Vandaag onze auto grote beurt en APK gehad. Zo als gewoonlijk weer netjes voor elkaar gemaakt! De heren zijn erg vriendelijk en eerlijk !!

Nog nooit meegemaakt!

In één woord: geweldig! Ontzettend vriendelijke man, die goed heeft geholpen het ‘probleem’ op te lossen. Ik ben bij deze garage gekomen, omdat mijn achterklep niet meer sloot (dacht ik). Achteraf bleek achterklep automatisch open te gaan, als de autosleutel maar in de buurt is.. Beetje dom van mij. Er was al een nieuw autoslot ingezet en ik had 193 euro betaald, die heb ik zelfs teruggekregen!! Ondanks al het werk wat deze vakgarage er aan heeft gehad. Ik stond perplex. Zoiets nog nooit meegemaakt! Hier kom ik zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Direct en vakkundig geholpen, prima service!

Door een ongelukje autoschade gekregen, dit werd binnen 40 minuten verholpen; ik kon erop wachten. Heel fijn!

Geweldige service

Eerlijk advies, alles in overleg en geweldige service

Vriendelijk en goed geholpen

Ik was bij vakgarage Piet Wageningen voor een apk keuring. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en kon daar met wat te drinken wachten terwijl de auto gekeurd werd. Er werd tussendoor uitgelegd wat er gedaan werd en de kosten vielen heel erg mee! Niets op aan te merken, dus deze garage is een aanrader.

Vriendelijk en goed geholpen

geweldig

ik belde op met de vraag of er naar de uitlaat gekeken kon worden omdat mijn auto plots klonk als een brommer. Kon diezelfde dagnog erheen rijden en terecht waarbij het probleem al snel gevonden was. De volgende dag kon ik mijn auto weer gerepareerd ophalen.

Goede service, geen verassingen

Mijn auto had te weinig oliedruk. Naast het vervangen van de pomp is er ook gegeken naar de toekomst van de auto en op deze manier wordt er voor gezorgt dat deze extra lang mee gaat. Denk aan het installeren van een magneet onderin motor die metaaldeeltjes vangt. De ervaring die aanwezig is bij Vakgarage Piet te Wageningen is te merken bij elke interactie. Daarnaast word je bij dure reparaties goed op de hoogte gehouden van het process en wordt je dus niet zomaar met een hoge rekening om de oren geslagen.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle en vriendelijke service!

Snel een afspraak gemaakt en ook snel en zeer vriendelijk geholpen!

snelle en vriendelijke service

Bandenwissel goed geregeld, vlot, 4 nieuwe banden bleek een beter idee, binnen 24 uur helemaal voor elkaar!

Zeer vakkundige persoonlijke service

Prima kleinschalige garage, met zeer vakkundige persoonlijke service. De uitstraling van de receptie mag wat beter.

Top Service!

Na het lezen van alle onderstaande mooie reviews wist ik dat mijn auto in goede handen was bij Vakgarage Piet Wageningen voor een reparatie. Ik werd vriendelijk ontvangen, het was snel gefixt en netjes vooraf geïnformeerd over de kosten. Later bleek er een technisch mankement te zijn ingeslopen, waarop deze geheel kostenloos en snel opgelost werd. Heldere communicatie en top service!

Fantastisch!

Geweldige service! Hele kundige medewerkers en erg duidelijk! Duidelijk prijsafspraken. Volgende keer ga ik zeker weer naar Vakgarage Piet!

Snelle Service en ervaren werknemers

Twee nieuwe banden en da airco gevuld. maandagochtend de auto afgeleverd en de volgende ochtend om 0900 was het klaar. De auto rijdt weer als een zonnetje! - Bedankt!

Prettig en gastvrij

Ik Had laatst mijn Volkswagen golf weggebracht voor de APK keuring bij vakgarage Piet. Ik had toen ik binnenkwam gelijk een goed gevoel bij deze garage en voelde mij een gewaardeerde klant! Vriendelijk ontvangst en een goede uitleg van wat er nou precies met mijn auto stond te gebeuren. Toen bleek er een mankement gevonden te zijn aan mijn koplampen waar ik toevallig zelf al van af wist omdat ik hiervoor al eens bij een ander garagebedrijf was geweest. En die vertelde mij dat de enige oplossing een nieuwe koplamp was van €189! Maar niet voor vakgarage Piet! De toppers van Vakgarage Piet hebben het voor mij opgelost. En hoefde er niet extra voor te betalen. Het was een kleine moeite zei de beste man!! en zo werd mijn golf in 1 keer goedgekeurd. Ik ben zeer te spreken over vakgarage Piet en dus een positieve recensie van mij

Deskundig en hulpvaardig

Apk beurt met enkele gebreken. Communicatie was snel en efficiënt, ik kon snel een afspraak inplannen en kostenplaatje was echt netjes. Zeker aan te bevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldig, professioneel en erg vriendelijk!

Deze week brak mijn binnenspiegel spontaan af. Omdat ik een oude auto heb, heb ik Geurt gebeld om te vragen of hij nog aan een spiegel voor mijn auto kon komen. Hij is meteen voor mij op zoek gegaan en verraste mij vandaag door een berichtje te sturen waarin hij mij vroeg langs te willen komen omdat hij een binnenspiegel voor mij geregeld had. Omdat Geurt wist dat ik het niet zo breed heb heeft hij mij op een geweldige manier geholpen met dit probleem. Nogmaals heel erg bedankt voor de snelle en goede service. Echt super fijn hoe je mij geholpen hebt! Ik bied Vakgarage Piet dan ook bij iedereen aan!

• Faciliteiten wachtruimte

Lekke band snel en goedkoop gefixt

Ik kwam bij vakgarage Piet omdat ik een lekke band had werd gelijk geholpen en de band is direct gerepareerd vriendelijk personeel ik zou deze garage echt aanraden!

Zeer tevreden.

Probleem snel en kundig verholpen. Zeer tevreden over deze garage. En ook fijn dat je nog steeds in Wageningen terecht kunt voor goed onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd even vriendelijk altijd goeie service

Altijd even vriendelijk behandeld goeie kwaliteit

Top service!

Klantvriendelijk geholpen. Ik was opzoek naar een auto die aan een aantal punten moest voldoen. Door garage Piet goed op de hoogte gehouden. Komen belofte zeker na. Goede service!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top service en vriendelijke behandeling

Zeer vriendelijk geholpen, en service is top! Echt een aanrader.

GEWELDIGE SERVICE

Voor een storingslampje van de airbag van mijn auto heeft deze garage mij echt supergoed en professioneel geholpen, zeer tevreden! Ik beveel deze garage echt aan en hoop dat ze echt groeien!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en vriendelijk personeel.

Tot nu toe een keer voor controle en olieverversing en een keer voor de APK bij Vakgarage Piet geweest. Ik kon snel terecht en werd goed geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, klantvriendelijk, vakkundig, netjes te woord gestaan, snel geholpen.