Top rijschool ❤️

Ik begon in april met rijlessen bij Frans. In het begin helemaal zenuwachtig en heel veel angst. Nu vandaag 17 november 2023 geslaagd voor men examen. Frans is een top rijinstructeur, hij is correct en direct, dit is wel iets wat ik nodig heb Ik zal hem nu wel heel erg gaan missen. Bedankt rijtop voor mijn rijbewijs ❤️

DubbelGeslaagd

Afgelopen zomer hebben man en zoon dagopleiding BE rijbewijs gevolgd. Nu in november de dochter en ik. We hebben alle met goed gevolg het examen afgelegd en waren zeer tevreden over de lessen, uitleg enz. Dank je wel

Top rijschool die de tijd voor je neemt

Vandaag geslaagd voor mijn BE Rijbewijs. Ik wil instructeur Frans heel hartelijk bedanken voor zijn goede en duidelijke uitleg en zijn handige tips. Mede dankzij Frans ben ik geslaagd voor mijn BE

Top!!

Leuke aardige rijinstructeur legt alles goed en duidelijk uit. Is echt een aanrader gewoon top !!!

Prettige en kundige rijschool

Ed en team reageren snel, goed benaderbaar en vaklui. Hebben wij heel fijn begeleid naar het BE rijbewijs. Goede tips en zorgen ervoor dat je met vertrouwen het examen aangaat. Ik raad ze zeker aan.

Super fijne rijschool

Goede instructrice gehad, alles werd goed geregeld en heb nooit problemen gehad! Zou deze rijschool zeker aanraden. Ze houden rekening met jou en je kunt alles aangeven. Nooit problemen gehad en altijd een fijne ervaring gehad. Tussentijdse toets en praktijk examen in een keer gehaald door alle goede hulp

Hele fijne en leerzame lessen

Ik heb mijn rijlessen ervaren als een leuke periode. De lessen waren heel interessant en er werd goed gekeken na je eigen behoeftes. Er was altijd tijd om te dollen maar ook om serieus te werken.

Top rijschool! Niks om te klagen.

Fijne rijschool leuke, was een leuke ervaring en alles in 1x gehaald! Doen dus

Geweldige instructeur, super veel geleerd!

Mijn ervaring is dat (frans) een hele fijne rij instructeur ,geeft goede en duidelijke uitleg. Ik voelde me elke les op mijn gemak en heb er heel veel aan gehad. Hij probeerde altijd alles te regelen voor extra lessen of als iets geschuild moest worden dat was heel fijn! Zonder hem had ik het niet zo goed gedaan dankjewell daarvoor!

Een goeie leerbare rijschool

Veel leerwerk maar uiteindelijk komt het goed

Fijne motorrijlessen

De heren van Rijtop zijn altijd even gezellig maar zijn ook eerlijk met je wanneer het niet goed is. Ging altijd met plezier naar de lessen en alle examens in 1x gehaald. Helemaal top!

Goede lessen

Roy is erg duidelijk in zijn uitleg en heeft ook geduld. Toen hij het examen voor mij aanvroeg wist ik ook zeker dat ik er klaar voor was. Echt een topper!

Super goeie ervaring, goeie uitleg, goeie instructies.

Ik kreeg goeie en duidelijke instructie van mijn intructeur niks over aan te merken en een goeie aanrader voor als je je rijbewijs wilt halen

Rijden en slagen in een dag

Ik heb mijn BE aanhanger rijbewijs in een keer weten te behalen. Zo'n 5 uur praktijk gehad met aansluitend examen. Frans die al 45 jaar mensen rijklaar maakt voor welk rijbewijs dan ook heeft me daar super bij geholpen. Ik raad dan ook iedereen Rijtop aan!!

Lessen met een uitstekende rij instructeur

Niks op aan te merken. Goede communicatie en juiste manier van les geven met een ervaren en sociale rij instructeur!

Super rijschool! Super ervaring!

In het begin was het een beetje stroef in de communicatie dit kan iets beter, maar dit is goed en snel herpakt door de secretaresse. Van te voren netjes al mijn motor rijlessen en examen ingepland. Werd er vanwege het weer een les geannuleerd, dan werd ik optijd ingelicht. Mijn band met de rijinstructeur (Jos) is gegroeid van zakelijk naar ware liefde. Van aanspreken met U ben ik gegaan naar mijn schatje hahahaha. Ik denk dat ik hiermee voldoende heb gezegd over hoe fijn die als persoon is. Kort samengevat lekker positief en consequent wanneer het nodig was. P.S. Laat de lage prijs je niet afschrikken, want die ligt veelste laag voor de kwaliteit die je krijgt!

Duidelijk, gezellig en betaalbaar

Kijk uit naar iedere les. Heb bewondering voor het geduld van de (motor) instructeurs.

Goede rijlessen door een leuke instructeur.

Goede ervaring bij rijtop. Niet alleen de lessen waren goed maar ook een top instructeur(jos) die je het vertrouwen gaf.

Fijne rijinstructeurs, vooral jessy en jack. Ze geven duidelijk en goed uileg. Compliment hiervoor.

Fijn rijschool. Ik heb veel aam jessy gehad vooral in het begin van mijn rijlessen. Ze geeft duidelijk en goede instructies. Dat doet ze op een fijne manier. De instructeurs zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik wil jullie langs deze weg allemaal bedankt voor de goede begeleiding.

Toprijschool

Goede motor lessen gehad Ervaren personeel die dit doen voor de passie van motor rijden dat merk je heel snel . Altijd duidelijk uitleg gekregen en vragen mocht altijd . Gezellige sfeer en met plezier altijd naar mijn rijlessen gereden Al met al ik heb niks negatief te vertellen

toppers

Super goede rijschool waar vooral zeer goed vooruit gehandeld word..dan zijn ze ook nog eens super voordelig

Geweldige instructeur

Geweldige tijd gehad super leuke lessen

Goede ervaring

Ik vond het een goede ervaring . Ik werd goed geholpen en ben in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen , ze leggen ook alles goed en rustig uit ze zeggen ook als je er wel of niet klaar voor bent om op te gaan voor mijn examen . Ik ging elke keer met plezier naar mijn lessen en vond het ook vooral gezellig ☺️.

Helemaal top!

Hier mijn motorrijlessen gestart, kon snel beginnen bij Jos en Ed. Voelde me meteen op mijn gemak, en alles wordt heel kundig uitgelegd. Er wordt echt naar je gekeken wat goed en minder goed gaat. En daar ga je mee met ze aan de slag. Met alle geduld en kunde. Meteen eerste keer geslaagd voor AVB en hopelijk deze week ook AVD! Zeer tevreden met deze toppers!

Jos is een fijne motorrijinstructeur

Topper van een motorrijinstructeur, een echte aanrader