Een Top vloerendokteres op bezoek gehad vandaag ! Marleen , een kunstenares op alle fronten !

De gietvloer was gaan scheuren door de werking van het parket dat ertegenaan lag . Marleen , een tenger meisje , stond voor de deur vanmorgen met een vracht aan apparatuur en verfmengsels om de scheuren aan te pakken , te schuren , te lakken en bij te kleuren ! Alsof t helemaal als nieuw was , na haar behandeling ! Ongelooflijk knap gedaan ! We moeten vakmensen als zij enorm respecteren ....en koesteren ! Dank , Marleen , 1000 x DANK

Deskundige reparatie uitgevoerd!

Onze gietvloer vertoonde scheuren. Goede voorlichting over de (on) mogelijkheden van de reparatie. Uitstekend resultaat. Een aanrader als u problemen met uw vlier heeft.

Boven verwachting

Nadat de reparatie van een scheur/naad in onze gietvloer door een ander bedrijf is mislukt, is dat de Vloeren Dokters wel gelukt! Wij zijn zeer verrast en blij met het resultaat. Je ziet niets meer van de oude schade.

Heel erg blij met het resultaat van de vloerreparatie. De vlekken en scheuren zijn heel nauwkeurig weggewerkt en niet zichtbaar meer.

Perfect werk, vakmanschap!

Goede duidelijke communicatie. Snelle service. Vakmanschap en zeer goed advies gekregen. Al met al, een echte aanrader als je problemen hebt met je vloer.

Wauw!!

Wat een vakmensen zijn De Vloerendokters!! Dit is kunst! Onze PU gietvloer is nóg mooier dan hij al was nu De Vloerendokters zijn geweest. Ook de communicatie over de mogelijkheden hebben wij als heel prettig ervaren! Dankjewel Vloerendokters! Ik zal jullie iedereen aanraden!!

Verwachting overtroffen!

Vakwerk geleverd door deskundige en klantvriendelijke 'dokter'.

Kunstenaars!

De Vloeren Dokters heeft mijn verwachtingen overtroffen en zal ik bij iedereen aanraden welk plaatselijk herstel wil laten uitvoeren aan zijn of haar gietvloer.

Bijzonder goed geslaagd

Wij hadden een forse beschadiging aan onze cementovloer doordat er een stuk vloer met tape losgetrokken was op een hele opvallende plek. Het uitgangspunt voor de reparatie was erg lastig maar Edith heeft het heel mooi en met veel zorg uitgevoerd. Van te voren ook duidelijk aangegeven dat het best lastig zou kunnen worden om het volledig onzichtbaar weg te werken vanwege het strijklicht en dat ze geen tovenaars zijn. Het resultaat is uitstekend, toch een beetje toveren dus!

Grote glimlach van oor tot oor

Vandaag zijn De Vloeren Dokters geweest. Ik heb heel tevreden over het geleverde werk. Een aantal lelijke plekken in de gietvloer zijn verdwenen en ik kan niet meer zeggen waar ze zaten. Er wordt gewerkt met een aandacht en precisie die ik zelf niet zou hebben en dat is precies wat je verwacht van een vakvrouw of vakman. Dank jullie wel Vloeren Dokters!

Redders in Nood!

Als wij als gietvloer leverancier het niet meer kunnen redden, schakelen wij Marcel en zijn dreamteam in. werkelijk alles lossen ze op. Mensen die plezier halen uit andere mensen blij maken. ga zo door mannen en en vrouwen Groet Mike

Wat een vakmensen!

Door een lekkage hadden wij een enorm gat in onze betonnen gietvloer. De mensen van de vloerendokters wisten dit vlot en vakkundig d.m.v. airbrush te herstellen. Je ziet er niets meer van. Ongelofelijk, wat een kunstenaars. We zijn er erg blij mee. Ook komen ze alle afspraken keurig na, communiceren duidelijk en zijn het gewoon leuke mensen in de omgang. Echt een fijne partij!

Vloerendokter? Tovenaars!

Vloerendokter? Tovenaars zijn het die alle oneffenheden weg toveren van onze nieuwe PU vloer en betonvloer! ;-) Bij onze betonvloer waren twee plekken niet goed opgedroogd. Deze hebben de vloerendokters weggetoverd. Zeer professioneel en kundig! Niks meer van te zien. Bedankt.

Precies wat we verwacht hadden

De vloerendokters was duidelijk in wat ze konden bieden en hebben supermooi werk afgeleverd aan onze gestreken betondesign vloer en aanrecht! Zeer tevreden!

wonder dokter

Wij stoorden ons flink aan diverse onregelmatigheden in onze cementgebonden gietvloer. Na vandaag niet meer, alles keurig weggewerkt. Vriendelijke mevrouw, werkte zeer netjes en gedreven.

Fantastisch en Vakwerk

Voor onze gietvloer hebben wij de vloeren dokter laten komen, er zaten meerdere scheuren in en een deukje. Vooraf is er al contact geweest en hebben we visueel contact gehad via de telefoon. Hierdoor kreeg Marcel een idee hoe de vloer eruit zag. Afspraak gemaakt en vandaag waren ze er! Mooi op tijd (ondanks de afstand van 2 uur rijden:)) Marcel en Frank een super duo wat tijdens het werk in zijn voor een grapje en een praatje. Ze houden je de hele dag op de hoogte met wat ze doen en ook geven ze advies mbt reinigen etc... Wat een ontzettend vakwerk om dit te doen zeg en we hadden het niet verwacht maar we zien geen scheuren meer een de deuk is ook weg! Echt fantastisch. We waren al blij met onze vloer maar nu hij weer gefixt is door de vloeren dokters en advies voor verder onderhoud, gaan we weer extra genieten van onze vloer! Wat ook gezegd mag worden is dat ze onwijs netjes werken! Schoenen gaan uit, alle materialen komen op een doek te staan. Echt top Twee gezellige mannen en samen lunchen hoort erbij! Je komt niet elke dag in Twente he :) Marcel en Frank super bedankt voor jullie werkzaamheden, de netheid en de gezelligheid! We kijken uit naar het onderhoudsset en zullen deze zeker gaan bestellen! Hopelijk niet tot ziens voor de vloer, maar als jullie in de buurt zijn staat de koffie & knakworst klaar! :) Gr Martijn Anouk en Kee uit Borne

Fantastisch!

Eindelijk een bedrijf met de juiste expertise en vakmanschap! Keurig geholpen, netjes achter gelaten. Wij zijn heel erg geholpen door de vloerendokters.

Super reparatie en service

Onze gietvloer was bij de oplevering verre van perfect. Grote delen waren niet goed uitgehard - hierdoor waren er zichtbare plekken. Marcel en z'n team hebben de reparatie vrijwel onzichtbaar hersteld, eindelijk is de vloer zoals we hem hadden voorgesteld. We weten bij wie we moeten zijn als er een ongelukje mocht gebeuren... Hartstikke bedankt!

Uitstekend ! Échte kunstenaars

Échte kunstenaars met liefde voor hun vak. Daarbij ook nog servicegericht en meedenkend met de klant. Door waterschade was onze Venetiaanse betonvloer beschadigd, her en der ook ‘oudere’ beschadigingen en vlekjes. Dit alles is meer dan perfect hersteld door Marcel en Frank. Toppers! :) Dank jullie wel.

Aardige meedenkende vakkundige mensen!

Helaas was er een scheur ontstaan in onze PU gietvloer. Door het strijklicht was het erg lastig om dit te herstellen. Ze zijn echter net zo lang bezig geweest tot het gewenste resultaat was bereikt! Ook hebben we gelijk andere plekjes laten repareren, waardoor de vloer weer jaren mee kan. We kregen ook nog tips mee voor verder onderhoud van de vloer. We zijn erg tevreden en positief over de vloerendokters!

Vakmensen met hart voor hun vak!

Bij bouw van onze moderne bungalow was er een grote blauwe vlek in het plafond ontstaan. Met veel geduld en passie is de vlek totaal weggewerkt en is ook niet meer te zien waar die zat! Respect!!

Het komt altijd goed!!

De hoofdchirurg heeft fantastisch werk geleverd! Ik ben blij. Specialisten in oplossingen. Vakkennis en geduld !! Ik dacht die scheur ga je blijven zien, maar nu ziet het er weer goed uit. Thanks Marcel.

UItmuntend

Wij verbleven in het huis van onze zoon om op de poezen te passen. Ik had per ongeluk de gietvloer van mijn zoon zijn huis beschadigd. Diepe krassen in de vloer niet 1 maar wel 4 lange krassen. Geen gezicht. De oplossing kwam gisteren..Vloerendokter Marleen..zij heeft de schade hersteld en echt ik ben dolgelukkig met het resultaat. Niets meer te zien...ik kan met een gerust hart weer terug naar mijn eigen huis en mijn zoon - ik heb het hem wel verteld - komt morgen weer terug. Nogmaals Marleen jij bent een echte vloerendokter...wat een uitzonderlijk resultaat en wat heb je netjes gewerkt...bedankt

Uitstekende service en eindresultaat

Wij hebben recent een cementlook vloer laten aanbrengen in onze nieuwe woning. Wij zijn heel enthousiast over de vloer, maar helaas waren er bij de oplevering enkele oneffenheden/plekken in de vloer. Dit zou opgelost worden door een andere partij; De vloeren dokters. Vooraf maakten wij ons zorgen over het eventueel zichtbaar blijven van de reparatieplekken, maar bij aankomst gaf de Vloeren dokter ons al direct het vertrouwen dat dit onzichtbaar hersteld kon worden. Het resultaat is perfect. De gebreken zijn onzichtbaar hersteld en het eindresultaat is precies zoals wij hadden gehoopt. Ik zal De vloeren dokters bij een ieder in mijn netwerk aanbevelen.

Professioneel

Prettig contact, professionele aanpak. Uitstekend resultaat. Aanvullende informatie en advies meegekregen.

Heiberg 4

5504 PB Veldhoven

06 38 31 31 66

Over De vloeren dokters

Heeft u een goede vloer maar ziet hij er niet meer zo goed uit? Grote kans dat wij hem voor u weer als nieuw kunnen maken!