Fantastisch, eerlijk en betrouwbaar

Fijne, betrouwbare jongens die netjes op tijd komen en meer doen dan ik verwachtte. Het werk wordt serieus en efficiënt naar behoren afgewikkeld. Zeker een aanrader bij verhuizing of transport.

Professioneel en vriendelijk

Erg vriendelijk en sterke jongens die het werkt goed uitvoeren tegen een zeer betaalbare prijs. Zeker een aanrader.

Geweldig!

Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van de service en ze zijn echt top!

Ik ben heel tevreden over de manier van werken van Venderfix. Ben blij dat ze mij konden helpen. Ze waren heel klant vriendelijk. En ze gingen heel zorgvuldig te werk ! Duimpje omhoog mannen, zeker een aanrader !

Top kwaliteit

Vanaf het begin duidelijke en professionele communicatie. Tijdens de klus zelf verliep ook alles soepel en vlot. Erg blij met deze goede service!

Heel behulpzaam en servicegericht

Super service. Ik moest een bank ophalen. Zelfs in de winkel mee opgehaald, getild en naar mijn woning getild. Echt een topper!

ze gaan vriendelijk en professioneel te werk

ik heb een goede ervaring gehad met venderfix niks beschadigt en ook nog eens snel ik zou zeker veel mensen aanraden om naar venderfix te gaan als ze moeten verhuizen !

Snelle, vriendelijke service en heldere afspraak

Vriendelijk, vakkundig en met spoed is mijn kleine verhuiskluis uitgevoerd toen het mij uitkwam. Top!

Over VenderFix

Venderfix verhuist uw inboedel snel en veilig tegen een betaalbare prijs door heel Nederland. Ons team bestaat uit goed gemotiveerde verhuizers met jaren lange ervaring die zorgvuldig met uw spullen omgaan. De zwaarste opdrachten voeren wij uit met een glimlach. We'll get it fixed!