Super BE-opleiding

Frans heeft mij tijdens de opleiding heel prettig begeleid naar het examen. Frans is een topper!

Een leerzame en leuke BE dagopleiding

Ik ben de BE dagopleiding aangevangen met een beetje ervaring met het rijden van een aanhanger. De bijzondere verrichtingen zijn in het begin wel lastig, omdat het even duurt voor je gevoel krijgt met de auto/aanhanger combinatie. Gelukkig heb ik het rijexamen met goed gevolg afgelegd!

Hij is streng en eerlijk, maar wel een goede rij instructeur.

Mijn rij ervaring met Frans was goed. Hij was streng maar je leerde er wel veel van. Het is een goede rij instructeur en ik zal hem zeker aanraden.

Na jaren met caravan rijden toch BE gehaald. Aanrader bij Rijtop

Denken dat je t allemaal wel kunt valt toch tegen. Ed heeft mij super geholpen om alles onder de knie te krijgen zodat ik goed en veilig met de caravan op pad kan. Het was een leuke ervaring onder een relaxte sfeer, in goed gezelschap. En ook nog in 1x geslaagd. Zeker een aanrader. Bedankt!

Super rijschool , en super goeie instructeurs

Leuke en leerzame rijschool.

Goeie rijschool met een leuke rijinstructeur die het rijlessen leukt maakt en je veel leert.

Leerzaam, fijn

Prettig contact met instructeur, fijne lessen altijd gehad, duidelijke afspraken

Prettige en leerzame les voor mijn BE rijbewijs.

Fijn dat jullie mij op korte tijd hebben kunnen inplannen voor rijles en examen voor mijn BE rijbewijs. Prettige en leerzame les gehad van Frans, en uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

Super rijschool

Net mijn rijbewijs gehaald en super tevreden over het verloop van me rijbewijs halen fijne lessen gewoon alles top

Kundig, specifiek en neutraal

Mijn rij-instructeur (Frans) is een kundig man met vele nuttige tips om het rijden met aanhanger onder de knie te krijgen. Hij heeft gelijk door met welke chauffeur hij te maken heeft en stemt hierop zijn rijles af. Laat je bijzondere verrichtingen meermaals oefenen en geeft hierbij de juiste instructies zodat je zelf het gevoel van de combinatie en reactie van eigen gemaakte keuzes ervaart. Een top dag gehad met slagen voor het BE-rijbewijs als eindresultaat!

Mijn ervaring met Rijtop is prettig verlopen.

Ik had een vriendelijke en kundige rijinstructeur. De Plango-app werkte ook prettig.

Top!!!

Fijne communicatie, goede en duidelijke tips van Jos en Frans, voor vol vertrouwen het aanhanger examen te behalen. Bedankt heren!!

Super goed

Heel fijn les gehad van Frans top instructeur ben in een keer geslaagd super fijn !

Super fijn en prettig

Ik vond de lessen heel fijn ik voelde me prettig en ging met een goed gevoel de auto in.

Beste rijschool wat er in Limburg is en top instructeurs heel tevreden over

Geweldige ervaring

Ik heb een pakket gepakt en mee uit gekomen Rogér heeft me alles tot in de puntjes geleerd Team Rijtop dankjewel ;)

Beste rijschool

Frans hij gaf mij heel veel tips en leerde me de hoe ik rijde met weinig geld

Supper rijschool

Fijne rijschool eerst keer geslaagd zonder ttt

Top rijschool!!

Hele fijne rijschool! De instructeurs hebben engelengeduld en geven goede tips om het motorrijden onder de knie te krijgen. Ik raad ze echt aan!

In één keer geslaagd!!

Tijdens mijn tijd bij Rijtop heb ik gemerkt dat de rij-instructeurs zich aanpassen aan wat de leerling nodig heeft en hoe die het beste kan leren. Het beste voorbeeld dat ik kan geven is dat mijn rij-instructeur Frans bijvoorbeeld nadat ik een 'foutje' had gemaakt, meteen duidelijk aangaf wat beter had gekund of waar ik op had kunnen letten. Deze duidelijke feedback heeft mij verschillende keren geholpen om te groeien in het rijden!

Goeie rijlessen

Ik had goeie uitleg gekregen en werdt goed iets uitgelegd

Binnen 3 maanden geslaagd!

Altijd leuke en leerzame lessen gehad van Frans en Jos! Binnen 3 maanden de 1ste keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Mijn evaring was goed Samen met Frank hard aan gewerkt Eindelijk geslaagt Bedankt rijtop

Na 3 instructeurs heb ik het toch gehaald!

Rijtop geeft goed les. Als er echter iets is en je wilt dit communiceren met de rijschool, gaat dit soms lastig. Uiteindelijk heb ik toch mijn rijbewijs gehaald dankzij de goede instructeur(s).

Altijd hele leuke, leerzame en gezellige lessen!

Ik heb al mijn lessen bij rijtop heel leuk en leerzaam ervaren. Ik stapte altijd met veel zin de auto in! Ook voelde ik me altijd heel erg op me gemak bij Jessy en ze gaf me veel vertrouwen.

Middelweg 17

6191 NC Beek