Elegant klant contact, duidelijke afspraken, prima nagekomen.

Van de mensen waar de werkzaamheden werden uitgevoerd begreep ik dat de verhuizer meer deden dan wat men mocht verwachten. Heel uitzonderlijk.

Amazing!!! Perfect service!

My boyfriend and I live on the third floor and we had a big dryer to take up. It was so nice of Junior and Yasin to offer help! They brought up the dryer for us, which I'm deeply grateful for, since I'm very tiny and I thought I would have to help my bf take it up. They were super friendly and kind. I really appreciate people like Junior and Yasin absolutely great guys!!! Thank you!!!

Echt toppers!!!

Wij hadden een droger gekregen van een vriendin en die moest bij ons naar drie hoog. Ik moest dat ding praktisch in mijn eentje naar boven sjouwen maar Junior en Yasin deden dat zonder problemen voor ons. Ik kon zo gauw eigenlijk niks voor ze terugdoen behalve een goede review voor hen en Venderfix schrijven. Wat een toppers!!! Thanks mannen.

Toppers

Goeie verhuizers, zeer te vreden en hele vriendelijke jongens en optijd!

Uitstekende geholpen en netjes gewerkt!

Yassine en Junior hebben ons uitstekend geholpen. Hard gewerkt en vooral netjes gewerkt zonder beschadigingen. De jonge mannen waren beleefd en het was. Prijs kwaliteit was prima. Veel was mogelijk bij Venderfix!

Top verhuizers, deskundig en zeer vriendelijk!

Uitstekende service door Junior en Yassine! Verhuizers met passie, zijn voorzichtig en buitengewoon vriendelijk. Heel content met service, zeer aan te bevelen!

Job well done

De mannen van Venderfix hebben ons 2 uurtjes geholpen met sjouwen bij een verhuizing. Keurige en aardige kerels die van aanpakken weten.

Doen wat afgesproken is met een glimlach. Waar voor je geld.

Top geregeld, snel en flexibel

Nadat ik er achter kwam dat de bedden niet binnen door naar boven gaan, hebben zij mij ernorm geholpen. De volhende dag op het afgesproken tijdstip en het werk duurde langer dan gepland. Alles met een glimlach gedaan.

Beter dan dit vind je niet

dit bedrijf heeft een grote klus geklaard. Een hele sportschool van circa 70 apparaten hebben zij vlekkeloos verplaatst. Petje af. De medewerkers zijn zeer beleefd en hulpzaam. Dit is zeker een aanrader!!

Top verhuizers

Goede service en goede prijs! Goede communicatie vooraf. Gaan netjes met alle spullen om. De verhuizers zelf waren ook leuke gasten! Zeker aan te bevelen!

Perfect aardige jongens en goede service!

Wij zijn heel tevreden over VenderFix. Aardige jongens en de hele verhuizing goed uitgevoerd. Zelfs nog wat extra meegenomen en verhuisd anders dan de offerte. Ook een heel scherpe prijs waar anderen niet aan konden tippen! Heel tevreden!

Super leuke gasten en keihard gewerkt

Flexibel, klus duurde langer dan verwacht en mannen die meedenken en niet vies zijn van bikkelhard doorwerken. Was een gezellige, geslaagde en efficiënte dag.

Smooth operators

Ik had voor mijn verhuizing snel hulp nodig en gelukkig hielp Venderfix mij hiermee. Zeer flexibel en duidelijke communicatie ervaring gehad met een gezellige sfeer. Ik merkte dat het sterke mannen waren en zeer betrouwbaar in omgang met mijn spullen. Heel fijn dat verlicht mijn stress tijdens verhuizing.

Hoog service niveau, betrouwbaar en super vriendelijk

Door het ontspannen teamwork van deze professionals ervaarden we onze verhuizing als een fijne gebeurtenis. Junior en zijn team (Vender) fixen het voor je!!

Geweldig!

De mannen van VenderFix gaan op alle vlakken professioneel te werk & stoppen niet voordat de gehele verhuizing erop zit! We hebben met ze gelachen en zonder hun was het niet gelukt. Voor een eventueel volgende verhuizing zullen wij hen zeker weer inschakelen!

Top service, op tijd, goede communicatie en het werk werd goed gedaan.

Met VenderFix was de verhuizing een feestje!

18 juli kwamen de jongens van VenderFix uit Purmerend onze dochter verhuizen van Steendam via Hoogezand naar Utrecht. Met de verhuiswagen met lift waren ze keurig op tijd. Wat een sterke boys! En altijd die lach op het gezicht. Alles prima en voorzichtig op een professionele manier ingeladen. Op naar Utrecht. Spullen naar de verschillende verdiepingen gebracht. En toen?! Goj, kast past niet door trapopgang. Wat nu? En weer die stralende lach op het gezicht. We fixen het buitenom via het dakterras. En jahoor, spanbanden om de vitrinekast en een ruk was de kast zonder beschadigingen boven. Zelden zo’n krachtsexplosie gezien......en weer die tevreden lach! Geweldige dag met deze jongens van VenderFix meegemaakt. Echte aanrader. Fam. Dresselhuis

Vriendelijke heren, snelle & goede service!

Ik sprak één van de heren in de ochtend, en ik kon in de namiddag geholpen worden! De heren werken heel voorzichtig en netjes, super vriendelijk personeel en een hele fijne communicatie! Zeker een aanrader!

Uitstekend verhuisbedrijf!

Betrouwbare, zorgvuldige en professionele verhuizers. Met veel zorg zijn onze spullen veilig en snel verhuisd. Daarnaast erg fijne en leuke personen om mee samen te werken. Thanks en tot de volgende verhuisklus!

Toppers

ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt voor venderfix, goed gemotiveerde jongen mannen die zorgvuldig met mijn spullen zijn om gegaan! Bedankt mannen

Uitmuntend

Door de geleverde service maak ik in de toekomst alleen nog maar gebruik van Vederfix. Zeer betrouwbaar en professioneel een echte aanrader

Erg tevreden

Hele goeie service,erg vriendelijke Zeker een aanrader

Goede communicatie en topservice van A naar B

Ik heb een aantal keren gebruik gemaakt van de service van Venderfix. Ik ben zeer tevreden

Heel behulpzaam en de communicatie verliep goed

De heren van Venderfix kwamen keurig hun afspraak na en hebben de klus in een rap tempo afgerond.

Over VenderFix

Venderfix verhuist uw inboedel snel en veilig tegen een betaalbare prijs door heel Nederland. Ons team bestaat uit goed gemotiveerde verhuizers met jaren lange ervaring die zorgvuldig met uw spullen omgaan. De zwaarste opdrachten voeren wij uit met een glimlach. We'll get it fixed!