Wat een top prestatie!

De vloerendokter langs laten komen om onze gietvloer te herstellen met vele gaten en scheuren vanwege waterschade. Bij veel bedrijven moest de gehele vloer eruit en de gietvloer weer opnieuw leggen, maar de vloerendokter durfde de uitdaging aan en heeft de 6 m2 gietvloer in een aantal stappen hersteld en ze zeiden nog "je gaat wel een verschil zien achteraf". Nou ik kan je zeggen wij zien niks meer en zijn erg tevreden over het eindresultaat. Als extra service hebben zelfs nog kosteloos 2 scheuren in de gietvloer hersteld op 2 andere locaties. Kan ze zeker aanraden en zal ze als ik ooit weer eens zo een probleem heb zeker gebruik maken van hun vakmanschap!!! Groeten Charif en Samah uit Den Haag.

Perfecte uitvoering

Contacten, procedure, service en Nick ter plekke: gewoon heel goed werk. Zeer aanbevolen

Fantastisch. Creatief. Vriendelijk. Professioneel.

De Vloerendoktors zijn zeer professionele en creatieve specialisten. Weten alles van Gietvloeren. Werken secuur gingen pas weg toen alle problemen naar tevredenheid waren opgelost. We zijn super tevreden!

Vakkundig

De beschadiging in mijn gietvloer is onzichtbaar gerepareerd, super tevreden!

Mooi resultaat.

Vandaag onze vloer op verschillende plekken bijgewerkt. Echt de moeite waard, kleur van de bijwerkingen niet meer te onderscheiden. Hopelijk blijft het zo.

Epoxy kunstwerk vakkundig hersteld!

Door een fout bij het ophangen had mijn kunstwerk een paar lelijke zwarte kitplekken opgelopen. Tot overmaat van ramp zaten deze plekken onder de laag epoxy en laklaag. Marleen en Marcel van De Vloeren Dokters hebben de zwarte plekken weten te verwijderen en hebben de ontstane schade vrijwel onzichtbaar gerepareerd. Ik ben ontzettend blij met het resultaat!

Laser precisie!

Ambachtelijke precisie met het wegwerken van kleurverschillen op groter vlak als ook bij kleine imperfecties.

The are magicians

Marcel and Frank repaired our concrete floor - including some large areas that were missing the top layer of the concrete. At the end of a long day, no one could notice what was repaired or what was the original floor. Highly recommended,

• Would you recommend us? Yes

De naam de vloerendokter zou ook toverdokter in vloeren kunnen zijn.

Zeer professioneel en prettig geholpen. Je ziet niets meer terug van de beschadiging in onze vloer! Erg blij met het resultaat! Super dank. Leuke bijkomstigheid is de vriendelijkheid en behulpzaamheid, gezelligheid van werken. Nogmaals super dank! Angelique Schonewille, Noordwijk.

Eindelijk genieten van onze vloer!

Na zoveel ellende met onze PU gietvloer eindelijk eens iets positiefs, Marcel heeft onze vloer perfect hersteld, top resultaat!

Geweldige service en perfect resultaat

Magisch hoe een beschadigingen en vlekken als sneeuw voor de zon verdwijnen! Erg onder de indruk van de kennis en kunde van de vloerendokter. Ik kan ze bij iedereen aanraden.

Gras voor mijn voeten weggemaaid

Ik dacht nadat onze vloer hersteld was dat het een goed idee zou zijn om een review te schrijven dat er een echte artiest over de vloer was geweest, maar dat staat al in de meeste reviews. het is dan ook echt waar. Alles op de juiste kleur hersteld in onze PU Gietvloer. Niets van te zien. Ook netjes gewerkt en een vriendelijk en professioneel contact.

Vakwerk geleverd bij reparatie gietvloer

Mijn gietvloer had wat beschadigingen opgelopen waaronder een aanzienlijke deuk. Deze is zo goed gerepareerd door Marleen dat ik de plek van de beschadiging niet meer kan terugvinden. Dit mag als een groot compliment worden beschouwd. Een knap staaltje vakwerk door een prettig en professioneel persoon. De communicatie met De vloeren dokters verliep verder ook prima. Al met al een aanrader!

Marcel heeft ons afstapje vakkundig hersteld

Marcel heeft kwaliteit geleverd. Onze afstapje van de gietvloer zag er lelijk uit. Hij heeft de plekken geschuurd en vervolgens met de juiste kleurstelling gespoten. Een vak op zich om de juiste kleur te mengen. Hij werkt daarnaast ook zeer netjes en georganiseerd. Niet onbelangrijk is, dat Marcel ook een vriendelijke man is die je dus prima over de vloer kunt hebben.

Kunstenaars!

We hadden kleurverschil in een PU-gietvloer. Normaal gesproken zou de vloer opnieuw gesmeerd moeten worden. Marcel van de vloerendokters heeft dit, in een paar uur, perfect opgelost……een echte kunstenaar!

Top prestatie.

Na het leggen van onze PU gietvloer waren er een aantal onvolkomenheden die de vloerenlegger niet kon herstellen. Waaronder een flinke luchtbel van ca rond 50 cm op een gevoelige plek. Als (interieur) architect had ik er eerlijk gezegd een hard hoofd in of ze dit "onzichtbaar" konden herstellen. Tot mijn verbazing heeft vloerendokters dit werkelijk perfect hersteld en tevens 3 andere onvolkomenheden w.o. een afschotprobleem en 2 kleine "putjes" naar 100% tevredenheid opgelost. Deze vloerendokters zijn echte specialisten.. ik kan ze, ook uit hoofde van mijn beroep als architect, van harte aanbevelen.

Vakkennis in uitvoering

Herstel aan Cork 6 gietvloer uitstekend opgelost

Onvoorstelbaar mooi resultaat, het zijn echte kunstenaars.

In onze gietvloer zaten veel beschadigingen, hier is echt helemaal niks meer van terug te zien door de Vloerendokters. Zelfs op plekken waar de gietvloer niet gegoten was, door een destijds daarvoor geplaatste radiator, hebben ze dit zo kunnen herstellen dat hier niks meer van terug te zien is. De Vloerendokters zijn echt een aanrader voor iedereen die zijn vloer beschadigd heeft!!!

Enthousiaste vakmensen

Op onze nieuwe gietvloer zaten een aantal oneffenheden. Na een grondige inspectie van de plekken werden deze verwijderd of gekleurd. Het resultaat is heel erg mooi geworden. De Vloeren Dokters willen je echt het beste resultaat geven en zijn passioneel over hun werk. Kortom: hele goede service die ik van harte aanbeveel!

Wat een sympathieke vakmensen!

Vandaag is onze gietvloer, die mooi, maar niet helemaal super was, gerepareerd door Marleen en Frank. Wat deze 'dokters' voor elkaar krijgen, ongelooflijk. We zijn superblij dat de leverancier van de vloer deze vakmensen heeft gestuurd om de vloer 'af' te maken. Top!! Dank jullie wel!

Na een ongelukje met de stofzuiger hadden wij een storende doffe plek op onze PU gietvloer. De Vloeren Dokter heeft dit heel netjes hersteld, superblij mee! Je ziet er nu vrijwel niets meer van. Vooraf goed aangegeven wat wel en niet kon, en heel vriendelijk geholpen. Bedankt!

;P

Fantastische kunstenaars!

Wij zijn zeer tevreden. De vloer was al prachtig, maar vertoonde wat gebreken. De vloeren dokters zijn een soort flying doctors, die alle problemen oplossen!

Super tevreden, aanrader!

Onze gietvloer is driekwart jaar geleden gegoten door een top bedrijf uit Amsterdam. Nu waren er helaas wat gaatjes in gezogen, en hadden wij zelf ook wat kleine schade aangericht (auw!). Edith kwam op donderdag ochtend langs met haar koffers en gereedschap om onze vloer weer spik en span te maken. En dit is gelukt! Ze heeft met geduld en vakmanschap de vloer super mooi hersteld. Wij zijn heel tevreden en bevelen de Vloeren Dokters zeker aan!

Wonder woman Marleen is een buitengewone Vloeren Dokter

Onze vloer (betonlook) bevatte veel incidenten zoals te lichte plekken alsook vuile plekken. De leverancier heeft vervolgens de "Vloeren Dokters" ingeschakeld. Er zou een meneer komen en het bleek een jonge dame te zijn met de naam Marleen. Zij bleek de Vloeren Dokter en met veel gereedschap en toebehoren kwam ze binnen. Uiteraard een kop koffie aangeboden en hopend op een leuk resultaat rustig afgewacht. Resultaat: De vloer is fantastisch hersteld; voor ons is Marleen een wonder woman. Beste Marleen; Chapeau voor je aanpak; vriendelijk, leuk en ook nog eens zEEr deskundig. Nogmaals dank en groetjes van Yvonne en Theo.

Heiberg 4 5504 PB Veldhoven

06 38 31 31 66

Over De vloeren dokters

Heeft u een goede vloer maar ziet hij er niet meer zo goed uit? Grote kans dat wij hem voor u weer als nieuw kunnen maken!