Hoog service niveau, betrouwbaar en super vriendelijk

Door het ontspannen teamwork van deze professionals ervaarden we onze verhuizing als een fijne gebeurtenis. Junior en zijn team (Vender) fixen het voor je!!

De mannen van VenderFix gaan op alle vlakken professioneel te werk & stoppen niet voordat de gehele verhuizing erop zit! We hebben met ze gelachen en zonder hun was het niet gelukt. Voor een eventueel volgende verhuizing zullen wij hen zeker weer inschakelen!

Top service, op tijd, goede communicatie en het werk werd goed gedaan.

Met VenderFix was de verhuizing een feestje!

18 juli kwamen de jongens van VenderFix uit Purmerend onze dochter verhuizen van Steendam via Hoogezand naar Utrecht. Met de verhuiswagen met lift waren ze keurig op tijd. Wat een sterke boys! En altijd die lach op het gezicht. Alles prima en voorzichtig op een professionele manier ingeladen. Op naar Utrecht. Spullen naar de verschillende verdiepingen gebracht. En toen?! Goj, kast past niet door trapopgang. Wat nu? En weer die stralende lach op het gezicht. We fixen het buitenom via het dakterras. En jahoor, spanbanden om de vitrinekast en een ruk was de kast zonder beschadigingen boven. Zelden zo’n krachtsexplosie gezien......en weer die tevreden lach! Geweldige dag met deze jongens van VenderFix meegemaakt. Echte aanrader. Fam. Dresselhuis

Vriendelijke heren, snelle & goede service!

Ik sprak één van de heren in de ochtend, en ik kon in de namiddag geholpen worden! De heren werken heel voorzichtig en netjes, super vriendelijk personeel en een hele fijne communicatie! Zeker een aanrader!

Uitstekend verhuisbedrijf!

Betrouwbare, zorgvuldige en professionele verhuizers. Met veel zorg zijn onze spullen veilig en snel verhuisd. Daarnaast erg fijne en leuke personen om mee samen te werken. Thanks en tot de volgende verhuisklus!

Toppers

ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt voor venderfix, goed gemotiveerde jongen mannen die zorgvuldig met mijn spullen zijn om gegaan! Bedankt mannen

Uitmuntend

Door de geleverde service maak ik in de toekomst alleen nog maar gebruik van Vederfix. Zeer betrouwbaar en professioneel een echte aanrader

Erg tevreden

Hele goeie service,erg vriendelijke Zeker een aanrader

Goede communicatie en topservice van A naar B

Ik heb een aantal keren gebruik gemaakt van de service van Venderfix. Ik ben zeer tevreden

Heel behulpzaam en de communicatie verliep goed

De heren van Venderfix kwamen keurig hun afspraak na en hebben de klus in een rap tempo afgerond.

Fantastisch, eerlijk en betrouwbaar

Fijne, betrouwbare jongens die netjes op tijd komen en meer doen dan ik verwachtte. Het werk wordt serieus en efficiënt naar behoren afgewikkeld. Zeker een aanrader bij verhuizing of transport.

Professioneel en vriendelijk

Erg vriendelijk en sterke jongens die het werkt goed uitvoeren tegen een zeer betaalbare prijs. Zeker een aanrader.

Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van de service en ze zijn echt top!

Ik ben heel tevreden over de manier van werken van Venderfix. Ben blij dat ze mij konden helpen. Ze waren heel klant vriendelijk. En ze gingen heel zorgvuldig te werk ! Duimpje omhoog mannen, zeker een aanrader !

Top kwaliteit

Vanaf het begin duidelijke en professionele communicatie. Tijdens de klus zelf verliep ook alles soepel en vlot. Erg blij met deze goede service!

Heel behulpzaam en servicegericht

Super service. Ik moest een bank ophalen. Zelfs in de winkel mee opgehaald, getild en naar mijn woning getild. Echt een topper!

ze gaan vriendelijk en professioneel te werk

ik heb een goede ervaring gehad met venderfix niks beschadigt en ook nog eens snel ik zou zeker veel mensen aanraden om naar venderfix te gaan als ze moeten verhuizen !

Snelle, vriendelijke service en heldere afspraak

Vriendelijk, vakkundig en met spoed is mijn kleine verhuiskluis uitgevoerd toen het mij uitkwam. Top!

Over VenderFix

Venderfix verhuist uw inboedel snel en veilig tegen een betaalbare prijs door heel Nederland. Ons team bestaat uit goed gemotiveerde verhuizers met jaren lange ervaring die zorgvuldig met uw spullen omgaan. De zwaarste opdrachten voeren wij uit met een glimlach. We'll get it fixed!