Prima!

De verhuismannen waren iets te laat vanwege een uitgelopen klus ervoor. Wij werden hier netjes over gebeld. Het verhuizen zelf duurde wat langer dan gepland, waarschijnlijk grotendeels door de lift. De mannen gingen secuur te werk en zijn zorgvuldig met onze spullen om gegaan. Ook het huren van de verhuisdozen was zeer prettig, wij konden zelf aangeven wanneer deze gebracht en weer gehaald werden zodat er in alle rust in- en uitgepakt kon worden.

Venderfix verhuisde onze spullen naar Umbrië. Korte termijn was geen probleem. Goede energie, snel en toegewijd en bovenal leuke en plezierige gasten. Ik raad het bedrijf van harte aan.

Top bedrijf

Geweldige verhuizers die hun vak verstaan en echt lol in hun werk hebben. Super vriendelijk en gezellig. Er wordt tussen de bedrijven door veel gelachen. Het bedrijf is zeker een aanrader. Over 2 jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwbouw en zal zeker dit verhuisbedrijf weer inschakelen. Junior en je manschappen zijn toppers, nogmaals bedankt!

Love these guys!

Zo gezellig altijd en dat is samen met wat mega kracht toch het belangrijkste dat er is op een dag waarop we gaan sjouwen :) bedankt jongens, super georganiseerd en op tijd en vooral super leuk en gezellig! Blij dat jullie er weer bij waren.

Totale ontzorging!

Vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. De procedure is efficiënt. De verhuizers waren ongelooflijk goed, snel, vriendelijk en uitermate sterk met voortreffelijk ruimtelijk inzicht. De vrachtwagen was binnen een mum van tijd geladen. Ik ben nog nooit zo relaxed verhuisd!

The Great Mover guys were AWESOME

Thank you for everything guys! You have been so friendly , so helpful and professional. Packing and wrapping was so careful.

niet geheel tevreden

Wij zijn van Purmerend naar Zwaag verhuist, ik geef toe het zijn harde werkers maar bij het plaatsen en uitpakken zijn er veel dingen stuk en beschadigd, maar de compensatie was ver te zoeken. Als ik weer zou gaan verhuizen dan niet door hen.

Geachte heer Esselman, Dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Het is spijtig dat wij u niet met een goed gevoel achter hebben kunnen laten. Echter kan ik u verzekeren dat wij nooit nalatig zijn met het compenseren van onze fouten. Wij hebben u gevraagd om de productspecificaties (bonnen en/of referenties) van de beschadigde producten. Deze hebben wij nodig om u verzekeringstechnisch te compenseren. U heeft aangegeven dat dit te veel tijd van u in beslag zal nemen. Vervolgens heeft u zelf een prijstechnische compensatie gesuggereerd. Het compensatiebedrag heeft u zelf gekozen. Wij hebben hier direct akkoord op gegeven. Wij staan om deze reden ook vol verbazing dat u de compensatie 'ver te zoeken' vond. Graag verzoeken wij u dit aan te passen, om zo anderen geen vertekend beeld te geven van onze service. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Team VenderFix

Met Venderfix is verhuizen een klusje van niks!

Ik ben met Venderfix verhuisd van Bussum naar Asturias in Spanje. Dat was een buitengewoon goede ervaring! Ga maar na: Ik heb Junior een week eerder de sleutels van mijn flat gegeven, zodat hij geheel naar eigen inzicht aan het werk kon. Ikzelf was een dag eerder al vertrokken, want ik wilde de jongens voor blijven om ze toegang te kunnen verschaffen als zij zouden aankomen. Ik was bezorgd of alles wel in de verhuiswagen zou passen en ook of de verhuiswagen wel op het smalle bergweggetje van 25 km lang zou passen dat gaat over toppen en dalen naar het gehucht waar mijn huis staat bij de bron van de Rio Negro. Op dat weggetje met diepe ravijnen is het vrijwel onmogelijk om elkaar te passeren! Groot was mijn blijdschap toen ik op een gegeven moment het telefoontje kreeg dat ze er bijna waren! Junior en Cristobal hebben alles kunnen meenemen. Ook de sleutels zijn aan de buurman afgegeven. Alles klopte! Deze jongens zijn niet te verbeteren. Alles is perfect verlopen! Mijn zorgen bleken volstrekt overbodig te zijn geweest. Met Venderfix is verhuizen een klusje van niks! U ziet: ik ben nog in Sinterklaasstemming. Na de auto uitgeladen te hebben, hebben ze een paar uur geslapen en zijn ze weer vertrokken. Ook de terugreis duurde 1800 km!

Topbedrijf!

De communicatie met de medewerkers ter plekke, maar ook in de voorbereiding en na de klus, verloopt prima. Aardige mensen met een flexibele werkhouding. En aanpakkers! Prijstechnisch ook een topbedrijf.

Wat een top bedrijf met top mensen.

Zeer klantvriendelijk en niets is teveel voor deze jongens. Onze verhuizing is zeer soepel verlopen. Alle afspraken worden keurig nagekomen.

Een betere verhuisbedrijf als Venderfix vind je niet in Nederland!!!!!

Wat waren de jongens klantvriendelijk, zij hebben zo snel en goed hun werk gedaan! Top service en zeker voor herhaling vatbaar.

Elegant klant contact, duidelijke afspraken, prima nagekomen.

Van de mensen waar de werkzaamheden werden uitgevoerd begreep ik dat de verhuizer meer deden dan wat men mocht verwachten. Heel uitzonderlijk.

Amazing!!! Perfect service!

My boyfriend and I live on the third floor and we had a big dryer to take up. It was so nice of Junior and Yasin to offer help! They brought up the dryer for us, which I'm deeply grateful for, since I'm very tiny and I thought I would have to help my bf take it up. They were super friendly and kind. I really appreciate people like Junior and Yasin absolutely great guys!!! Thank you!!!

Echt toppers!!!

Wij hadden een droger gekregen van een vriendin en die moest bij ons naar drie hoog. Ik moest dat ding praktisch in mijn eentje naar boven sjouwen maar Junior en Yasin deden dat zonder problemen voor ons. Ik kon zo gauw eigenlijk niks voor ze terugdoen behalve een goede review voor hen en Venderfix schrijven. Wat een toppers!!! Thanks mannen.

Toppers

Goeie verhuizers, zeer te vreden en hele vriendelijke jongens en optijd!

Uitstekende geholpen en netjes gewerkt!

Yassine en Junior hebben ons uitstekend geholpen. Hard gewerkt en vooral netjes gewerkt zonder beschadigingen. De jonge mannen waren beleefd en het was. Prijs kwaliteit was prima. Veel was mogelijk bij Venderfix!

Top verhuizers, deskundig en zeer vriendelijk!

Uitstekende service door Junior en Yassine! Verhuizers met passie, zijn voorzichtig en buitengewoon vriendelijk. Heel content met service, zeer aan te bevelen!

Job well done

De mannen van Venderfix hebben ons 2 uurtjes geholpen met sjouwen bij een verhuizing. Keurige en aardige kerels die van aanpakken weten.

Doen wat afgesproken is met een glimlach. Waar voor je geld.

Top geregeld, snel en flexibel

Nadat ik er achter kwam dat de bedden niet binnen door naar boven gaan, hebben zij mij ernorm geholpen. De volhende dag op het afgesproken tijdstip en het werk duurde langer dan gepland. Alles met een glimlach gedaan.

Beter dan dit vind je niet

dit bedrijf heeft een grote klus geklaard. Een hele sportschool van circa 70 apparaten hebben zij vlekkeloos verplaatst. Petje af. De medewerkers zijn zeer beleefd en hulpzaam. Dit is zeker een aanrader!!

Top verhuizers

Goede service en goede prijs! Goede communicatie vooraf. Gaan netjes met alle spullen om. De verhuizers zelf waren ook leuke gasten! Zeker aan te bevelen!

Perfect aardige jongens en goede service!

Wij zijn heel tevreden over VenderFix. Aardige jongens en de hele verhuizing goed uitgevoerd. Zelfs nog wat extra meegenomen en verhuisd anders dan de offerte. Ook een heel scherpe prijs waar anderen niet aan konden tippen! Heel tevreden!

Super leuke gasten en keihard gewerkt

Flexibel, klus duurde langer dan verwacht en mannen die meedenken en niet vies zijn van bikkelhard doorwerken. Was een gezellige, geslaagde en efficiënte dag.

Smooth operators

Ik had voor mijn verhuizing snel hulp nodig en gelukkig hielp Venderfix mij hiermee. Zeer flexibel en duidelijke communicatie ervaring gehad met een gezellige sfeer. Ik merkte dat het sterke mannen waren en zeer betrouwbaar in omgang met mijn spullen. Heel fijn dat verlicht mijn stress tijdens verhuizing.

Over VenderFix

Venderfix verhuist uw inboedel snel en veilig tegen een betaalbare prijs door heel Nederland. Ons team bestaat uit goed gemotiveerde verhuizers met jaren lange ervaring die zorgvuldig met uw spullen omgaan. De zwaarste opdrachten voeren wij uit met een glimlach. We'll get it fixed!