auto snel en netjes opgelost top

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en geen onnodige kosten

Ik had eigenlijk de afspraak om een leenfiets mee te krijgen, maar het weer en omstandigheden die zich in het weekend hadden voorgedaan, maakten dat ik toch een leenauto nodig had. Dat was geen enkel probleem. Vante voren was gevraagd of, indien nodig, de remvloeistof mocht worden vervangen en ik had ja gezegd. Het bleek niet nodig.

• Faciliteiten wachtruimte

Top ervaring goeie Garage met de goede service

Mijn ervaring met Vakgarage Piet in Wageningen was meteen super goed op het moment dat mijn auto keuren had en ik onderweg was naar de garage viel mijn auto stil en kwamen ze meteen te hulp ook heeft het personeel van de garage echt verstand van auto's en wisten daarom ook meteen wat er aan de hand was ze hebben echt super service met goed personeel deze garage beveel ik van harte aan echt een top garage een betere is er niet

• Faciliteiten wachtruimte

Snel oorzaak foutmelding gevonden en volgende dag verholpen. Super!

Na diverse garage bezoeken bij een andere garage wegens terugkerende foutmeldingen, te rade gegaan bij een ons bekende monteur, die inmiddels voor Vakgarage bleek te werken. Hij stelde direct goede diagnose en verhielp de storing volgende dag met besteld onderdeel. Einde aan een maandenlange ellende...

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service voor een goede prijs

Mijn auto hier laten keuren. Helaas afgekeurd, maar ze hebben me uitgelegd wat er niet goed was en hoe ik dat zelf zo goedkoop mogelijk kon oplossen. Zeer tevreden!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed geholpen, meedenkende proffesionele medewerkers

Ik stond met doorgebeten bougiekabels terwijl ik op het punt stond te vertrekken. Ik kon meteen terecht en werd vriendelijk geholpen. De twee onbeschadigde kabels heb ik meegekregen als reserve, super hoe er wordt meegedacht!

Top garage

Ben hier erg klantvriendelijk ontvangen en het probleem was snel opgelost !

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen de auto staat weer op de winterbandjes kan er weer tegen deze winter.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig geholpen en vriendelijk/duidelijk personeel

Afspraak gemaakt voor onderhoud aan lease auto. Goed geholpen en auto was weer prima in orde na de werkzaamheden. Aardig en deskundig personeel.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

prettig en duidelijk en goed geholpen

Prima geholpen met onderhoud en APK en duidelijk en goed geïnformeerd tijdens de reparatie

Vakkundig en klantvriendelijk

Eerste keer hier geweest, zeer vakkundig te woord gestaan. Ik werd netjes gebeld over de te verwachtten kosten, op tijd klaar, eerlijk verhaal en kreeg er een duidelijk overzicht bij met welke werkzaamheden er waren verricht.

Netjes geholpen

Apk keuring Naar afspraak auto gekeurd. Vakkundig nagekeken. En goedgekeurd. Kan het iedereen aanbevelen.

zeer goed

uitstekend geholpen door vertrouwde monteurs van v/h Bochane

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Geweldige service vriendelijk personeel

Onverwacht kwam mijn bestuurdersstoel vast te zitten. Alle complimenten voor Geurt die het mankement direct verholpen heeft. Ik ga hier zeker terug komen

• Faciliteiten wachtruimte

zoals gebruikelijk weer prima geholpen

was OK

Geen mening

Zeer klantvriendelijk team

Ik heb 4 nieuwe banden onder mijn auto laten plaatsen. Ze konden de banden snel bestellen en op korte termijn een afspraak maken voor plaatsing. Hier wordt je tenminste herkend als klant en niet alleen maar als betaalmiddel.