Prima service!

Snel en vakkundig geholpen toen mijn achterklep niet meer open wilde. Vriendelijk personeel en een fijne leenfiets!

• Faciliteiten wachtruimte

De ruitenwisser motor vakkundig gerepareerd zonder afspraak!

Op weg naar huis in Italië gingen de ruitenwissers stuk bij onze laatste stop in Wageningen. Waze bracht ons naar de dichtstbijzijnde garage. Daar werden we direct geholpen door Marc en de garage-eigenaar (Piet?). Wat een vakmanschap. De ruitenwisser motor had versleten delen, die natuurlijk niet op voorraad waren. De eigenaar en Marc hebben een vakkundige nood reparatie uitgevoerd. Nu, 600 km verder en alleen maar stromende regen, weten wij zeker dat we veilig thuis komen (en wsl nog lang van deze reparatie kunnen genieten)! Nogmaals complimenten en veel dank! Karel en Caroline

Snelle vriendelijke service

Bij een vermoedelijk probleem aan mijn auto (vreemde geluiden en een schokkende beweging bij het remmen) direct naar Vakgarage Piet gebeld. Ik kon gelukkig meteen langskomen. Terplekke kreeg ik een kop koffie en keken ze mijn auto direct na. Uiteindelijk heeft de auto geen reparatie nodig gehad, maar heb ik wel een erg goede uitleg gekregen over wat er nou precies aan de hand was en hoe dit in het vervolg te voorkomen. Binnen een kwartier stond ik weer buiten en kon ik met een gerust gevoel de weg op. Hier kom ik zeker terug als dat weer nodig is!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik dacht dat Bochane naar Veenendaal was vertrokken en daarmee het onderhoud van mijn Renault ook. Maar Garage Piet levert dezelfde service inclusief bandenhotel en is dicht bij huis. Ik ben blij!

Geweldig geholpen

Super goede Garage. Echt een aanrader. Nemen de tijd voor je en infomeren je goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service communiceren goed over wat er gedaan moet worde vriendelijk geholpen helemaal top

• Faciliteiten wachtruimte

Had pech aan de auto. De garage onderhield goed contact met mij over de mogelijke optie. De garage denkt goed mee met de klant. Top bedrijf

Vriendelijke en snelle service

Ik belde over mijn remmen en kon meteen terecht. De prijs en wanneer het klaar zou zijn werden afgesproken en hier werd ook keurig aan gehouden, dus de volgende dag kon ik weer veilig de weg op. Top service!

Prima service en vertrouwd

Onze Renault Scenic is nu in onderhoud bij vakgarage Piet. Dichtbij en een vertrouwd adres. Prima service en duidelijke afspraken. Onze complimenten

Afspraak = afspraak

De temperatuur van mijn Peugeot liep op bij file rijden. De koel ventilator was kapot. Na een telefoontje kon ik direct bij Geurt terecht. De volgende dag was het al gemaakt. Bij Vakgarage Piet wordt je snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Daarnaast wordt je keurig vooraf geïnformeerd over de kosten en is afspraak ook echt afspraak.

Super.

Vorige week op de snelweg opeens een vreemd geluid. Het klonk als een kapotte uitlaat. Naar Kwikfit gereden en het bleek afgebroken bouten bij een uitlaatverbindingsflens te zijn. Kwikfit gaf aan geen gereedschap te hebben om dit te repareren. Een nieuwe uitlaatgedeelte kwam op enkele honderden Euro's en het advies was om het elders eerst te proberen. Na bij verschillende garages afgewezen te zijn ( geen tijd) wilden mijn vrouw en ik nog 1 laatste poging wagen en reden het terrein op van Vakgarage Piet. Medewerker Geurt kwam direct naar buiten. Na mjn korte briefing mocht de auto op de brug voor inspectie. Ondanks de drukte maakte Geurt tussentijds tijd om de verbinding van de flens te repareren. Ruim een half uur later klonk de auto weer als vanouds en konden wij weer normaal naar huis. Later in de week ben ik terug geweest om de reparatie volledig af te laten maken. Al met al TOPSERVICE. Nogmaals Super Bedankt.

• Locatie N.v.t.

Snel en goed geholpen

Na een telefoontje kon ik erg snel terecht bij de garage. Nadat ik de auto langsbracht, ben ik goed geholpen en heb ik zelfs mee kunnen kijken waar het probleem lag.

Snel en goed geholpen

Op maandag gebeld dat ik problemen had met aanlopende geluiden bij het rechterachterwiel. Ik kon gelijk dezelfde ochtend de auto al brengen. Na een uur gebeld met de diagnose, maar ook dat de reparatie pas dinsdag uitgevoerd kon worden. Ik was daarom aangenaam verrast dat ik op maandagmiddag al werd gebeld dat de auto klaar was, ze hadden toch nog een mogelijkheid gevonden om de auto sneller te repareren. Heel fijn natuurlijk, top!

Erg klantgericht en menselijk

Sinds kort heb ik een auto en ben zoekende naar een geschikte garage. Tot nu toe ben ik bij vier verschillende garages geweest, waaronder een paar keer bij Vakgarage Piet. Bij Vakgarage Piet viel mij als eerste de klantvriendelijkheid op. Er word tijd voor je gemaakt en in overleg worden opties bekeken en vragen beantwoord. Het contact is zeer menselijk, wat bij andere garages soms nog wel eens mist . Verder heb ik zelf ook interesse in het klussen aan mijn auto en de dingen die gerepareerd zijn worden mij op uitnodiging van de garage laten zien en uitgelegd. Ik betaal voor de reparatie/APK en ga naar huis met een gerepareerde auto èn nieuwe kennis - geweldig. Verder gaat Vakgarage Piet nèt een stapje verder, daarmee bedoel ik dat na het opmerkeng van opvallende dingen die aan de auto deze informatie aan mij verteld word. Zo kwamen er dingen naar voren waarvan ik nog niet op de hoogte was. Verder levert Vakgarage Piet een snelle service en zijn de prijzen die ze hanteren beter dan ik had verwacht. Kortom: heel blij met deze garage!

Geweldig geholpen zonder afspraak

Vorige week gewoon binnen gelopen, nav elektronische waarschuwing van het remsysteem in de auto. Gelijk tijd voor ons gemaakt en probleem verholpen. Ook nog gratis.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle reparatie, goede service & communicatie

Voor het eerst bij deze garage geweest. Auto weggebracht voor een kleine onderhoudsbeurt. Tijdens inspectie werd vastgesteld dat de schijfremmen voor aardig versleten waren. Netjes op de hoogte gesteld en de optie aangeboden gekregen om ze te laten vervangen voor een marktconforme prijs. Dezelfde dag zijn de onderdelen besteld en erin gezet. Super service en heel klantvriendelijk! Ik ga zeker terugkomen.

gweldig!!!

Eindelijk een garage zonder "opgeblazen "rekeningen!! Eerlijke service en vakkundige mensen. Het installeren van een lichtzoemer werd zonder kosten in rekening te brengen gedaan. Niet te geloven!!!!

Super garage

Al vanaf het begin klant bij geurt , super kerel , transparant, netjes en eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, vriendelijk contact, prettig geholpen

Storing remverlichting, meteen verholpen. Vriendelijk contact, duidelijke uitleg.

Geweldige service, goed geholpen

Een dag voor de vakantie elektrische ruit kapot. Einde van de dag, maar probleem werd direct verholpen. En de kapotte koplamp (zo'n onbereikbare) werd ook nog even vervangen. Geweldige service!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Op een vriendelijke wijze deskundig en snel geholpen.

Vandaag voor een storing aan de cruise control bij Vakgarage Piet geweest. Daar trof ik tot mijn genoegen Geurt aan die in de Bochane tijd mijn auto vaak heeft onderhouden. Om de oorzaak van de storing te lokaliseren heeft Geurt de Laguna uitgelezen. Uiteindelijk kon de storing verholpen worden door het systeem te resetten. En dit alles kosteloos. Topservice!

prima geholpen, prima service en goede prijs

prima geholpen, prima service en goede prijs

Met spoed koppeling vervangen

De dag dat wij op vakantie wilden gaan naar het buitenland bleek de koppeling van onze Mégane kaduuk. Ondanks de vakantieperiode is deze grote reparatie binben enkel dagen met zorg uitgevoerd. Super. Met een vertrouwd gevoel vetrekken wij nu alsnog. Fan. Gorter/De Wit

Prettig en vakkundig geholpen

Mijn eerste ervaring met Vakgarage Piet in Wageningen was zeer positief. Werd vooraf goed geïnformeerd over de benodigde reparaties en de bijbehorende kosten en toekomstige aandachtspunten. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht, zowel in persoon als aan de telefonisch. Uiteraard is mijn auto keurig gerepareerd.

Prima geholpen

Prima geholpen . Snelle service tegen een goede Prijs. Fijne mensen plus koffie is ook goed