Lieve gedreven leidsters, pure aandacht voor de kinderen, fijne sfeer!

Wij zijn zeer tevreden over de periode dat onze kinderen bij Jeremina zijn geweest. De passie voor kinderen is in alles merkbaar: - Voordat onze kinderen aan hun tijd bij Jeremina begonnen was er ruimte om te komen wennen. Samen kwamen wij op visite, de sfeer proeven, spelen, de leidsters leren kennen. - Iedere start van het seizoen een feestje waarbij er aandacht aan het seizoen werd besteed, van herfstwandeling tot picknick en het eten van seizoensgerechten. Alle leidsters stonden paraat om de kinderen een leuke dag te bezorgen. - na iedere opvang dag werd er een persoonlijk verhaaltje van de dag geschreven met foto’s. Dit was zo leuk om terug te lezen. - een slaapfeestje voor de oudste kindjes. Deze ervaring was geweldig voor ons kind. Altijd dat extra stapje die jullie nemen om de kinderen een onvergetelijke tijd te geven is bijzonder!

• Veiligheid

Een plek waar je kleintje met alle liefdevolle aandacht die het verdient kan opgroeien

Jeremina is een plek waar je kind de aandacht krijgt die het verdient. Een kinderopvang waar iedere medewerker dezelfde missie uitdraagt en je kleintje de ruimte geeft om de wereld te ontdekken op zijn of haar eigen tempo. Bijzonder is het meegeven van gebarentaal waarmee het kind zich al voor het kan praten kan uitdrukken. Er wordt met regelmaat een leuke activiteit georganiseerd waar alle kindjes met volle teugen van genieten. We hadden ons geen betere kinderopvang voor kunnen stellen en zouden zo weer voor Jeremina kiezen.

• Veiligheid

Kinderopvang zoals het hoort te zijn, met alle aandacht en liefde!

Jeremina was voor ons een warm bad. We wisten niet dat kinderopvang ook zo kon, maar zijn ontzettend blij dat we het hebben mogen meemaken. Arianne en alle andere toppers zijn enorm bevlogen. Ze doen al het mogelijke om de kindjes op hun gemak te stellen, te laten groeien, te laten ervaren en te laten zijn. We kunnen niet anders dan deze opvang van harte aanbevelen!

• Veiligheid

Warme plek met liefdevolle zorg

Een heel fijne plek waar we onze kinderen met een gerust hart naartoe brengen. Huiselijk, gezellig, warm, heel persoonlijk en kindgericht. De volle vijf sterren waard! Qua accommodatie oogt de binnenruimte wat aan de kleine kant, maar het is erg praktisch ingedeeld en toen ik een ochtend mocht meedraaien (wenmoment dochter), verbaasde ik me erover hoeveel ruimte er eigenlijk is. Er heerst rust op de groep, de leidsters zijn enorm betrokken, de kinderen hebben het er fijn.

• Veiligheid

Warme opvang met echt betrokken medewerkers

Wat een bijzondere opvang weet het Jeremina team neer te zetten. Het is kleinschalig, maar vooral een hele liefdevolle warme plek met ontzettend betrokken medewerkers. Het kleine hechte team staat dicht bij de kinderen en dat maakte dat onze zoon het er altijd dik naar zijn zin had. Voor ons als ouders voelde het contact met de medewerkers oprecht en gaven ze het gevoel dat het niet hun “werk”, maar hun passie was om in de opvang te werken. Fijne overdrachten aan het begin en het einde van de dag waarin alles bespreekbaar was . Ook leuk vonden we “het schriftje” met foto’s en een kort verhaaltje van wat er die dag gebeurd is. Op jonge leeftijd merkte we dat de methode van de babygebaren die hij bij Jeremina leerde echt werkte in de communicatie. Eigenlijk was er maar 1 nadeel aan Jeremina en dat was dat onze zoon niet direct terecht kon omdat we iets te laat waren met aanmelden. Nu gaat hij naar school en gaan we Jeremina ontzettend missen. Het moge duidelijk zijn, we raden Jeremina echt aan, maar wees op tijd met aanmelden ;-)

• Veiligheid

Ik ben altijd op zoek geweest naar een kleinschalige opvang, zodat mijn kleine de juiste verzorging krijgt en liefde die hij verdiend. Toen ik hier kwam kreeg ik gelijk een huiselijk en welkom gevoel. Mijn kleine ging gelijk spelen en voelde zich hier thuis. De dames werken zo professioneel en liefdevol. Ik geef hen en de opvang een dikke tien.

• Veiligheid

Kleinschalige, warme en liefdevolle kinderopvang

Jeremina is een hele fijne, kleinschalige kinderopvang. De huiselijke sfeer en de aanwezigheid van de lieve huisdieren maken Jeremina uniek. Leuke thema's en lekker veel buiten spelen. Onze kinderen gingen altijd met veel plezier naar Jeremina. Altijd als eerste even kijken of de kip misschien wel een eitje had gelegd :-) Onze kinderen zitten inmiddels op de basisschool maar ze missen de lieve kindjes en leidsters nog altijd en als we langsrijden dan wordt er altijd uitgebreid gezwaaid naar deze hele fijne plek!

• Veiligheid

Kinderen mogen hier zijn zoals ze zijn.

Jeremina is een kleinschalige kinderopvang waar de hele gehele dag het welbevinden van de kinderen voorop staat. Kinderen worden met al hun wisselende emoties en ontwikkelingsfases met liefde, passie en deskundigheid verzorgd en begeleid. De kinderen krijgen bij Jeremina een thuis gevoel. Jeremina is zoals kinderdagopvang hoort te zijn.

• Veiligheid

Kinderopvang met oog voor het individuele kind

Jeremina is kleinschalig met max 10 kinderen per dag. De opvang is heel persoonlijk en de begeleiding professional en liefdevol. En als er iets is, is alles bespreekbaar.

Persoonlijk en professioneel

Bij Jeremina worden alle kinderen liefdevol opgevangen. Ze bieden voldoende vrijheid om zelf te ontdekken en genoeg structuur om de basisdingen te leren. Hele leuke thema's, lekker veel buiten spelen en aandacht voor natuur en dieren. Als je kind meerdere dagen per week naar de opvang gaat, is het fantastisch om te merken dat je kind bij die opvang onderdeel is van een uniek "gezin".

• Veiligheid

Perfect daycare for our daughter

Wonderful warm and loving atmosphere for the kids. Our daughter loves going to Jeremina, which is the most important. For parents it is good to know that the kids are loved like at home and thus have a second home at Jeremina. We and our daughter loved especially all the activities(parties, music lessons, going out,...), the sharing of photos, the written summary of every day.

• Would you recommend us? Yes

Fijne en liefdevolle omgeving !

Vanaf het begin hebben wij een goed gevoel bij Jeremina! Onze oudste heeft het altijd erg fijn gevonden en is vrolijk naar Jeremina gegaan en nu nog steeds wordt hij met open armen ontvangen als hij zijn broertje ophaalt. Zijn broertje heeft het ook altijd naar zijn zin, gedraagt zich thuis hetzelfde als bij Jeremina! De persoonlijke touch zorgt voor een liefdevolle omgeving!

• Veiligheid

Warme, huiselijke en kleinschalige opvang

Jeremina is een warme plek waar ieder kind gezien en gewaardeerd wordt. Er is veel oog voor de persoonlijke groei en ontwikkeling van de kinderen. Ook is er veel ruimte voor een prettige overdracht naar de ouders. Wij hebben altijd onze zoon met veel plezier en in alle vertrouwen naar Jeremina gebracht.

• Veiligheid

Warm en écht oog voor ieder kind

Jeremina maakt waar wat bij de kennismaking wordt verteld. Er is tijd en liefde voor ieder kind. Voor ons voelde het altijd alsof we de kinderen naar een lieve tante brachten, in plaats van naar een kinderdagverblijf. Iedere dag buitenspelen, met de huisdieren leren omgaan en met andere kinderen optrekken. Vertrouwd en met een prettig dagritme!