top opleidingen

in 1 dag, zonder ervaring , mijn BE rijbewijs gehaald. goede uitleg, rustige instructeur. Een top prijs voor een top opleiding, de goedkoopste in limburg

opzich prima, soms mankementjes in de informatieoverdracht naar leerlingen

ik heb er prima leren rijden, waardoor ik het ik 1x gehaald heb. maar ik ben wel 2x moeten wisselen van instructeur door omstandigheden en ik vond dat dat wat slecht gecommuniceerd was. het was natuurlijk wel een buitengewone en vlugge situatie maar dit hadden ze beter kunnen aanpakken naar mijn mening. verder prima rijschool

Top rijschool waar er oprecht naar je geluisterd wordt

Ik heb de rijschool als prettig ervaren. Ervaren proffesionals wat een oprecht luisterend oor hebben voor de studenten. Ik heb de rijlessen als zeer leerzaam ervaren met een, voor mij, juiste manier van lesgeven. Dit komt met de nodige humor en discipline. Ik zou iedereen wat wilt beginnen met lessen Rijtop aanbevelen

Top rijschool !

Dankzij de leuke en leerzame lessen van Jos (en invaller Ed), snel mijn rijbewijs kunnen halen

Fijne rijschool en rij instructeur Roy Valberg

Rij instructeur Roy Valberg erg duidelijk wat er beter moest. Stoomt je goed klaar voor je examen

Goede ervaring, prima instructeurs

Goede en leuke lessen

Super rijschool

Zeer fijne rijschool super aardig en leerzaam. Je leert alles op een super leuke aangename manier echt een aanrader. Ik Zou geen betere rijschool kunnen aanbevelen. En een super hoog slaagingspercentage.

Top rijlessen!!!

Ondanks Corona en langere wachtijden en af en toe ristricties . Heb ik fijne rijlessen gehad met een vaste rij-instructrice jessie , af en toe kreeg ik een andere rijleraar om me te laten wennen aan een examinator.

Fijne rijschool

Mijn BE rijbewijs gehaald dankzij een fijne instructeur. Alle geduld en rust. Zeker aan te bevelen als rijschool.

Helemaal top!

Na heel veel lessen bij verschillende rijscholen, uiteindelijk bij Ed van rijtop terecht gekomen. Wat een verademing! Zo'n rust tijdens de les, precies wat ik nodig had. Hij legt alles duidelijk en simpel uit. Ook bleef hij in me geloven toen ik dat even niet meer deed. Vandaag eindelijk mijn rijbewijs gehaald op mijn 44e. Dankjewel Ed! Voor mij steek je duidelijk met kop en schouders boven de andere rijscholen uit. Succes verder!

top top

mijn Motorrijbewijs gehaald op 3 maanden tijd ondanks de lange wachttijden...goed en duidelijk les, strakke planning! bij osseforth motoropstap dag gedaan en daar hadden ze het over eind augustus en een prijs waar je achterover van viel, en ook nog eens geen instructeurs met veel ervaring, kortom rijtop is top

Heel aardig en helpen heel erg goed met rijde

Wat een leuke tijd

Eindelijk heb ik ook mijn rijbewijs in ontvangst mogen nemen. Wat een leuke lessen heb ik gehad, heb veel geleerd en veel gelachen. Zonder hun was dit niet mogelijk geweest. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Kundige en snelle service

Op een snelle en prettige manier je BE rijbewijs halen is hier absoluut mogelijk. Vriendelijke instructeur, geeft duidelijke instructies. Kortom, top!

toppie joppie

binnen 3 maanden geslaagd voor mijn motorrijbewijs. .uitstekende lessen gehad door een syoer ervaren en duidelijke instructeur..bedankt

top rijschool

Binnen 1 dag mijn BE gehaald...duidelijk en doeltreffende uitleg

Top rijschool

Een echte aanrader om hier je motorrijbewijs te halen. Top instructeur!

Leuk, leerzaam en succesvol

Zeer prettige begeleiding op een relaxte en ontspannen manier. Erg leuk en door de goede uitleg en oefeningen in een keer gehaald.

Uitstekend!

Mijn ervaring is dat het een goed georganiseerde rijschool is . Waar de rijinstructeur een heel bekwaam iemand is .

Super!!!

Super leuke/leerzame rijllessen. Altijd vriendelijk, flexibel in te plannen, examens snel gekregen. Gewoon een top rijschool.

toppers

Mijn motorrijbewijs super relax en snel gehaald tegen een goede prijs...super te vreden over alles..thnx team rijtop

Goed begeleid tot aan rijexamen

Na een mindere ervaring bij een andere rijschool, werd ik hier goed opgevangen door Sanne en veel beter aangestuurd wat goed en wat fout ging. Hierdoor snellere stappen kunnen zetten naar het rijexamen en uiteindelijk in 1x geslaagd.

Middelweg 17

6191 NC Beek