Zeer prettig en vriendelijk geholpen

Tijdens ons telefonisch contact hebben wij de dienstverlening als UITSTEKEND ervaren!!!

Geweldige service van de helpdesk

Wij hebben een Alles-in-1 abonnement via een coaxverbinding. Over de TV- en Internetverbinding hebben wij niets te klagen, altijd perfect. De afgelopen vijf dagen hadden we wat problemen met de inkomende telefoongesprekken. Daar was een oplossing voor: wij belden de bellers terug. Ondanks dat ongemak toch een groot compliment voor de helpdeskmedewerkers. Er is bij de helpdesk altijd een luisterend oor en begrip voor het ongemak. Ook de terugkoppeling is prettig, je blijft als klant op de hoogte. Als het probleem is verholpen word je daar persoonlijk van op de hoogte gesteld! Geweldige service, dat heb ik bij andere providers wel eens anders meegemaakt. Dus voor alle helpdeskmedewerkers (ik ken er inmiddels drie bij naam, Martin, Ed en Bart): Bedankt voor de service!

Goede internetprovider

Al jaren klant bij SKP. Gaat eigenlijk altijd goed. In ieder geval is het internet snel nu met het thuiswerken.

ik heb de mensen van SKP ervaren als vriendelijk, behulpzaam.

Ik kreeg vanaf het begin duidelijke informatie, de telefoon werd steeds snel opgenomen, geen wachtrijen. Ze begrepen mijn vragen, gingen daar goed op in en dachten met mij mee. Het heeft me veel vertrouwen gegeven dat ik met een nieuw abonnement bij SKP goed af ben.

Heel erg te vreden.

Tot nu toe prima!

Vandaag 3 in 1 geïnstalleerd. Met hulp van uw monteur vlekkeloos verlopen. Heb ook de indruk dat het internet nu nu zeer veel sneller is.

Ze hebben goed geholpen vriendelijk mensen ...dank je wel

Was prima

Was prima

Fantastisch!

Deskundig, vriendelijk en snel...... Goede uitleg!

Zeer prettig

Ik ben overgestapt van KPN naar SKP en had dit veel eerder moeten doen !!!!! TOPSERVICE

Prima contact

Goed geholpen.

Kan beter

Berichtgeving omtrent storingen kan nog steeds flink verbeterd worden, nog steeds blijft het bij de melding, maar de updates blijven uit.

Geweldige service!

Tijdens het begin van het Coronavirus hebben mijn kleinkinderen van 2 en 5 jaar bij mij thuis tijdens extra oppas dagen genoten van jullie extra zender baby tv en kinder tv. Ik vind dit een hele goede service , mijn complimenten hiervoor!

Beloften worden waargemaakt.

De positieve en deskundige reacties van Rania en Michel hebben mij over de streep getrokken om over te stappen naar SKP. Zij gaven aan dat zij alles in orde zouden brengen om de overstap zonder problemen te maken. En zij hebben dit waar gemaakt.

Goeie en snelle service

In elke stap werd ik netjes gebeld en ontving ik een mail. Super vriendelijke mensen bij SKP. Complimenten voor jullie allemaal hoe snel en vriendelijk alles aangepakt wordt. Wolffftv is langsgekomen om de kabel te verplaatsen/op een andere plek aan te sluiten. Ook dit verliep soepel en goed. Ben blij dat ik ben overgestapt. Alles werkt, snel en beter dan tot nu toe gewend van KPN

Provider met een goede service

Al vele jaren klant en tot nu toe nog steeds tevreden...

Over SKP

Als lokale aanbieder voorzien wij huishoudens in Pijnacker, Delfgauw en Nootdorp van supersnel internet tot 1000 Mbps, glasheldere televisie en voordelige telefonie.