Geleerd wat moest en meer!

A rijbewijs behaald bij rijtop van Jos. Super leerzame, interessante, maar ook zeker hele gezellige lessen gehad!

top top rijtop

Super makkelijke rijschool was alles bespreekbaar is...snelle en duidelijke planning..Als je iets negatiefs te vertellen hebt over deze rijschool moet je toch eens zelfreflectie toepassen

Van A tot Z gewoon goéd geregeld

Alles verliep van begin tot en met examen soepeltjes... Top!

Fijne rijopleiding gehad

Ivm met mijn school en stage tijden een andere rijinstructeur gekregen na een tijdje. Toen kreeg ik jos, hier ben ik super tevreden over! Lekker grapjes maken maar ook serieus werk. Denk dat ik geen betere kon wensen. Ook na 1x geslaagd na de beste tips.

Fijne rijschool

Zeer prettig ervaren met een ontspannen en gezellige sfeer mijn aanhanger rijbewijs gehaald

Super rijschool

Ik heb zelf al 2 rijbewijzen gehaald bij rijtop (motor en aanhangwagen) en beiden met super instructies in een keer geslaagd.

Het rijdt top

Onze zoon met veel plezier les gehad van Jos. Meteen een klik en fijne lestijd gehad

Leerzame en leuke ervaring.

Zeer vakbekwame instructeur. Waar je telkens met veel plezier naar elke les gaat.

Hele fijne ervaring ze helpen je goed opweg naar je rijbewijs luisteren naar je en het zijn top mensen

Frans is een topper!

Naar menig verschillende instructeurs te hebben gehad is frans toch wel de nummer 1 rij instructeurs. Naar 2x gezakt te zijn heeft frans mij geholpen aan het rijbewijs. De fijne lessen en de duidelijke uitleg en het kritisch werken van frans heeft mij super goed gedaan. Frans je bent bedankt en hoop dat er naar mij nog vele mogen volgen.

Super fijne rijschool/instructeur !

Super fijne rijschool/instructeur !

super ervaring

super snel mijn motorrijbewijs gehaald, 2 maandjes onderweg en vanaf de proefles direct beide examens geboekt en daar mijn rijlessen op afgestemd. super goede prijs kwaliteits verhouding

alleen maar toppers

door omstandigheden 3 instructeurs gehad en dat was zeker even omschakelen omdat iedereen het op zijn eigen manier doet maar stuk voor stuk toppers...mooi plannings systeem met app altijd duidelijkheid en inzage in mijn vorderingen door de online leskaart, zo konden mijn ouders ook zien hoe ik vorderde..klasse mooie autos.

Goede leraren

Ze hebben een aantal goede leraren die de stof heel goed kunnen uitleggen. In het algemeen een goede leer ervaring.

Vlot en leerzaam

Ik vond rijlessen bij rijtop prettig. Ik kreeg genoeg vrijheid waardoor ik mijn eigen rijstijl kon creëren.

Super goede en leuke rijlessen!

Gezellige en goede rijlessen gehad. Geeft je vertrouwen dat je het kan.

Met de instructeurs uitstekend

Ik vond het fijn om les te krijgen van Roy hij was heel duidelijk en vertelde precies waar verbeter punten lagen en hoe ik dat het best kon uitvoeren. Enige jammere vind ik dat ik 2 keer heb moeten wisselen van Rijinstructeur.

Prettig, vriendelijk en veel ervaring

Bedankt voor de snelle service zoals gewoonlijk !

Super begeleiding!

Jessie was mijn rij instructrice, dankzij haar goede begeleiding, instructies is het me in een keer gelukt!!!

Hele fijne ervaring

Ik vind dat ik een goeie keuze heb gemaakt om te lessen bij Rijtop. Ik ben aan de slag gegaan met een hele fijne instructrice en heb met een half jaartje mijn rijbewijs in één keer kunnen halen. Er word rekening gehouden met jou door de instructeurs. Al met al een fijne ervaring gehad.

Fijne ervaring met resultaat!

Je wordt vanaf moment één op je gemak gesteld. Dit bewijst zich ook in de resultaten op de weg. Goede begeleiding en een fijne ervaring!

Goede rijschool

De lessen bij roy waren erg leerzaam en prettig. Ik heb dan ook mijn rijbewijs in één keer gehaald.

Fijne rijinstructeur

Ik heb een zeer goede ervaring op gedaan door het neutrale en duidelijk commentaar van de rijinstructeur

top opleidingen

in 1 dag, zonder ervaring , mijn BE rijbewijs gehaald. goede uitleg, rustige instructeur. Een top prijs voor een top opleiding, de goedkoopste in limburg

Middelweg 17 6191 NC Beek