Topinstructeurs

Ik heb altijd prettige lessen gehad met Jos & Ed. Goeie kerels waar je ook mee kan lachen. Lessen zijn van goede kwaliteit en zijn niet alleen maar op geld uit.

Helemaal Rijtop!

Ik had de wens snel mijn rijbewijs te halen. Dit heeft Jessie mij in 10 lessen geleerd en ik ben in 1 keer geslaagd! Al met al een (rij)top ervaring! Bedankt Jessie!

Hele leerzame rijschool

Mijn instructeur Frans heeft mij ondanks mijn rij-angsten geweldig gelest. Zijn goede feedback en de moed die hij me gaf hebben er voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs in 1 keer haalde. Frans, bedankt!

Uitkeg en feedback gekregen die als persoon bij mij past

toppers

Met geen ervaring binnen 1 dag mijn BE rijbewijs gehaald! Super snelle examen data gekregen en super fijn les gehad. Zoals hun slogan al zegt! DE RIJSCHOOL VAN LIMBURG

Bij Rijtop krijg je hele goede en fijne rijlessen.

Bij Rijtop (mijn rij-instructeur heette Frans) heb ik op een fijne manier geleerd zelfverzekerd de weg op te gaan. Het is geen probleem als iets niet helemaal goed gaat tijdens het rijden. Je blijft gewoon samen rustig oefenen totdat het beter gaat. Je krijgt tijdens de lessen goede tips voor je examen, en bent daardoor goed voorbereid. Ik heb het rijbewijs in 1x!

Super energiek en leuk!

Afspraken werden goed nagekomen, altijd optijd, geen probleem om bij iemand anders thuis opgehaald te worden en de instructrice had altijd goede zin, een soort vertrouwenspersoon leek het ook wel :)

Goed uitleg gegeven

Frans kan heel goed uitleg geven en hebben zeker gelachen in de auto

Ik heb er maar een woord voor: ‘fantastisch!’

Van begin af aan heeft Jos ervoor gezorgd dat ik me op me gemak voel. Door zijn goed gevoel voor humor en vrolijke karakter genoot ik altijd van de lessen. Je merkt meteen dat Jos een passie heeft voor motor rijden en er ook van geniet om dit aan anderen te leren. Door zijn ervaring geeft hij de beste tips waardoor ik het allemaal snel kon oppakken. Ik wil Jos en Rijtop nogmaals heel erg bedanken voor de leuke lessen!

ik vond het hele fijne lessen met jessy

heel goed en leerzaam

Top rijschool!

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald bij Rijtop. Leuke en leerzame lessen gehad, met duidelijke uitleg, goede begeleiding en een fijne planning qua lessen/examens. Zeker aan te raden!

Super leerzaam!

Toen ik bij rijtop gestart ben was ik erg onzeker om te gaan autorijden. Ik ben door de lessen een stuk zekerder van mijn zaak geworden! Dit komt met name door Rij-instructeur Frans. Met Frans heb de meeste lessen gehad en ook naar mijn examen toegewerkt. De lessen waren leerzaam en dingen die ik lastig vond werden extra geoefend. Hierdoor kreeg ik vertrouwen in mijzelf als bestuuder. Rijtop heel erg bedankt en met name Frans!

Prima rijschool leuke rijlessen gekregen van frans

Leuke ervaring gehad leuke begeleiding en veel kunnen lachen ik had zelf rijlessen van frans zeer positief ervaren

Top rijschool ❤️

Ik begon in april met rijlessen bij Frans. In het begin helemaal zenuwachtig en heel veel angst. Nu vandaag 17 november 2023 geslaagd voor men examen. Frans is een top rijinstructeur, hij is correct en direct, dit is wel iets wat ik nodig heb Ik zal hem nu wel heel erg gaan missen. Bedankt rijtop voor mijn rijbewijs ❤️

DubbelGeslaagd

Afgelopen zomer hebben man en zoon dagopleiding BE rijbewijs gevolgd. Nu in november de dochter en ik. We hebben alle met goed gevolg het examen afgelegd en waren zeer tevreden over de lessen, uitleg enz. Dank je wel

Top rijschool die de tijd voor je neemt

Vandaag geslaagd voor mijn BE Rijbewijs. Ik wil instructeur Frans heel hartelijk bedanken voor zijn goede en duidelijke uitleg en zijn handige tips. Mede dankzij Frans ben ik geslaagd voor mijn BE

Top!!

Leuke aardige rijinstructeur legt alles goed en duidelijk uit. Is echt een aanrader gewoon top !!!

Prettige en kundige rijschool

Ed en team reageren snel, goed benaderbaar en vaklui. Hebben wij heel fijn begeleid naar het BE rijbewijs. Goede tips en zorgen ervoor dat je met vertrouwen het examen aangaat. Ik raad ze zeker aan.

Super fijne rijschool

Goede instructrice gehad, alles werd goed geregeld en heb nooit problemen gehad! Zou deze rijschool zeker aanraden. Ze houden rekening met jou en je kunt alles aangeven. Nooit problemen gehad en altijd een fijne ervaring gehad. Tussentijdse toets en praktijk examen in een keer gehaald door alle goede hulp

Hele fijne en leerzame lessen

Ik heb mijn rijlessen ervaren als een leuke periode. De lessen waren heel interessant en er werd goed gekeken na je eigen behoeftes. Er was altijd tijd om te dollen maar ook om serieus te werken.

Top rijschool! Niks om te klagen.

Fijne rijschool leuke, was een leuke ervaring en alles in 1x gehaald! Doen dus

Geweldige instructeur, super veel geleerd!

Mijn ervaring is dat (frans) een hele fijne rij instructeur ,geeft goede en duidelijke uitleg. Ik voelde me elke les op mijn gemak en heb er heel veel aan gehad. Hij probeerde altijd alles te regelen voor extra lessen of als iets geschuild moest worden dat was heel fijn! Zonder hem had ik het niet zo goed gedaan dankjewell daarvoor!

Een goeie leerbare rijschool

Veel leerwerk maar uiteindelijk komt het goed

Fijne motorrijlessen

De heren van Rijtop zijn altijd even gezellig maar zijn ook eerlijk met je wanneer het niet goed is. Ging altijd met plezier naar de lessen en alle examens in 1x gehaald. Helemaal top!

Goede lessen

Roy is erg duidelijk in zijn uitleg en heeft ook geduld. Toen hij het examen voor mij aanvroeg wist ik ook zeker dat ik er klaar voor was. Echt een topper!

Middelweg 17

6191 NC Beek