Snel en goed geholpen

Na een telefoontje kon ik erg snel terecht bij de garage. Nadat ik de auto langsbracht, ben ik goed geholpen en heb ik zelfs mee kunnen kijken waar het probleem lag.

Snel en goed geholpen

Op maandag gebeld dat ik problemen had met aanlopende geluiden bij het rechterachterwiel. Ik kon gelijk dezelfde ochtend de auto al brengen. Na een uur gebeld met de diagnose, maar ook dat de reparatie pas dinsdag uitgevoerd kon worden. Ik was daarom aangenaam verrast dat ik op maandagmiddag al werd gebeld dat de auto klaar was, ze hadden toch nog een mogelijkheid gevonden om de auto sneller te repareren. Heel fijn natuurlijk, top!

Erg klantgericht en menselijk

Sinds kort heb ik een auto en ben zoekende naar een geschikte garage. Tot nu toe ben ik bij vier verschillende garages geweest, waaronder een paar keer bij Vakgarage Piet. Bij Vakgarage Piet viel mij als eerste de klantvriendelijkheid op. Er word tijd voor je gemaakt en in overleg worden opties bekeken en vragen beantwoord. Het contact is zeer menselijk, wat bij andere garages soms nog wel eens mist . Verder heb ik zelf ook interesse in het klussen aan mijn auto en de dingen die gerepareerd zijn worden mij op uitnodiging van de garage laten zien en uitgelegd. Ik betaal voor de reparatie/APK en ga naar huis met een gerepareerde auto èn nieuwe kennis - geweldig. Verder gaat Vakgarage Piet nèt een stapje verder, daarmee bedoel ik dat na het opmerkeng van opvallende dingen die aan de auto deze informatie aan mij verteld word. Zo kwamen er dingen naar voren waarvan ik nog niet op de hoogte was. Verder levert Vakgarage Piet een snelle service en zijn de prijzen die ze hanteren beter dan ik had verwacht. Kortom: heel blij met deze garage!

Geweldig geholpen zonder afspraak

Vorige week gewoon binnen gelopen, nav elektronische waarschuwing van het remsysteem in de auto. Gelijk tijd voor ons gemaakt en probleem verholpen. Ook nog gratis.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle reparatie, goede service & communicatie

Voor het eerst bij deze garage geweest. Auto weggebracht voor een kleine onderhoudsbeurt. Tijdens inspectie werd vastgesteld dat de schijfremmen voor aardig versleten waren. Netjes op de hoogte gesteld en de optie aangeboden gekregen om ze te laten vervangen voor een marktconforme prijs. Dezelfde dag zijn de onderdelen besteld en erin gezet. Super service en heel klantvriendelijk! Ik ga zeker terugkomen.

gweldig!!!

Eindelijk een garage zonder "opgeblazen "rekeningen!! Eerlijke service en vakkundige mensen. Het installeren van een lichtzoemer werd zonder kosten in rekening te brengen gedaan. Niet te geloven!!!!

Super garage

Al vanaf het begin klant bij geurt , super kerel , transparant, netjes en eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, vriendelijk contact, prettig geholpen

Storing remverlichting, meteen verholpen. Vriendelijk contact, duidelijke uitleg.

Geweldige service, goed geholpen

Een dag voor de vakantie elektrische ruit kapot. Einde van de dag, maar probleem werd direct verholpen. En de kapotte koplamp (zo'n onbereikbare) werd ook nog even vervangen. Geweldige service!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Op een vriendelijke wijze deskundig en snel geholpen.

Vandaag voor een storing aan de cruise control bij Vakgarage Piet geweest. Daar trof ik tot mijn genoegen Geurt aan die in de Bochane tijd mijn auto vaak heeft onderhouden. Om de oorzaak van de storing te lokaliseren heeft Geurt de Laguna uitgelezen. Uiteindelijk kon de storing verholpen worden door het systeem te resetten. En dit alles kosteloos. Topservice!

prima geholpen, prima service en goede prijs

prima geholpen, prima service en goede prijs

Met spoed koppeling vervangen

De dag dat wij op vakantie wilden gaan naar het buitenland bleek de koppeling van onze Mégane kaduuk. Ondanks de vakantieperiode is deze grote reparatie binben enkel dagen met zorg uitgevoerd. Super. Met een vertrouwd gevoel vetrekken wij nu alsnog. Fan. Gorter/De Wit

Prettig en vakkundig geholpen

Mijn eerste ervaring met Vakgarage Piet in Wageningen was zeer positief. Werd vooraf goed geïnformeerd over de benodigde reparaties en de bijbehorende kosten en toekomstige aandachtspunten. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht, zowel in persoon als aan de telefonisch. Uiteraard is mijn auto keurig gerepareerd.

Prima geholpen

Prima geholpen . Snelle service tegen een goede Prijs. Fijne mensen plus koffie is ook goed

Super fijne garage!

Onwijs tevreden over Vakgarage Piet Wageningen. Ik ben altijd erg goed geholpen, er word altijd goed meegedacht en een snelle service. Een aanrader dus!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, deskundig, vriendelijk en meedenkend en goede uitleg

Hele prettige garage in omgang en service. Fijn om je welkom te voelen bij deze gemotiveerde en vriendelijke garage! Waar ik bij een andere garage nog niet eens terug gebeld ben om een afspraak ingepland te krijgen ben ik hier al meteen geholpen. Vriendelijk bedankt! Sjoerd

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend geholpen en nette prijs

In de ochtend ging er in mijn auto een rood lampje knipperen. Nadat ik nog veilig aangekomen was op mijn werk, ben ik gelijk gaan rond bellen naar garages in de omgeving. Na een paar belletjes met wat minder vriendelijk contact, waagde ik een poging bij deze vakgarage. Ik werd hier keurig te woord gestaan en kon gelijk langskomen zodat ze konden kijken wat er precies aan de hand was met m'n auto. Dat geeft je toch een fijner gevoel dan "We hebben over 3 dagen misschien nog een plek". Dus ik in de auto gestapt en naar de garage gereden. En inderdaad, er werd gelijk tijd voor mij gemaakt en grondig naar de auto gekeken. Nadat het probleem bekend was, kon ik al snel een afspraak maken om het te repareren. Vervolgens hebben de mannen van de vakgarage het probleem verholpen en dit voor een hele keurige prijs. Ik ben echt heel tevreden met het werk wat hier geleverd is. Het is fijn om goed geholpen te worden bij dingen waar je zelf geen verstand van hebt, deze garage lijkt dat echt te begrijpen.

Snelle topservice

Banden laten uitbalanceren en klein onderhoud verricht. Aardige en vakkundige mensen. Voor as apk of grote beurt zal ik mijn afspraak voortaan hier plannen.

• Faciliteiten wachtruimte

Excellent service & very fast repair for a fair price

I am a student and had a big challenge with my axis. Due to the great competence of Vakgarage in Wageningen my problem was already solved the next day. The service even in english language was typical dutch - perfect. One comes with pleasure and I can really recommend it! The origin of the problem was my replacement of the steering of my Peugeot 307: I was not able to lose the front axis bolts as they were rusted and rotated through. Because of that I had the stupid thought that it is possible to hammer the bolt out after cutting of the bolt head, but it worsened the situation even more. Vakgarage was able to get the old bolt out with a few precise welding necks, replaced it with new ones and aligned the wheels. And everything for a very fair price which was communicated upfront!

• Would you recommend us? Yes

Eerlijk en service gericht, echt heel erg goed!!

Ik kwam de auto brengen om de banden te laten wisselen. Geurt hoorde meteen een rammeltje toen hij de auto startte....bleek de distributie ketting aan zijn eind te zijn. Dat was schrikken. De motor moest er helemaal uit om een nieuwe ketting erin te zetten. Hij heeft een foto ervan laten zien....dan denk je dat komt niet meer goed. De ketting bleek zo ver heen, het scheelde niks of we hadden de auto naar het schroot kunnen brengen. Tijdens de reparatie bleek hij iets te hebben beschadigd. Dat wordt eerlijk gezegd en werd ook vervangen op kosten van de garage. Bleek er ook nog een spijker in onze band te zitten, als service heeft hij die ook nog voor ons gerepareerd. In de 3 jaar dat we deze auto hebben heeft hij nog nooit zo soepel gereden als na deze reparatie. Hij zei al, hij rijdt weer als een zonnetje, en dat was het precies! Heerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals altijd uitstekend en top betere garage bestaat er niet.

Vorige week dinsdag mijn auto weer naar deze top garage gebracht naar dat ik maandag Geurt gebeld had en vertelde dat ik een fluitend geluid hoorde ik dacht zelf de multiriem bij de garage aangekomen dinsdag constateerde Geurt meteen dat het niet de multiriem was maar de V-snaar en de rollers die niet goed meer waren, ik gaf bij Geurt aan dat ik mijn auto donderdag nodig heb voor mijn werk waarbij Geurt en zijn team ondanks de drukte toch nog tijd hebben kunnen maken om mijn auto voor donderdag als nog klaar te maken dit is gewoon top en zo zie je maar weer dat ze vaste klanten echt waarderen bij Vakgarage Piet in Wageningen een betere garage bestaat er niet top service en niet duur.

Gewoon goed!

Prima service en goed geholpen. Ze weten waar ze het over hebben!

Zeer goed geholpen

Na een aanrijding met de schrik nog hoog doorgereden naar Vakgarage Piet. Daar werd ik erg hartelijk ontvangen en gerustgesteld. Mijn kentekenplaat is weer vakkundig op mijn auto vastgezet en er is goed gekeken of de auto verder nog in orde was. Topservice en ontzettend vriendelijk personeel!

Super service

Ik had laatst een lekke band en ik werd zeer goed geholpen, zeer klant vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel een afspraak en snel geholpen

Verrast dat een deel van het oude team weer terug is. Veel persoonlijker benadering dan die grote dealerpunten. Ff snel de airco gevuld, na afspraak via de website op zondagavond aangevraagd, maandagochtend 8.30 geholpen. Top