Super goed

Ik heb rijles gehad van Jessie, super leuke, lieve, gezellige meid en ze geeft je super tips, ze haar lessen zijn heel erg leerzaam. Rijtop is een super rijschool, ik heb mijn scooter en auto rijbewijs hier gehaald.

Professioneel

Super leervolle en fijne lessen gehad. Ze steken energie en passie in de lessen.

Ik begin bij t begin, was opzoek naar een goed erkent rijschool met een vrouwelijk instructrice. De meeste die ik belde hadden of geen of lang wachttijd. Bij rijtop kon ze beginnen met een vrouwelijk instructrice en geen wachttijd. Heb meteen pakket genomen van 36 h. Wij hadden een druk erop dat ze haar rijbewijs moest halen voordat wij emigreren. Door Corona lockdowns werd continue alles stilgelegd. Dat gaf erg veel frustratie. Gelukkig door goede communicatie met rijtop, bleven we geduldig. En dat heeft uiteindelijk goed uitgepakt. Ze zijn al hun woorden na gekomen, Mijn 18 jarige dochter heeft ondanks alle lockdown haar theorie en rij examen in 4 maanden gehaald voor allebei de eerste x. Waar t mij omgaat waarom ze ook een 10 krijgen van me, de afspraken zijn ze nagekomen, wanneer ik ze mailde of belde met veel frustratie ivm lockdown, hebben ze me of netjes terug gemaild of werd gebeld door instructrice met uitleg. Ze zijn eerlijk en doen hun best om jou te helpen om je rijbewijs te halen. Hun vrouwelijk instructrice gaf mijn dochter ontzettend goed advies en feedback na een rijles, waar ze thuis aan moest werken bv filmpjes bekijken. Ik ben superblij met het resultaat, Vergeet niet dat zij zijn goed in hun werk maar jezelf ook echt je best moet doen. Het komt natuurlijk van twee kanten ook! Succes voor de gene die waarschijnlijk bij rijtop wil beginnen? Ik zeg: DOEN!!!

Wat een top service!

Ik kwam hier terecht zonder ooit op een motor gezeten te hebben, omdat ik iemand ben die alles snel wilt en nu door corona dat niet kan hebben ze mij alsnog me hele motorrijbewijs kunnen laten halen in een maand! Zeker een aanrader en de lessen waren heel duidelijk uitgelegd zodat je bijna geen fout kunt maken. Jos en Ed dankjewel ik zal jullie zeker aanraden!

Fijne ervaring met lessen.

Ik heb veel geleerd tijdens mijn rijlessen. Ik heb verschillende instructeurs gehad en ze waren allemaal erg fijn. Elke instructeur keek weer op een andere manier en naar andere dingen. Ik heb aan mezelf gemerkt dat het voor mij goed heeft uitgepakt verschillende instructeurs. Erg fijne aanpak en zeker niet te overhaast. Ze nemen rustig te tijd.

Top rijschool!

Vriendelijk Duidelijk Goede uitleg Ontspannen sfeer Ondanks drukte denken in oplossingen

Goede voorbereiding en begeleiding.

Bedankt voor de goede begeleiding en voorbereiden voor mijn praktijkexamen! Het was een hele fijne ervaring en daardoor ben ik met succes de eerste keer geslaagd. Erg bedankt!

Super relaxed

Ik vond de lessen enorm relaxed, je leert binnen 3 uurtjes alles wat je moet weten. Hele fijne routes gereden! Hele fijne instructeur!

Fantastisch!!

Geweldige ervaring!! In zeer korte tijd zeer vakkundig naar mijn motorrijbewijs begeleid. Een extra hulde aan de vakkundigheid van Ed & Jos. Vanaf het allereerste moment met een goed gevoel op de motor gestapt. Dankzij de praktische tips en inzichten van beide instructeurs . Dat alles gecombineerd met een prettige sfeer en een zeer strakke prijs van het lespakket.

Professioneel, relaxed, betrokken, meedenkend

Heerlijke motorlessen gehad van zowel ome Jos als ome Ed. Zeer betrokken instructeurs. Weer en wind… altijd met plezier gelest!! Ga zo door mannen

Goede lessen

Heel relaxed gereden, iedere keer met veel zin.

Super goed en snel

Mijn autorijbewijs snel gehaald...goede begeleiding

In 1 woord Top

Super goed en snel mijn motorrijbewijs gehaald. Door Ed en Jos les gehad beide op hun manier maar wel duidelijke en goed...

perfecte rijschool

goede leerzame lessen met goede kans van slagen

(Rij) Top!

Duidelijk aanwijzingen, vriendelijk en leren je goed motorrijden! Alles in 1 keer gehaald dus ervaring was top!

Geweldige begeleiding. Ed en Jos bleven me altijd steunen en in me geloven op de momenten dat het minder goed ging en ik zelf dacht dat het me nooit zou lukken. Door dat vertrouwen en de peptalk die Jos me nog heeft gegeven is het me uiteindelijk gelukt om mijn examen te halen

Ik was op me gemak en dat heeft me het meeste geholpen met rustig blijven. Rust heb je nodig voor veiligheid

Goeie rijschool met behulpzame instructeurs.

Over het algemeen zeer positief. Problemen worden snel opgelost. Kort gezegd fijne rijschool!

Heel erg tevreden!!!

Mijn scooter rijbewijs in een dag gehaald! Super vriendelijke mensen en dank u wel Jos. U heeft me goed geïnformeerd en me gerust gesteld. Ik raad Rijtop heel erg aan!

Top en nog eens top

Super motorrijles gehad van ed en jos

Mooie prijs, super instructeurs.

Vanaf les 1 veel persoonlijke aandacht. Je krijgt les van instructeurs waaraan je merkt dat ze met veel plezier hun passie doorleren aan jou als leerling. Ivbm de lockdown een aantal maanden moeten wachten op mijn AVD examen maar ik heb tot de laatste les genoten van de lessen. Bedankt!

Toppie joppie

Super instructeurs, super sfeer, duidelijke en direct examens gepland...

Mijn scooterrijbewijs binnen 1 dag gehaald. 4uur les en gelijk examen..goede uitleg en duidelijke instructies

Top top

Ondanks de corona super snel mijn rijbewijs gehaald..Top instructeurs die daar werken.. Klant vriendelijk en duidelijk hoe de aanpak is van proefles tot aan examen