Snelle hulp bij onverwachte pech

Ik had een acuut probleem met een niet-werkende koppeling waardoor ik niet kon schakelen en dus niet rijden. Ondanks dat het druk was in de garage en ik geen afspraak had kon Vakgarage BSC in Wageningen mijn auto binnen 2 dagen repareren en dus het probleem verhelpen. Prima service en zeer vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

service word slechter en slechter

na paar jaar tevreden klant geweest te zijn moet ik nu toch aangeven dat m'n laatste paar onderhoudskwesties ronduit slecht zijn opgelost begint met auto van m'n zwager koppeling defect tijdens onderhoud word ik gebeld ja kosten zitten nu op 1100 en er komt nog wat bij (prijs op de website vakgarage rond de 500 nogal een verschil) ik geef dit aan en word later terug gebeld u heeft gelijk en we maken het voor die kosten) eigen auto 1. airco service specifiek gevraagd kijkt het systeem na volgens mij slaat de pomp niet in na ophalen werkte de airco nog steeds niet we hebben hem wel afgevuld....?? dus wel betaald voor afvullen maar niet de check.... 2.stuurbekrachtinging valt soms uit na 1ste diagnose nieuwe accu (auto starte prima maar goed) kosten rond de 100 euro ik rij de straat uit valt hij wederom uit 2de diagnose ooh blijkt stuurhoek sensor maar kunnen wij niet repareren diagnose kosten wederom rond de 100 euro dus ik kon voor de 3de keer naar een andere specialist om hem wel te repareren binnen een uur gefixt 3. hoofdremcylinder defect (zelf de diagnose gesteld ben monteur van origine) 2nd opinion ja voor 99% zeker kosten voor het vervangen ruim 500 (bij de merk dealer 350 all in) ik snap dat er geld verdient moet worden maar als je als garage meer vraagt voor onderhoud dan een merk dealer en daarnaast na laat om onderhoud uit te voeren wat wel gevraagd word is het voor mij snel klaar voorheen zou ik zeggen ga er heen fijne garage maar nu zeg ik absoluut niet meer

Vakkundige en behulpzame mensen

Ik had een auto gekocht bij BSC Wageningen waar achteraf bleek dat de slotbout van de velg ontbrak. De monteur heeft met enig kunst en vliegwerk de huidige slotbouten kunnen verwijderen en vervangen voor nieuwe. Ik ben blij dat men dat op deze manier heeft kunnen oplossen en ik niet langs de kant van de snelweg hier achter zou komen.

Top service!

Terwijl mijn garantie bij een andere garage liep heeft bsc het probleem kosteloos opgelost!.. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, klant vriendelijk en vooral niet duur

Ik heb bij deze vakgarage nieuwe velgen onder de auto laten zetten en de auto laten uitlijnen. Ik word hier netjes te woord gestaan door vakkundige monteurs. De prijs voor het werk wat er aangedaan is was zelfs aan de goedkope kant. Zeer vriendelijk geholpen en een zeer goede service. Een dikke 10!! Een 100% tevreden klant

• Faciliteiten wachtruimte

TOP service, behulpzaam, deskundig en vriendelijk !

Hele vriendelijke mensen die ons bij allerlei vragen over de aanschaf van een occasion hebben geholpen. Een goede inruilprijs gekregen en - op zaterdag- een proefrit gemaakt. We hoefden niet eens lang na te denken en hebben de occasion gekocht. Rik maakte alles in orde en de volgende vrijdag konden we de Renault Kadjar ophalen, mooi gepoetst en 'als nieuw'. Geurt heeft ons toen geholpen en met heel veel gebruikers-advies en bruikbare tips, een man met tientallen jaren Renault-ervaring, ook een echte liefhebber. Dáár moet je het van hebben! Kortom; lekkere koffie, hele vriendelijke mensen, bruikbare adviezen en deskundige vakmensen. Top ! Aanbevelen? Ja ! Zéker! Ga gerust een keer op de koffie als je toch op zoek bent naar een occasion, ik weet bijna zeker........... ;-)

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle en professionele service!

Mijn auto voor het eerst laten keuren, omdat ik af ben gegaan op de recensies. De afspraak was makkelijk gemaakt, de service is snel en de communicatie open! Top!

Prima service!

Snel en vakkundig geholpen toen mijn achterklep niet meer open wilde. Vriendelijk personeel en een fijne leenfiets!

• Faciliteiten wachtruimte

De ruitenwisser motor vakkundig gerepareerd zonder afspraak!

Op weg naar huis in Italië gingen de ruitenwissers stuk bij onze laatste stop in Wageningen. Waze bracht ons naar de dichtstbijzijnde garage. Daar werden we direct geholpen door Marc en de garage-eigenaar (Piet?). Wat een vakmanschap. De ruitenwisser motor had versleten delen, die natuurlijk niet op voorraad waren. De eigenaar en Marc hebben een vakkundige nood reparatie uitgevoerd. Nu, 600 km verder en alleen maar stromende regen, weten wij zeker dat we veilig thuis komen (en wsl nog lang van deze reparatie kunnen genieten)! Nogmaals complimenten en veel dank! Karel en Caroline

Snelle vriendelijke service

Bij een vermoedelijk probleem aan mijn auto (vreemde geluiden en een schokkende beweging bij het remmen) direct naar Vakgarage Piet gebeld. Ik kon gelukkig meteen langskomen. Terplekke kreeg ik een kop koffie en keken ze mijn auto direct na. Uiteindelijk heeft de auto geen reparatie nodig gehad, maar heb ik wel een erg goede uitleg gekregen over wat er nou precies aan de hand was en hoe dit in het vervolg te voorkomen. Binnen een kwartier stond ik weer buiten en kon ik met een gerust gevoel de weg op. Hier kom ik zeker terug als dat weer nodig is!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik dacht dat Bochane naar Veenendaal was vertrokken en daarmee het onderhoud van mijn Renault ook. Maar Garage Piet levert dezelfde service inclusief bandenhotel en is dicht bij huis. Ik ben blij!

Geweldig geholpen

Super goede Garage. Echt een aanrader. Nemen de tijd voor je en infomeren je goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service communiceren goed over wat er gedaan moet worde vriendelijk geholpen helemaal top

• Faciliteiten wachtruimte

Had pech aan de auto. De garage onderhield goed contact met mij over de mogelijke optie. De garage denkt goed mee met de klant. Top bedrijf

Vriendelijke en snelle service

Ik belde over mijn remmen en kon meteen terecht. De prijs en wanneer het klaar zou zijn werden afgesproken en hier werd ook keurig aan gehouden, dus de volgende dag kon ik weer veilig de weg op. Top service!

Prima service en vertrouwd

Onze Renault Scenic is nu in onderhoud bij vakgarage Piet. Dichtbij en een vertrouwd adres. Prima service en duidelijke afspraken. Onze complimenten

Afspraak = afspraak

De temperatuur van mijn Peugeot liep op bij file rijden. De koel ventilator was kapot. Na een telefoontje kon ik direct bij Geurt terecht. De volgende dag was het al gemaakt. Bij Vakgarage Piet wordt je snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Daarnaast wordt je keurig vooraf geïnformeerd over de kosten en is afspraak ook echt afspraak.

Super.

Vorige week op de snelweg opeens een vreemd geluid. Het klonk als een kapotte uitlaat. Naar Kwikfit gereden en het bleek afgebroken bouten bij een uitlaatverbindingsflens te zijn. Kwikfit gaf aan geen gereedschap te hebben om dit te repareren. Een nieuwe uitlaatgedeelte kwam op enkele honderden Euro's en het advies was om het elders eerst te proberen. Na bij verschillende garages afgewezen te zijn ( geen tijd) wilden mijn vrouw en ik nog 1 laatste poging wagen en reden het terrein op van Vakgarage Piet. Medewerker Geurt kwam direct naar buiten. Na mjn korte briefing mocht de auto op de brug voor inspectie. Ondanks de drukte maakte Geurt tussentijds tijd om de verbinding van de flens te repareren. Ruim een half uur later klonk de auto weer als vanouds en konden wij weer normaal naar huis. Later in de week ben ik terug geweest om de reparatie volledig af te laten maken. Al met al TOPSERVICE. Nogmaals Super Bedankt.

• Locatie N.v.t.

Snel en goed geholpen

Na een telefoontje kon ik erg snel terecht bij de garage. Nadat ik de auto langsbracht, ben ik goed geholpen en heb ik zelfs mee kunnen kijken waar het probleem lag.

Snel en goed geholpen

Op maandag gebeld dat ik problemen had met aanlopende geluiden bij het rechterachterwiel. Ik kon gelijk dezelfde ochtend de auto al brengen. Na een uur gebeld met de diagnose, maar ook dat de reparatie pas dinsdag uitgevoerd kon worden. Ik was daarom aangenaam verrast dat ik op maandagmiddag al werd gebeld dat de auto klaar was, ze hadden toch nog een mogelijkheid gevonden om de auto sneller te repareren. Heel fijn natuurlijk, top!

Erg klantgericht en menselijk

Sinds kort heb ik een auto en ben zoekende naar een geschikte garage. Tot nu toe ben ik bij vier verschillende garages geweest, waaronder een paar keer bij Vakgarage Piet. Bij Vakgarage Piet viel mij als eerste de klantvriendelijkheid op. Er word tijd voor je gemaakt en in overleg worden opties bekeken en vragen beantwoord. Het contact is zeer menselijk, wat bij andere garages soms nog wel eens mist . Verder heb ik zelf ook interesse in het klussen aan mijn auto en de dingen die gerepareerd zijn worden mij op uitnodiging van de garage laten zien en uitgelegd. Ik betaal voor de reparatie/APK en ga naar huis met een gerepareerde auto èn nieuwe kennis - geweldig. Verder gaat Vakgarage Piet nèt een stapje verder, daarmee bedoel ik dat na het opmerkeng van opvallende dingen die aan de auto deze informatie aan mij verteld word. Zo kwamen er dingen naar voren waarvan ik nog niet op de hoogte was. Verder levert Vakgarage Piet een snelle service en zijn de prijzen die ze hanteren beter dan ik had verwacht. Kortom: heel blij met deze garage!

Geweldig geholpen zonder afspraak

Vorige week gewoon binnen gelopen, nav elektronische waarschuwing van het remsysteem in de auto. Gelijk tijd voor ons gemaakt en probleem verholpen. Ook nog gratis.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle reparatie, goede service & communicatie

Voor het eerst bij deze garage geweest. Auto weggebracht voor een kleine onderhoudsbeurt. Tijdens inspectie werd vastgesteld dat de schijfremmen voor aardig versleten waren. Netjes op de hoogte gesteld en de optie aangeboden gekregen om ze te laten vervangen voor een marktconforme prijs. Dezelfde dag zijn de onderdelen besteld en erin gezet. Super service en heel klantvriendelijk! Ik ga zeker terugkomen.

gweldig!!!

Eindelijk een garage zonder "opgeblazen "rekeningen!! Eerlijke service en vakkundige mensen. Het installeren van een lichtzoemer werd zonder kosten in rekening te brengen gedaan. Niet te geloven!!!!

Super garage

Al vanaf het begin klant bij geurt , super kerel , transparant, netjes en eerlijk.