Super fijn en prettig

Ik vond de lessen heel fijn ik voelde me prettig en ging met een goed gevoel de auto in.

Beste rijschool wat er in Limburg is en top instructeurs heel tevreden over

Geweldige ervaring

Ik heb een pakket gepakt en mee uit gekomen Rogér heeft me alles tot in de puntjes geleerd Team Rijtop dankjewel ;)

Beste rijschool

Frans hij gaf mij heel veel tips en leerde me de hoe ik rijde met weinig geld

Supper rijschool

Fijne rijschool eerst keer geslaagd zonder ttt

Top rijschool!!

Hele fijne rijschool! De instructeurs hebben engelengeduld en geven goede tips om het motorrijden onder de knie te krijgen. Ik raad ze echt aan!

In één keer geslaagd!!

Tijdens mijn tijd bij Rijtop heb ik gemerkt dat de rij-instructeurs zich aanpassen aan wat de leerling nodig heeft en hoe die het beste kan leren. Het beste voorbeeld dat ik kan geven is dat mijn rij-instructeur Frans bijvoorbeeld nadat ik een 'foutje' had gemaakt, meteen duidelijk aangaf wat beter had gekund of waar ik op had kunnen letten. Deze duidelijke feedback heeft mij verschillende keren geholpen om te groeien in het rijden!

Goeie rijlessen

Ik had goeie uitleg gekregen en werdt goed iets uitgelegd

Binnen 3 maanden geslaagd!

Altijd leuke en leerzame lessen gehad van Frans en Jos! Binnen 3 maanden de 1ste keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Mijn evaring was goed Samen met Frank hard aan gewerkt Eindelijk geslaagt Bedankt rijtop

Na 3 instructeurs heb ik het toch gehaald!

Rijtop geeft goed les. Als er echter iets is en je wilt dit communiceren met de rijschool, gaat dit soms lastig. Uiteindelijk heb ik toch mijn rijbewijs gehaald dankzij de goede instructeur(s).

Altijd hele leuke, leerzame en gezellige lessen!

Ik heb al mijn lessen bij rijtop heel leuk en leerzaam ervaren. Ik stapte altijd met veel zin de auto in! Ook voelde ik me altijd heel erg op me gemak bij Jessy en ze gaf me veel vertrouwen.

Topinstructeurs

Ik heb altijd prettige lessen gehad met Jos & Ed. Goeie kerels waar je ook mee kan lachen. Lessen zijn van goede kwaliteit en zijn niet alleen maar op geld uit.

Helemaal Rijtop!

Ik had de wens snel mijn rijbewijs te halen. Dit heeft Jessie mij in 10 lessen geleerd en ik ben in 1 keer geslaagd! Al met al een (rij)top ervaring! Bedankt Jessie!

Hele leerzame rijschool

Mijn instructeur Frans heeft mij ondanks mijn rij-angsten geweldig gelest. Zijn goede feedback en de moed die hij me gaf hebben er voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs in 1 keer haalde. Frans, bedankt!

Uitkeg en feedback gekregen die als persoon bij mij past

toppers

Met geen ervaring binnen 1 dag mijn BE rijbewijs gehaald! Super snelle examen data gekregen en super fijn les gehad. Zoals hun slogan al zegt! DE RIJSCHOOL VAN LIMBURG

Bij Rijtop krijg je hele goede en fijne rijlessen.

Bij Rijtop (mijn rij-instructeur heette Frans) heb ik op een fijne manier geleerd zelfverzekerd de weg op te gaan. Het is geen probleem als iets niet helemaal goed gaat tijdens het rijden. Je blijft gewoon samen rustig oefenen totdat het beter gaat. Je krijgt tijdens de lessen goede tips voor je examen, en bent daardoor goed voorbereid. Ik heb het rijbewijs in 1x!

Super energiek en leuk!

Afspraken werden goed nagekomen, altijd optijd, geen probleem om bij iemand anders thuis opgehaald te worden en de instructrice had altijd goede zin, een soort vertrouwenspersoon leek het ook wel :)

Goed uitleg gegeven

Frans kan heel goed uitleg geven en hebben zeker gelachen in de auto

Ik heb er maar een woord voor: ‘fantastisch!’

Van begin af aan heeft Jos ervoor gezorgd dat ik me op me gemak voel. Door zijn goed gevoel voor humor en vrolijke karakter genoot ik altijd van de lessen. Je merkt meteen dat Jos een passie heeft voor motor rijden en er ook van geniet om dit aan anderen te leren. Door zijn ervaring geeft hij de beste tips waardoor ik het allemaal snel kon oppakken. Ik wil Jos en Rijtop nogmaals heel erg bedanken voor de leuke lessen!

ik vond het hele fijne lessen met jessy

heel goed en leerzaam

Top rijschool!

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald bij Rijtop. Leuke en leerzame lessen gehad, met duidelijke uitleg, goede begeleiding en een fijne planning qua lessen/examens. Zeker aan te raden!

Super leerzaam!

Toen ik bij rijtop gestart ben was ik erg onzeker om te gaan autorijden. Ik ben door de lessen een stuk zekerder van mijn zaak geworden! Dit komt met name door Rij-instructeur Frans. Met Frans heb de meeste lessen gehad en ook naar mijn examen toegewerkt. De lessen waren leerzaam en dingen die ik lastig vond werden extra geoefend. Hierdoor kreeg ik vertrouwen in mijzelf als bestuuder. Rijtop heel erg bedankt en met name Frans!

Prima rijschool leuke rijlessen gekregen van frans

Leuke ervaring gehad leuke begeleiding en veel kunnen lachen ik had zelf rijlessen van frans zeer positief ervaren