betrouwbaar en kundig

Twee schuren in de cementgebonden gietvloer hersteld, zeer fraai opgelost. De vloerendokters nemen herstel serieus en zijn pas tevreden als de klant tevreden is.

Zeer tevreden over de hoofdchirurg!

Hoofdchirurg Marcel heeft zijn dokterskoffer meegenomen om onze vloer te genezen. Dit heeft hij uitstekend gedaan. Hij heeft oog voor detail en heeft nog aanvullende plekjes gecorrigeerd die wij nog niet hadden opgemerkt. Nu kunnen we de beschadigingen niet meer vinden!

Perfect resultaat

Klantgericht. Expertise in colour matching. Minder uren dan geschat. Zeer tevreden over Marcel. Met name zijn flexibiliteit en extra service. Eerlijk en vakbekwaam bedrijf.

Ze hebben er weer iets moois van gemaakt!

In onze vloer van de showroom zit nog al wat beweging. Scheuren in de toplaag zijn daarvan het gevolg. Deze worden na enige tijd vervelend zichtbaar. Na twee dagen De Vloeren Dokters over de vloer is hij weer flink opgeknapt. Zelfs een paar lelijke plaatsen door o.a. vocht hebben ze weer onzichtbaar kunnen maken. Tovenaars zijn het! Super blij mee. Waarschijnlijk gaan we jullie over een tijdje wel weer eens uitnodigen om naar ons mooie eiland te komen maar voor nu zijn we er blij mee en kunnen er weer een tijdje tegen.

Fantastisch werk!

Door een lekkage moesten wij onze gietvloer van de slaapkamer verwijderen en opnieuw gieten. Hierdoor ontstond een lelijke naad tussen de slaapkamer en de gang. Bryan van de vloerendokters heeft deze naad laten verdwijnen! Magisch werk! Wij zijn opgelucht en super dankbaar aan Bryan! Bedankt!!

Grandioos

Wanneer het gevoel goed is bij de Chirurg die gaat opereren. is de operatie al geslaagd eer hij begonnen is.

Geweldig wat hun kunnen

Helaas tot tweemaal toe de vloerendokters in moeten schakelen maar wat geweldig wat hun allemaal kunnen repareren . Niets meer te zien van de schades die er waren .

De schades aan onze vloer heel vakkundig verholpen!

Via de leverancier van onze gietvloer kwam De Vloeren Dokters diverse schades / niet netjes afgewerkte puntjes verhelpen. De communicatie liep goed, afspraken zijn nagekomen en onze gietvloer is vakkundig hersteld. Heel blij mee! Wij kunnen dit bedrijf zeker aanraden!

Goede betrouwbare hersteller

Wij hadden een gietvloer die nodig toe was aan een beetje TLC. Nick heeft ons heel fijn geholpen. We hebben samen een prachtige kleur uitgezocht. Nick werkt nauwkeurig en heeft echt een passie voor vloeren. We zijn heel blij met het eindresultaat. Ik kan vloerendokters aanbevelen als je herstelwerkzaamheden hebt.

Ontzettend blij met het geleverde werk

De oneffenheden/beschadigingen op onze microcement vloer zijn bijna allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen. Erg vriendelijke vloerendokter, die met veel precisie te werk ging. Hele fijn om te weten dat er bijna altijd wat te doen is aan beschadigingen. Dat heeft voor ons de doorslag gegeven om voor een microcement vloer te gaan.

Vakkundig, vriendelijk, zorgvuldig, netjes.

Vandaag de schade aan onze gietvloer hersteld. De reparatie is heel netjes en vakkundig uitgevoerd. De medewerker werkte heel netjes en professioneel. Wij zijn erg tevreden over het resultaat. Wij bevelen de vloeren dokters op basis van onze ervaring zeker aan.

Blij met de goede service en met het resultaat

Onze nieuwe gietvloer had bij oplevering een paar slechte plekken. Er werd gezegd dat er iemand gestuurd zou worden om deze plekken te airbrushen. Wij waren een beetje sceptisch of dit zou werken, maar zijn blij dat de leverancier van onze vloer De vloeren dokters heeft ingeschakeld. Vloerendokter Isa was bij ons op bezoek, ze was superkundig en vriendelijk en had onze vloer in een paar uur weer helemaal als nieuw. Mochten we in de toekomst gebruiksschade krijgen dan vragen we zeker de Vloerendokters om hulp!

Al mijn verwachtingen overtroffen!!

We hebben een jaar geleden onze gietvloer laten renoveren, maar helaas al 2 krassen in de toplaag en verschillende vlekken die we niet meer weg kregen. We hebben De Vloeren Dokter laten komen en ik wist echt niet wat ik kon verwachten, maar het heeft alles overtroffen. Isa heeft met verschillende methodes de krassen hersteld (echt helemaal niets meer van te zien!) en vlekken verwijderd. Ik ben er zó blij mee. Verder kregen we ook nog tips om zelf voorzichtig aan de slag te gaan, mocht er weer een vlekje komen. Ik kan niet anders zeggen: echt top!

Volledige Genezing!

Super service van de vloerendokter Marcel! Netjes herstelwerkzaamheden uitgevoerd en prettige communicatie!

Vakmanschap!

De vloerdokter kwam precies op tijd aan, heeft de situatie opgenomen, besproken en zeer professioneel onder handen genomen. Wij zijn meer dan tevreden!

Echt vak(man en vrouw-)schap!

Na het plaatsen van de pu vloer waren er wat oneffenheden zichtbaar. Deze zaten duidelijk in het zicht. Na het bezoek van de dokter is hier werkelijk helemaal niets meer van te zien:). Echt top werk geleverd!

Beste dag van het jaar

Vanaf het eerste contact tot het eindresultaat ben ik goed geadviseerd en geholpen. In onze nieuwe houtenvloer zaten meer dan 30 lichte beschadigingen (butsjes en deukjes). MvdB van de Vloerendokters kwam met heel veel passie binnen en maakte direct een plan, waarna in 3 uur tijd alle ellende was verdwenen. Hij nam de tijd en had grote zorg voor het ideale eindresultaat. Laat de zon maar weer schijnen over de houten vloer. Prachtig!

FANTASTISCH! Isa is geen vloerendokter, ze is een miracle worker!

De vloer ziet er echt fantastisch uit! Alles wat we wilden heeft ze zo mooi gefixt. En ze is ook nog eens superaardig en kundig in de omgang. Echt helemaal top! Dank je wel, Isa!

Wat een vakwerk!

Door een hond(van derden) urinevlekken in onze pas 4 maanden oude houten vloer opgelopen die zwart waren uitgeslagen. Zelf geprobeerd om het op te lossen maar tevergeefs. De leverancier van de vloer kon ons helaas niet helpen dan alleen de vloer compleet te schuren. Onderweg een busje van de vloerendokters tegengekomen en direct contact opgenomen. Erg vriendelijke dames en begripvol dat het vanuit ons langer duurde ivm verzekering kwestie. Hierna vrij snel een afspraak gepland en heeft Marleen fantastisch werk geleverd en heeft alle vlekken als sneeuw voor de zon laten verdwijnen. Erg lieve vrouw en verstaat haar vak duidelijk! Zeer aanbevolen!

Heel mooi gedaan !

Bij het plaatsen van een dakkapel zijn er verschillende beschadigingen in onze gietvloer terecht gekomen, ook hadden we op onze woonbeton vloer een grote vlek en kleine beschadigingen. Marleen is gister bij ons geweest en heeft echt bijna alle beschadigingen onzichtbaar gemaakt, de meeste zijn niet meer te vinden. Marleen was onwijs aardig en heeft ons goed geïnformeerd, ze heeft de beschadigingen ook zeer professioneel laten verdwijnen. volgens Marleen worden de plekken die iets meer glans hebben of iets doffer zijn (enkel zichtbaar in strijklicht) in de loop van de tijd steeds minder, voor ons is het nu al helemaal goed. Marleen bedankt, we zullen jullie en zeker jou aanraden.

Marleen is een topper!

Wat een vakkundige dame is Marleen. Ze werkt netjes, secuur en heeft ieder foutje in de vloer keurig hersteld. Daarbij is het een fijne persoonlijkheid om in huis te hebben.

Luistert erg goed en een levert perfect resultaat

Top service en prima waar voor je geld.

Toppers die mijn vloer helemaal mooi gemaakt hebben.

Mijn gietvloer was aan de randen erg lelijk. Met de grootste zorgvuldigheid en oog voor detail hebben de vloerendokters het gemaakt. Je ziet totaal geen verschil met de vloer zelf. Echt top! Hele fijne personen om in huis te hebben. En ze ruimen alles keurig netjes weer op.

De flinke kras in onze gietvloer is top hersteld.

Bij het verschuiven van de bank was er een flinke kras in onze bijna nieuwe gietvloer gekomen. Flink balen, maar Marcel heeft topwerk geleverd. Zeker gezien de moeilijke cherry kleur van de vloer. Het resultaat is boven verwachting en we zijn er heel blij mee.

Vakkundig en zorgvuldig

Uitstekend visueel herstel van cirkel spots in nieuwe vloer.

Over De vloeren dokters

Heeft u een goede vloer maar ziet hij er niet meer zo goed uit? Grote kans dat wij hem voor u weer als nieuw kunnen maken!