Al jaren zeer tevreden

Al ruim 15 jaar een 3 in 1 pakket (coax-goud) van SKP. Zeer tevreden over de service bij storingen (die ik slechts zelden heb ervaren) en ook zeer tevreden over de beeldkwaliteit op TV en de hoge en stabiele internetsnelheid. Dus tot dusver geen klachten. Ik ben een paar weken geleden langs het SKP-kantoor geweest en daar aangegeven dat de coaxkabels vanaf de verdeelkast op straat naar de AOP’s in ons rijtje huizen zeer strak staan en vermoedelijk binnen afzienbare tijd gaan knappen. Er zou iemand contact opnemen om de situatie terplaatse te komen bekijken. Daar nog geen reactie op gekregen. Ik zou het jammer vinden als ik ineens met een kapotte kabel kom te zitten als dit mogelijk tijdig ondervangen kan worden… ik wacht dat verder even af. Wel 5 sterren omdat ik zeer tevreden ben met SKP.

super en vriendelijk

Ze regelen direct en snel, reageren soepel en duidelijk. Komen zelf met voordelige oplossingen. TOP

een bedrijf waar je op kan rekenen

correct geholpen, snel alles ingang gezet, keurig afgewerkt.

Het omzetten naar SKP was heel snel gebeurd.

De persoon van SKP was vriendelijk en het aansluiten van het modem en instellen was snel en vlot gebeurd. Ook de tijd waarin de monteur zou komen was goed geregeld.

zeer correct

vriendelijk, duidelijk uitgelegd hoe alles zit aanbeveling

Uw medewerker heeft snel en netjes gewerkt

zie boven

geweldig

overschakelen en tijd afspraak helemaal top

Deskundig en klantvriendelijk

Alles wordt in het werk gesteld om afspraken na te komen. Apparatuur aansluiten/instellen. Goede uitleg. Vriendelijk personeel. Heel tevreden.

Snel, vakkundig en duidelijke uitleg

Jammer dat de afspraak niet op tijd werd nagekomen, Corona-overmacht. Verder zijn we blij dat het zo goed en snel geregeld is. Hadden we jaren eerder moeten doen! Nu hebben we IAT en veel beter beeld op de TV, voor minder geld!

Tevreden anders had ik wel aan de bel getrokken.

Zie mijn reactie op jullie mededeling van het 2e glasvezelnet.

Nieuw bij SKP. Eerste ervaring is goed bij SKP

Ben net nieuwe klant bij SKP. Eerste ervaring is goed bij SKP. Snelle service bij aanmaken van nieuw abonnement en account . Snel de modem kunnen ophalen in Winkel (Wolff), ook daar goede service en uitleg. Ontzettend goed geholpen door Rob van SKP via telefoon en ook via whatsapp, die snel reageert op je vragen en die dingen goed voor je regelt en je vragen goed beantwoord.

Snelheid is prima. Weinig verstoringen en goede helpdesk.

350/350 abonnement. Eigenlijk bijna nooit verstoringen. Prima verbinding, lage latency.

Snelle reactie en storingsafhandeling

De enige opmerking die ik heb, is dat er wel vaker korte updates via de website of Twitter gegeven kunnen worden tijdens een lopende storing.

Vriendelijk en behulpzaam

Via Twitter dm gemeld, daarna vrij snel een reactie gehad.

Prettig

Prettig en snel geholpen.

Prettig en efficiënt

Vriendelijk en vakkundig!

Altijd snel en vriendlijke service

Local ISP provider levert snel en vriendlijk service. Niet zoals andere grote providers die er lang over doen om het probleem op te lossen.

Top internet en goede klantgerichte service!

100x beter dan KPN waar je slecht wordt geholpen en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd bij problemen. Met uw internet nog geen problemen gehad en super goed stabiel internet en bereik! Mochten er problemen ontstaan, geeft SKP door de goede klantenservice op de voorhand al een goed gevoel dat een eventueel optredend probleem snel en vakkundig verholpen zal worden.

Meerdere vragen gesteld met betrekking tot de ITV settop box en hier supersnel antwoord op gekregen! Goede service wat mij betreft!

installatie prima geregeld door kundige, vriendelijke monteur

installatie prima geregeld door kundige, vriendelijke monteur

Goede service, maar tv niet aangesloten

De meneer die langskwam was heel behulpzaam. Maar hij had geen coaxkabel bij zich waardoor we de tv niet konden aansluiten. Ik ben net verhuisd en had er zelf nog geen omdat ik altijd iptv had,jullie zouden een 10 krijgen als je die gewoon meeneemt zodat de klant niet achteraf alles van de tv nog dient in te stellen.

Beste Shalin, Dank voor de nette review! We hebben een nieuwe coax kabel in de tas gestopt voor de volgende installatie. Groet, SKP ^Michel

Snel en duidelijk antwoord

Uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding, veel aanbod voor een redelijke prijs, stabiel internet.

…kortom, ik ben erg tevreden. Tip: luister eens naar de NOS Tech Podcast van 10 juni 2021, vanaf minuut 25:00. SKP wordt daar genoemd ‘een van de Gallische dorpjes in het Kabellandschap’. Een compliment, van kenners!

Heel klantvriendelijk en snel in reactie.

Vanaf het eerste moment goed en volledige informatie. Ook het overstappen en de bijbehorende stappen zijn naar volle tevredenheid opgepakt. Hier is een klant nog "gewoon" klant. Zeer tevreden!!!

Topservice

Goed contact, ook als iets niet helemaal volgens plan verloopt, snelle oplossing, en nazorg, werkelijk waar, ook de ticket die gemaakt is, supersnel behandeld. Verder heel mooi en scherp beeld, goed internet en wifi Thanx Met vriendelijke groet René Heemskerk

Over SKP

Als lokale aanbieder voorzien wij huishoudens in Pijnacker, Delfgauw en Nootdorp van supersnel internet tot 1000 Mbps, glasheldere televisie en voordelige telefonie.